Poster: MrQreeny
Ik heb wel een setje voor je voor 300 euro... Het bestaat uit 2 Omnitronics DJS 1150 en een Behringer DJX 750 (uit mn hoofd). Ik wou het al een tijdje verkopen, maar was ff te lui. Jammer genoeg wonen we niet in de buurt bij elkaar, maar goed ik hoor het wel.
Poster: dj-zero
Met dit budget zou ik kijken naar een controller,,,
Ik denk dat iemand met 200/300 euro budget ook niet snel zal doorsparen voort dubbele.
In mijn ogen wel t fijnste, dus doorsparen heeft ook mijn voorkeur.Wil je dit niet, koop dan geen crap cd set,maar liever een degelijke controller
Poster: MrQreeny
Ik heb wel een setje voor je voor 300 euro... Het bestaat uit 2 Omnitronics DJS 1150 en een Behringer DJX 750 (uit mn hoofd). Ik wou het al een tijdje verkopen, maar was ff te lui. Jammer genoeg wonen we niet in de buurt bij elkaar, maar goed ik hoor het wel.
Poster: jerkeB
ik heb nu al een controller, en ik wil graag op feesten draaien en in clubs, daarom wil ik dat dus, want dan kan ik gaan oefenen
Dan zou ik zeggen dat een dj set voor 300 euro net zo min gelijk is aan een set in een club,,
Ik zou zeggen gebruik geen synq knopje, kijk niet naar de bpm en waveform op je display en je kunt met een controller net zo goed oefenen
Dan zou ik zeggen dat een dj set voor 300 euro net zo min gelijk is aan een set in een club,,
Ik zou zeggen gebruik geen synq knopje, kijk niet naar de bpm en waveform op je display en je kunt met een controller net zo goed oefenen
Als jij genoeg oefent op die controller, en dan zonder sync knopje en zonder naar t scherm te kijken waar de bpm en de wafeform staan, dus puur op gehoor doet...
Dan zal t op feesten geen enorm probleem zijn om op cdj's te draaien...
in het begin zul je even je weg moeten vinden, maar als je dat eenmaal gedaan hebt lukt t prima
Meeste feesten/clubs staan pioneers, en die zijn zodanig dat ze vrij gebruiksvriendelijk zijn, je kunt alles snel vinden.
Tuurlijk is er een wereld van verschil...
Maar die zal er net zo zijn wanneer je een goedkope cd set koopt.
Poster: IronJon
Ikzelf neem de allen&heath xone 22
Die kun je niet aansluiten op je pc, maar je hebt wel een kwaliteitsmixer voor weing geld.