Mijn naam is martijn en ik ben 18 jaar oud. Ik vind het erg leuk om te hobbyen met muziek en ben al een tijdje bezig met het maken van eigen (dance/electo/house) tracks. Behalve dat vind ik het ook erg leuk om bestaande nummers te mixen,? daarom had 2 jaar geleden een midi dj controller van Hercules gekocht. Maar daarna wilde ik overstappen naar iets proffesionelers en heb daarom een nieuwe set gekocht: - 2x pioneer cdj1000 MKIII - 1x pioneer cdj700 - 1x roadready flightcase
Omdat ik het draaien met CDJ's moeilijker vind dat het draaien met een midi dj controller heb ik mezelf aangemeld op dit forum zodat ik wat van jullie kan leren en ik misschien in de toekomst iets voor jullie kan beteken.
What do you think about Introductie : dutch ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom op djr, hier kan je zeker iets leren over het draaien met cd's. Hier zijn gebruikers van alle mediums, van Vinyl tot USB en computer, dj's/producers en allen zijn bereid je vragen te beantwoorden, maar mogen we je ook vragen van de gerenomeerde search knop op deze site ook te gebruiken, daarmee zal je meermals snel geholpen zijn. Verder veel plezier gewenst op DJR.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.928 days. Post CommentThat would be 164.3 months or a whopping 13.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...