Hardstyle set opwarmen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

KevinL    posted on 24-03-2012 20:00
Hallo dames & heren,?

Even een vraagje welke een beetje aan de late kant is.

Ik zit met het volgende, vanavond draai ik samen met de Sound Rusherz van Slam FM!.
Jongens die echt de hardere stijlen bij langs gaan met als rode draad Hardstyle.
Nu lig ik met de vraag hoe kan ik goed voor hun het publiek opwarmen ?
Ik zal in het begin mijn eigen opwarm nummers gewoon draaien maar het gaat mij vooral om
het uur voor dat hun op komen waar ik dan mee moet gaan beginnen.
Ik hoop dat jullie mij op dit tijdstip nog kunnen voorzien van een paar goeie tips !

Alvast bedankt !

What do you think about Hardstyle set opwarmen ??

Vote :   
Drumworks    posted on 24-03-2012 20:11
probeer niet de commercielere hardstyle te draaien, want waarschijnlijk gaan de soundrushers die draaien. kijk ook een beetje naar het publiek zodat je kunt zien bij welke track die je draait ze het meest losgaan. zo kun je misschien daarna kijken of je nog meer tracks hebt die daar op lijken. Succes alvast!
The beats are still banging :)
KevinL    posted on 24-03-2012 20:14
Bedankt voor de reactie ! Is inderdaad te verwachten dat zei voor de commerciele Hardstyle gaan.?
Ik zal me best maar gaan doen dan, ik zal morgen wel even laten weten hoe het gegaan is.
MoXeGy    posted on 24-03-2012 21:22
Je zal vast al weg zijn, maar ik kan je als tip meegeven dat je gewoonweg goed naar het publiek moet kijken. slaan de de 'onbekende' nummers niet aan, dan zul je toch wat mainstream nummers moeten gaan draaien in afwisseling met andere nummers.
Tekhead    posted on 24-03-2012 21:33
ga op het gevoel van je publiek af.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
guusvdblom29    posted on 24-03-2012 22:57
Begin met een nummer die 'de meeste' wel kennen, niet bijvoorbeeld zo'n dikke 'meezinger', maar gewoon een nummer die de meest wel een aantal keer gehoord hebben en dus de melodie ook wel kennen. Wissel het idd, zoals de mensen hierboven ook al zeggen, af met wat mainstream en wat onbekendere nummers. Zo kun je kijken wat in de smaak valt. (Zijn er mensen die toch ook van raw houden, zijn het mensen die hardstyle wel kennen, maar bijv iets van theracords totaal onbekend is.) daar moet je je muziek een beetje op afstellen.

Nog een tip: als je van die mensen hebt die echt alleen de bekende nummers kennen. Gooi er dan een paar bootlegs (van bekende nummers) doorheen, werkt altijd Happy, laughing. En als je maar een aantal mensen hebt die helemaal los gaan op raw, hou het dan bij g4h, ran-d enzo, dus toch ook een beetje die bekende raw.

Zo doe ik het eigenlijk altijd en gaat altijd erg goed moet ik eerlijk zeggen Happy, laughing
Succes iig!! Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 4.929 days.
 Post CommentThat would be 164.3 months
or a whopping 13.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

250 Users online: 72 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 52.097
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.323.877