KRK rp5 g2 of M-Audio bx5 g2?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JasperKlis    posted on 24-03-2012 20:55
Hallo iedereen, Ik zit enorm te twijfelen welke studio monitoren ga kopen. Ik zoek monitoren tussen de 200 en 300 euro. Had zelf 2 opties gevonden: - KRK RP5 G2 - M-Audio BX5 G2 Zouden jullie mij een beetje uit de brand willen helpen? Weet niet goed wat precies de verschillen zijn. Alvast bedankt.

What do you think about KRK rp5 g2 of M-Audio bx5 g2? ??

Vote :   

Tekhead    posted on 24-03-2012 20:59
Heb ze beide gehoord en was echt onder de indruk van de M-Audio's, wat een graaf mooie klank, echt een wow monitor, de KRK rp5 klonk ook, maar had er meer van verwacht, en als je p?rse KRK zou willen, prefereer ikzelf eerder de RP6.
Mijn keuze tussen beide genoemde valt op de M-Audio, maar een luidspreker is gelijk een Hoofdtelephone, persoonlijke smaak.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
JasperKlis    posted on 24-03-2012 21:19
Ja, alleen voor de KRK RP6 ben je gelijk weer 100 euro meer kwijt. En de vraag is, is dat het waard tenopzichte van de M-Audio's
Tekhead    posted on 24-03-2012 21:23
Waard ? ja voor de ene wel, voor iemand anders niet uiteraard. Persoonlijk vind ik het niet, en die 100,00? kan je best wel voor iets anders gebruiken.
Danil    posted on 24-03-2012 21:46
Ga naar de winkel en beluister ze! Dit is DE gouden tip.
Ik heb 2 maanden geleden ook studiomonitoren aangeschaft en ging eerst de duurdere VXT kopen van KRK.
Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met KRK RP8 G2's, en heb er nog geen minuut spijt van!

Als je toch in die prijsrange wil blijven is Mackie ook nog de moeite waard om eens te bekijken.
Tekhead    posted on 24-03-2012 21:53
Mackie ligt ietsje hoger van prijs !
docmusic    posted on 25-03-2012 17:22
ik heb zelf krk's RP6'en gekocht en ik vind ze nu niet echt geweldig...
www.officialdocmusic.com www.twitter.com/theofficialdoc

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

68 Users online: 30 Guests (38 Unknown)
Pages generated today : 19.362
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.869.841