Kleding (DJ's/Producers) (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 25-03-2012 12:44
H? guys,
misschien een wat vreemde vraag, maar zijn er bepaalde merken kleding die over het algemeen DJ's/Producers vaak dragen? Viel me op dat je DJ's?vaak gave (mijn smaak dan)?t-shirts ziet dragen, die je verder ook weinig ziet. Het kan natuurlijk ook dat zij?meer geld verdienen, en dus meer geld overhebben om exclusievere merken kleding te kopen. Weet niet of iemand hier verstand van heeft?

?<- Like this (Dimitri Vegas)
www.facebook.com/michaelmillerofficial

What do you think about Kleding (DJ's/Producers) ??

Vote :   

Tekhead    posted on 25-03-2012 12:50
draag gewoon wat je zelf leuk vind, andere nadoen is van willen maar niet kunnen he Michael
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MichaelMiller    posted on 25-03-2012 12:52
Poster: Tekhead
draag gewoon wat je zelf leuk vind, andere nadoen is van willen maar niet kunnen he Michael

Het is niet dat ik die kleding wil dragen, omdat artiesten die dragen..
Ik vind juist bijvoorbeeld shirts met zo'n (tekst)print erop, zelf leuk/mooi!
Maar, kan nergens zo'n soort shirts vinden. Wat dichtst in de buurt komt is dan nog The Sting (Gave winkel overigens!).
En het is ook een beetje nieuwsgierigheid..
Vivado    posted on 25-03-2012 12:57
Poster: MichaelMiller
Het is niet dat ik die kleding wil dragen, omdat artiesten die dragen..
Ik vind juist bijvoorbeeld shirts met zo'n (tekst)print erop, zelf leuk/mooi!
Maar, kan nergens zo'n soort shirts vinden. Wat dichtst in de buurt komt is dan nog The Sting (Gave winkel overigens!).
En het is ook een beetje nieuwsgierigheid..

The sting is goed h?! Als je dan beetje in de buurt wil komen moet je bij het merk non grada even kijken!
MichaelMiller    posted on 25-03-2012 13:06
Poster: Vivado
The sting is goed h?! Als je dan beetje in de buurt wil komen moet je bij het merk non grada even kijken!

Ja, en Non Grada ken ik wel! Heb daar zelf wel paar gave shirts van.. Maar vrijwel alles is met koptelefoon of microfoon en dan wordt 't ook een beetje te, en soms te kinderachtig. Maar ze hebben wel gave dingen, ja!
Maar toch bedankt..Winking my eye
User edit by MichaelMiller on 25-03-2012 @ 13:06:50 (6%)
Tekhead    posted on 25-03-2012 13:11
Der zijn genoeg winkels die dat verkopen
MichaelMiller    posted on 25-03-2012 13:18
Poster: Tekhead
Der zijn genoeg winkels die dat verkopen

Zoals?;O Happy, laughing
dj-zero    posted on 25-03-2012 13:25
Sting
sunny & jive
intersport(wij hebben in roermond zon mega store die ook allemaal kleren verkopen)
Man@work
Vans
Zoo York
Ecko Unltd.
Vibe

En weet niet of die in nederland bestaat, maar in duitsland heb je nog de newYorker
MichaelMiller    posted on 25-03-2012 13:28
Poster: dj-zero
Sting
sunny & jive
intersport(wij hebben in roermond zon mega store die ook allemaal kleren verkopen)
Man@work
Vans
Zoo York
Ecko Unltd.
Vibe

En weet niet of die in nederland bestaat, maar in duitsland heb je nog de newYorker

Kijk, daar heb ik denk ik wat aan! Zal eens ff wat webshops checken.. Dank u!Cool
Tekhead    posted on 25-03-2012 13:29
Zoals?;O Happy, laughing

cool cat
Sound-Division    posted on 25-03-2012 13:30
Ga je nooit ergens shoppen ofzo, ze gooien je dood met die shirtjes!
MichaelMiller    posted on 25-03-2012 13:33
Dan kom ik zeker in de verkeerde winkels! Cool Cat btw niet (meer).
Zal binnenkort weer eens even naar Eindhoven gaan en gewoon wat random winkels binnengaan die ik niet ken..Winking my eye
Xurion    posted on 25-03-2012 13:36
Jack and Jones is ook altijd wel een leuke winkel.
MichaelMiller    posted on 25-03-2012 13:40
Poster: Xurion
Jack and Jones is ook altijd wel een leuke winkel.

Ja, klopt, ga ik ook wel eens heen..Happy, laughing
MichaelMiller    posted on 25-03-2012 13:47
?Nog een voorbeeldje..Happy, laughing Zoiets dus! Zal wel aan mij liggen, maar in winkels kom ik nooit zulke dingen tegen. En as I said, artiesten enz. lijken zo'n shirts vrijwel altijd te dragen, haha! (Ok, dat is overdreven..:P)
Maracas    posted on 25-03-2012 14:01
Zijn hier eigenlijk veel DJ's die rekening houden met hun uiterlijk (kleding etc. dus) als ze gaan draaien? (daarmee bedoel k niet van ik zoek een leuk shirtje uit)
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
MichaelMiller    posted on 25-03-2012 14:04
Poster: Maracas
Zijn hier eigenlijk veel DJ's die rekening houden met hun uiterlijk (kleding etc. dus) als ze gaan draaien? (daarmee bedoel k niet van ik zoek een leuk shirtje uit)

Ik denk dat het wel belangrijk is hoe je je presenteert, en daarbij hoort dus ook een verzorgd uiterlijk..Winking my eye
En je kan ermee ook opvallen/jezelf onderscheiden. Kan me Vato's verhaal nog goed herinneren over 1e keer dat 'ie met zo'n muts draaide, haha. Van te voren iedereen gruwelijk lopen irriteren, hahaha...
LLCoolP    posted on 25-03-2012 14:13
Indien ik een t-shirt met leuke opdruk/tekst heb, is het meestal van eigen gedrukt shirt
Toen: Loesje uitkwam de opdruk: Who the fuck is loesje?
Loca People: voor op: All day en achter All night WTF
Meeste gevallen van een betere kwaliteit dan in de winkel en ook sneller in huisHappy, laughing
?
Join the party and become famous!
MichaelMiller    posted on 25-03-2012 14:23
Hahaha, kwam deze toevallig tegen! Bestellen! Cool

(Edit; Valt me wel op dat alle gave shirts die ik vind niet in NL te verkrijgen zijn..Unhappy Niet echt voorstander van online bestellen, vanwege maten enz.)
User edit by MichaelMiller on 25-03-2012 @ 14:24:39 (100%)
MrQreeny    posted on 25-03-2012 14:33
The sting in Den haag heeft een aardig grote heren afdeling met allemaal van dit soort shit... (Niet mijn stuff overigens lol :P)

Maar ja miss een beetje ver weg
'Music is the universal language of mankind...'
Maracas    posted on 25-03-2012 14:38
Ik denk dat het wel belangrijk is hoe je je presenteert, en daarbij hoort dus ook een verzorgd uiterlijk..Winking my eye
En je kan ermee ook opvallen/jezelf onderscheiden. Kan me Vato's verhaal nog goed herinneren over 1e keer dat 'ie met zo'n muts draaide, haha. Van te voren iedereen gruwelijk lopen irriteren, hahaha...

klopt, maar het werkt wel echt, op het moment dat je er anders uitziet dat het gros uit het publiek, dan blijf je steken in iedereens hoofd. Maar het moeilijke is om er anders uit te zien, maar met dingen die in het algemeen wel in de mainstream van dat feest passen. Ik besteed er altijd vrij veel aandacht aan eigenlijk
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Xurion    posted on 25-03-2012 15:12
Dat hebben Daft Punk en Deadmau5 wel goed aangepakt met hun helmen dus.
dj-zero    posted on 25-03-2012 15:31
En dj's from mars
Sound-Division    posted on 25-03-2012 16:19
Even een tip voor de mensen die bij Jack & Jones t-shirtjes willen gaan halen, of ik haal altijd de slechtste t-shirts eruit, of ze zijn echt van brakke kwaliteit. ik zou dan eerder naar de Sting gaan.

Verder koop ik vaak online, daar staan vaak de afmetingen van het shirt bij zoals bij Recess bijv
dj-zero    posted on 25-03-2012 18:20
Ik heb juist bij de sting dat ALLES kapot gaat:S soms zelfs al in de winkel
Yvaroz    posted on 25-03-2012 19:21
Maar, eigenlijk moet je toch zelf een beetje een style cree?ren, tenminste, dat is wat ik doe?
en ik heb wel winkels waar ik vaak naartoe ga, wat meestal niet de grote bekende winkels zijn.
als ik dan iets vets zie dan neem ik dat maar niet dat ik denk van oh ik ga nu deze winkel in en weet zeker dat ik nu slaag, dat duurt toch altijd wel eventjes?
maar de looks van de DJ zijn inderdaad ook wel belangrijk
Nothing is Impossible

115 Users online: 8 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 12.669
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.252.293