Welcome: the 'Club Bangerz' YouTube channel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ClubBangerz    posted on 27-03-2012 21:12
Hey!

Ik zal me even voorstellen, ik ben Rik van Akkeren en draai al jaren onder de naam Ricky Ramirez. Ik ben sinds kort een YouTube channel gestart genaamd: 'Club Bangerz'. Op dit kanaal zul je de beste House, Progressive & Electro track vinden van dit moment! Uiteraard volgen er nog meer videos, mijn kanaal is pas sinds gisteren in de lucht! Ik zou zeggen, neem een kijkje!

http://www.youtube.com/user/OfficialClubBangerz/videos

Greets,
?
Rik
?
Ohja en abonneer als je het iets vindt! Happy, laughing

User edit by ClubBangerz on 27-03-2012 @ 21:21:05 (20%)

What do you think about Welcome: the 'Club Bangerz' YouTube channel ??

Vote :   

LilQuint    posted on 28-03-2012 10:27
Hooooi Rick haha, lang niet meer gesproken man!
Muis    posted on 28-03-2012 10:52
Je gaat toch niet menen dat je die track van Alvaro een clubbanger vind ? Ze zijn een beetje blijven hangen in het 'bliepjes' tijdperk geloof ik.. wat vreselijk
RRamirez    posted on 28-03-2012 11:45
Poster: Muis
Je gaat toch niet menen dat je die track van Alvaro een clubbanger vind ? Ze zijn een beetje blijven hangen in het 'bliepjes' tijdperk geloof ik.. wat vreselijk

't gaat erom dat die track het juist goed doet op het moment Winking my eye
for the love of House music
RRamirez    posted on 28-03-2012 11:45
Poster: LilQuint
Hooooi Rick haha, lang niet meer gesproken man!

Kerel! haha klopt man, ik sta weer bij Beach Event, ik kom wel ff on stage als jij moet draaien!

for the love of House music
Muis    posted on 28-03-2012 11:54
@RRamirez

Pardon, ik dacht dat het jouw favoriete clubbangers waren.. maar ik begrijp dat het in het algemeen is. ?Maar dan alsnog in het algemeen.. wat een kutplaat! Vind ik persoonlijk..
LilQuint    posted on 28-03-2012 12:23
Poster: RRamirez
Kerel! haha klopt man, ik sta weer bij Beach Event, ik kom wel ff on stage als jij moet draaien!

Top!
Ik denk dat ik ook weer aanwezig ben bij jou set Happy, laughing
Snoey    posted on 28-03-2012 13:57
Poster: Muis

Smaak is subjectief, hoe een plaat het doet bij het publiek is objectief. En na verschillende Youtube filmpjes van Alvaro gezien te hebben, doet deze plaat het erg goed.

Maar ik kan me voorstellen dat muizen liever uit de buurt blijven van grote springende menigten.

@ClubBangerz

Als je als Youtube account succes wilt hebben moet je uniek zijn.
In jou geval moeten dat tracks zijn die niet erg bekend zijn bij het grote gedeelte van de bezoekers.
De tracks die nu op je kanaal staan, maakt jou kanaal voor mij en vele andere Dj's geen waardevolle bron om regelmatig te bezoeken.

Ik heb bepaalde kanalen waar ik wel geabboneerd ben, omdat zij vaak tracks uploaden die ik met mijn andere bronnen niet kan vinden.

De track 'Wataa' is al weken op Twitter gepromoot voor dat het op jou kanaal staat. Zelfde geld voor Toulouse, dus het is niet meer uniek.

Succes
www.soundcloud.com/ten-hooven
ClubBangerz    posted on 29-03-2012 14:03
Poster: Snoey
Smaak is subjectief, hoe een plaat het doet bij het publiek is objectief. En na verschillende Youtube filmpjes van Alvaro gezien te hebben, doet deze plaat het erg goed.

Maar ik kan me voorstellen dat muizen liever uit de buurt blijven van grote springende menigten.

@ClubBangerz

Als je als Youtube account succes wilt hebben moet je uniek zijn.
In jou geval moeten dat tracks zijn die niet erg bekend zijn bij het grote gedeelte van de bezoekers.
De tracks die nu op je kanaal staan, maakt jou kanaal voor mij en vele andere Dj's geen waardevolle bron om regelmatig te bezoeken.

Ik heb bepaalde kanalen waar ik wel geabboneerd ben, omdat zij vaak tracks uploaden die ik met mijn andere bronnen niet kan vinden.

De track 'Wataa' is al weken op Twitter gepromoot voor dat het op jou kanaal staat. Zelfde geld voor Toulouse, dus het is niet meer uniek.

Succes

Zit wat in, dit neem ik zeker mee voor in de toekomst!

Thanks, stay tuned!

This is an old Topic

No new postings for 4.924 days.
 Post CommentThat would be 164.1 months
or a whopping 13.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

188 Users online: 103 Guests (85 Unknown)
Pages generated today : 55.230
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.327.010