Poster: ARentertainment
Hercules sucks naar mijn mening, koop dan als je een goede wil de S2 OF S4 heb je er ook nog goede software bij (by the way correct me if im wrong, of ligt je budget net even wat anders ?)
Poster: RLB
S2 of S4 is wel vet maar licht beetje boven het beginners buget??
Poster: dance2mix
Met heel mijn hart (?) zeg ik : Koop gewoon net iets duurder, die S2 is perfect en een prachting ding. Ik mocht draaien op de Hercules RMX van een vriend en dat vond ik vreselijke tegevallen.
1 ) Van ongeveer 99 % van de mensen die mij hebben geadviseerd over het kopen van het een dj set zeiden dat ik veel beter net iets duurder kon kopen, in mijn geval een setje 350 of 850 en?meestal is het het geld waard ( en soms niet )
2 ) Die hercules die word heel heel lastig te verkopen als je het toch niet leuk blijkt te vinden dus ik zou als ik jou was gewoon die S2 kopen want die verliest ook veel minder zijn waarde als DJ console.
Succes met je keuze!
Poster: mrmagix
Laad je foto even op via imageshack bijvoorbeeld. Kopieer daarna de direct url van die foto.
Ga op dit forum naar het topic waarin alle droombooths worden geplaatst (klik) en voeg hem daar in.
Invoegen gaat als volgt:
Klik in het balkje boven het kadertje waarin je antwoord op het boompje. Plak bij image-url de link die je hebt gekopieerd van imageshack. Klik in het vakje onder preview om je foto na te kijken. Als hij te groot is, ga dan naar appearance en vul bij dimensions bijvoorbeeld 600 x 480 in. Ga opnieuw naar het preview kadertje en herbekijk je foto. Als je nu op insert klikt zou ie als alles goed gaat moeten verschijnen in je?antwoordkadertje