Poster: DJADMIN
Mijn vriendin heeft al een uur niks meer laten weten....misschien kijkt ze hierop...en reageert ze...als je dit leest...reageer even op mijn smsje schat !!!
Mijn vriendin heeft al een uur niks meer laten weten....misschien kijkt ze hierop...en reageert ze...als je dit leest...reageer even op mijn smsje schat !!!
Poster: dance2mix
Moet ik even bij haar langs gaan? misschien zit ze opgesloten in de wc....
Maar ff serieus man, het mag wel ff wat aardiger....dit zijn nou echt van die k't opmerkingen! je kan het ook normaal laten weten hoor in plaats van deze kinderachtige manier van communicatie!
Poster: dance2mix
Eerst had ik geen idee waar Bambam het over had, maar het is me helemaal duidelijk geworden!
Poster: MichaelMiller
Ok, top... DOEIIIIII!!!
Ok, top... DOEIIIIII!!!
Poster: JimmyJames
Dit is nou echt weer zo'n onvolwassen kut opmerking. slaat gewoon weer helemaal nergens op.
Ik bedoel Laurens is 14 man, snap dat deze jongen in zijn enthousiasme zo'n topic start en hier niet goed over nadenk.
Zelfs ik, 25 jaar maak ook nog wel eens fouten, kan iedereen gebeuren.
Maar om dan gelijk iemand te verwijzen dat hij beter kan opzouten.... ja slaat gewoon weer helemaal nergens op.
Ik bedoel Micheal je bent 18 ofzo, probeer je eens in jezelf te verplaatsen toen jij 14 was!!!
ik bedoel maar, wil geen fittie hier gaan starten, totaal geen hate ofzo. maar wilde het wel ff zeggen
gr Jiff
Poster: JimmyJames
Dit is nou echt weer zo'n onvolwassen kut opmerking. slaat gewoon weer helemaal nergens op.
Maar om dan gelijk iemand te verwijzen dat hij beter kan opzouten.... ja slaat gewoon weer helemaal nergens op.
ik bedoel maar, wil geen fittie hier gaan starten, totaal geen hate ofzo. maar wilde het wel ff zeggen
gr Jiff
Wilde net een reply posten, maar kreeg een error. Nu dus een wat ingekorte versie;
'Dance2Mix' zegt dat hij BamBam HELEMAAL snapt met zijn visie op reacties/dit forum enz..
BamBam is daardoor weggegaan. Vandaar dat ik deze 2 in verband bracht..
Neem zoiets, dat 'opzouten' (Zei 't net iets subtieler, en ook 'soort van'?sarcastisch voor de duidelijkheid)?met een korreltje zout, en maak je niet zo druk. Met bepaalde reacties roep je andere reacties gewoon af, net zoals ik met mijn reactie dit kon verwachten.
JimmyJames, jij hebt je woordje kunnen zeggen..The world is a better place now.
Dance2Mix, natuurlijk ben je het ermee eens! Had ook niet anders verwacht.
Haters gonna Hate.Slotje, komt u maar! (Nee, ik ben niet bang/ontwijk reacties of iets dergelijks. Feel free to PM me! Dit topic is zinloos, en Dance2Mix moet gewoon geduld hebben en wachten op de PM van Lead, die het mogelijk wel eens druk zou kunnen hebben.)