Poster: Danil
Hetgeen ik nu schrijf is wel niet echt on-topic?
In een ander topic heb je een aantal logo's geplaatst die je aan het bewerken was in Illustrator.
Deze vond ik echt wel nog mooi, ondanks de kritiek over de gradient in het logo :D
Ken jij toevallig iemand die me kan helpen (check ''? Het algemene logo/photoshop topic '') ?
Poster: MichaelMiller
Je kan 'm ook PM'en..
Poster: Bonchanoize
In koeien van letters op zijn profiel: SEND PM
Poster: kollius
Op mijn rekening storten?
Poster: docmusic
Je hebt een aardige setup zo te zien. Misschien gewoon even wat producties maken met wat je hebt? Hou die 700 euro gewoon even bij en koop iets wanneer je merkt dat je iets tekort komt...
Poster: docmusic
Je hebt een aardige setup zo te zien. Misschien gewoon even wat producties maken met wat je hebt? Hou die 700 euro gewoon even bij en koop iets wanneer je merkt dat je iets tekort komt...
Poster: rayman
[spam removed
Poster: Vinnyo
De vraag zegt toch genoeg? Je stelt zo'n vraag als je weet of niet zeker weet wat je wilt gaan kopen en dus wilt hebben. Aka, je hebt niks nodig. Bewaar die 700 euro maar voor een andere keer als je wel wat nodig hebt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.