House Track (LITTLE PREVIEW) Mening aub :)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

guusvdblom29    posted on 23-03-2012 21:40
Hallo,

Ik post niet zoveel op djr, maar kijk er toch wel elke dag een aantal keer op!
Ik draai voornamelijk hardstyle, maar af en toe house of hardcore.
Ben me ook steeds meer aan het richten op producen, ben bezig met een hardstyle trackje, maar dat is toch verdomd lastig! haha Happy, laughing.
Toen kwam ik uit op house omdat me dat een stuk makkelijk leek.
Dusja.. dit is dus alleen nog de intro, maar wil graag weten wat jullie dr van vinden! Want ben benieuwd wat ik beter kan doen en wat er goed aan is, zodat ik er van kan leren!
(Heb de track trouwens gemaakt in fl studio)

Gr.
Guus van der Blom
(Intellium Happy, laughing)

http://soundcloud.com/intellium/intellium-discover-the-program
http://www.mixcloud.com/Intellium/intellium-discover-the-program-preview-3/
User edit by guusvdblom29 on 23-03-2012 @ 21:41:44 (32%)

What do you think about House Track (LITTLE PREVIEW) Mening aub :) ??

Vote :   

MoXeGy    posted on 23-03-2012 21:42
is wel leuk maar je hebt wel een standaard sample/preset gebruikt voor je synth, probeer origineel te zijn!
Voor de rest nog heel leeg en niet alle geluidjes passen bij elkaar, vooral niet qua volume.
Jayro    posted on 23-03-2012 21:59
Jje hoort toch zelf ook dat dit niks is. Probeer een beetje kritisch te zijn! Je melo is wel in orde, maar al die sounds klinken nergens naar en alle frequenties zitten elkaar in de weg. Kijk wat meer tutorials op youtube en leer wat meer over afmixen en zelf sounds maken.
JMwan    posted on 25-03-2012 17:49
klinkt meer als trance imo...en je melo heb je niet zelf bedacht, die komt me te bekend voor
guusvdblom29    posted on 25-03-2012 20:16
jawel heb ik wel zelf bedacht.
maar dank jullie wel.
moet wel eerlijk toegeven dat ik nexus heb gebruikt en de clap en drum enzo uit een sample pack heb. (ben er totaal maar ongeveer 1,5 uurtje mee bezig geweest :P)
Ik heb een aantal toturials gekeken op youtube en ben nu bezig met een 'helemaal' eigen track, dus ben de synth's enzo zelf aan het maken.
Is toch verdomt lastig, maar lukt al steeds beter, is gewoon heeeeel veel proberen met die knopjes enzo van de pluggins.

(mij part kan hij dicht? ik weet genoeg namelijk Happy, laughing)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

187 Users online: 21 Guests (166 Unknown)
Pages generated today : 48.144
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.784.659