Ff een vraagje
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RLB    posted on 28-03-2012 19:18
Ik heb ff een vraagje,
Ik kwijl al een lange tijd naar draaitafels,
Of kan ik beter digitaal/cd gaan.
Aleen ff een vraagje hoor :P
Dan kan ik gwn weer oefenen in plaats altijd te kijken op de pc
Rick.

What do you think about Ff een vraagje ??

Vote :   

Estacy    posted on 28-03-2012 19:51
met draaitafels bedoel je vinyl he? niet timecode? kijk allereerst of de muziek die je draait op vinyl te vinden is. pas dan kun je overwegen om TT's te kopen. Ik zelf heb de overstap (van CDs naar Vinyl) wel gemaakt, geen moment spijt van gehad.?

Vinyl heeft iets wat digitaal niet heeft en nooit zal hebben. de stoffige platenzaken, de albumhoezen, het door je platenbak grabbelen naar die ene plaat, meteen bij elke plaat een heel verhaal kunnen vertellen, die naald op de plaat leggen, continue gevoel met de muziek. een beetje vechten met de Quartz op Technics SLs. Ik vind het prachtig
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Luxx    posted on 28-03-2012 20:02
ze worden ook steeds jonger..

ik zou lekker een midi controller doen van hercules.
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 28-03-2012 @ 20:02:33 (100%)
D-From-Dutch    posted on 28-03-2012 20:23
ik zou ook een midi controller kopen met een ingebouwde geluidskaart beter dan wat je nu hebt kijk naar de numark mixdex pro of reloop controllers of idd hercules
music is a religion
RLB    posted on 30-03-2012 17:15
Ik heb bij de mediamarkt 1 hercules controller geprobeert was wel 300 nogwat maar:'
WAT EEN VERSCHRIKELIJKE GOEDE EN MOOIE CONTROLLER! aleen zat er een beetje een rot software op Cool Maar mischien kan ik het dan ook met mijn mixvibes cross.
Dus ff doorsparen Cool
Rick.
RLB    posted on 30-03-2012 19:51
Het was trouwens de : Hercules DJ console 4MX PC volgens mij :P
Rick.
ARentertainment    posted on 30-03-2012 22:56
Hercules sucks naar mijn mening, koop dan als je een goede wil de S2 OF S4 heb je er ook nog goede software bij (by the way correct me if im wrong, of ligt je budget net even wat anders ?)
Haaky    posted on 30-03-2012 23:12
ik zou in het begin ook niet gaan voor een Hercules Controller. krijg je naderhand spijt van en dan denk je 'had ik maar even doorgespaard'
om te beginnen zou ik zoeken merken als Numark bijv. het is niet een top merk. maar wel waar voor je geld als je het mij vraagt. het is in ieder geval meer waar voor je geld dan hercules.?
en zoals hierboven al vermeld word. als je echt meteen een vliegende start wil maken kwa (midi) gear. zou ik voor een S2 of S4 gaan.?
En ook op de vraag CD of Midi. het is echt een mening. net als Vinyl of CD. het heeft allemaal ze charmes en ze nadelen. om daarover te oordelen moet je het echt zelf ondervinden. mijn persoonlijke mening is. leer oldschool beatmatchen op ofwel CD spelers of vinyl. en bouw met die basis verder. maar vooral wees creatief
RLB    posted on 31-03-2012 07:23
Poster: ARentertainment
Hercules sucks naar mijn mening, koop dan als je een goede wil de S2 OF S4 heb je er ook nog goede software bij (by the way correct me if im wrong, of ligt je budget net even wat anders ?)

S2 of S4 is wel vet maar licht beetje boven het beginners buget??Cool
Rick.
dance2mix    posted on 31-03-2012 08:17
Poster: RLB
S2 of S4 is wel vet maar licht beetje boven het beginners buget??Cool

Met heel mijn hart ( Cool?) zeg ik : Koop gewoon net iets duurder, die S2 is perfect en een prachting ding. Ik mocht draaien op de Hercules RMX van een vriend en dat vond ik vreselijke tegevallen.

1 ) Van ongeveer 99 % van de mensen die mij hebben geadviseerd over het kopen van het een dj set zeiden dat ik veel beter net iets duurder kon kopen, in mijn geval een setje 350 of 850 en?meestal is het het geld waard ( en soms niet )

2 ) Die hercules die word heel heel lastig te verkopen als je het toch niet leuk blijkt te vinden dus ik zou als ik jou was gewoon die S2 kopen want die verliest ook veel minder zijn waarde als DJ console.

Succes met je keuze!
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
RLB    posted on 31-03-2012 08:28
Poster: dance2mix
Met heel mijn hart ( Cool?) zeg ik : Koop gewoon net iets duurder, die S2 is perfect en een prachting ding. Ik mocht draaien op de Hercules RMX van een vriend en dat vond ik vreselijke tegevallen.

1 ) Van ongeveer 99 % van de mensen die mij hebben geadviseerd over het kopen van het een dj set zeiden dat ik veel beter net iets duurder kon kopen, in mijn geval een setje 350 of 850 en?meestal is het het geld waard ( en soms niet )

2 ) Die hercules die word heel heel lastig te verkopen als je het toch niet leuk blijkt te vinden dus ik zou als ik jou was gewoon die S2 kopen want die verliest ook veel minder zijn waarde als DJ console.

Succes met je keuze!

Oke! :P
heb trouwens ff een droom booth op paint inelkaar geknutselt :P
Maar moet nog ff uitvinden hoe je dat invoegt. Cool

Rick.
mrmagix    posted on 31-03-2012 08:37
Laad je foto even op via imageshack bijvoorbeeld. Kopieer daarna de direct url van die foto.
Ga op dit forum naar het topic waarin alle droombooths worden geplaatst (klik) en voeg hem daar in.

Invoegen gaat als volgt:
Klik in het balkje boven het kadertje waarin je antwoord op het boompje. Plak bij image-url de link die je hebt gekopieerd van imageshack. Klik in het vakje onder preview om je foto na te kijken. Als hij te groot is, ga dan naar appearance en vul bij dimensions bijvoorbeeld 600 x 480 in. Ga opnieuw naar het preview kadertje en herbekijk je foto. Als je nu op insert klikt zou ie als alles goed gaat moeten verschijnen in je antwoordkadertje
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
RLB    posted on 31-03-2012 08:48
Poster: mrmagix
Laad je foto even op via imageshack bijvoorbeeld. Kopieer daarna de direct url van die foto.
Ga op dit forum naar het topic waarin alle droombooths worden geplaatst (klik) en voeg hem daar in.

Invoegen gaat als volgt:
Klik in het balkje boven het kadertje waarin je antwoord op het boompje. Plak bij image-url de link die je hebt gekopieerd van imageshack. Klik in het vakje onder preview om je foto na te kijken. Als hij te groot is, ga dan naar appearance en vul bij dimensions bijvoorbeeld 600 x 480 in. Ga opnieuw naar het preview kadertje en herbekijk je foto. Als je nu op insert klikt zou ie als alles goed gaat moeten verschijnen in je?antwoordkadertje

Uhhhhwm krijg ik nog niet zo snel onder de knie :P
Rick.

This is an old Topic

No new postings for 4.899 days.
 Post CommentThat would be 163.3 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

282 Users online: 124 Guests (158 Unknown)
Pages generated today : 70.772
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.867.809