Mag weg :D (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

dance2mix    posted on 20-03-2012 19:35
Fucking vet

http://www.youtube.com/watch?v=TZ35-FetPU8

maarja daar gaat het niet om, deze mag weg. We zijn klaar.
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
User edit by dance2mix on 20-03-2012 @ 23:04:44 (70%)

What do you think about Mag weg :D ??

Vote :   

Luxx    posted on 20-03-2012 20:56
anders stuur je ff een smsje naar nul zes 14595113
www.mothermusic.nl
dj-zero    posted on 20-03-2012 21:14
of heb enkel wat geduldWinking my eye
Wie weet komt er net nieuwe pioneer gear uit en is lead even alles grondig aant testen/spelen
dance2mix    posted on 20-03-2012 21:23
haha kan ook Happy, laughing nou nu wacht ik geduldig :P
DJADMIN    posted on 20-03-2012 21:57
Mijn vriendin heeft al een uur niks meer laten weten....misschien kijkt ze hierop...en reageert ze...als je dit leest...reageer even op mijn smsje schat !!!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
dance2mix    posted on 20-03-2012 22:00
Poster: DJADMIN
Mijn vriendin heeft al een uur niks meer laten weten....misschien kijkt ze hierop...en reageert ze...als je dit leest...reageer even op mijn smsje schat !!!

Moet ik even bij haar langs gaan? misschien zit ze opgesloten in de wc....

Maar ff serieus man, het mag wel ff wat aardiger....dit zijn nou echt van die k't opmerkingen! je kan het ook normaal laten weten hoor in plaats van deze kinderachtige manier van communicatie!
User edit by dance2mix on 20-03-2012 @ 22:01:46 (72%)
Luxx    posted on 20-03-2012 22:06

ik ben niet vaak op dit forum, maar als ik op dit forum ben dan zie ik dat jij hatelijke reacties moet zetten, bij elk topic waar je reageerd.?

www.mothermusic.nl
DJADMIN    posted on 20-03-2012 22:07
Poster: dance2mix
Moet ik even bij haar langs gaan? misschien zit ze opgesloten in de wc....

Maar ff serieus man, het mag wel ff wat aardiger....dit zijn nou echt van die k't opmerkingen! je kan het ook normaal laten weten hoor in plaats van deze kinderachtige manier van communicatie!

No offence, maar je kan 'm ook een PM sturen...en geef het wat tijd...er speelt meer in het leven van lead dan alleen ''dance2mix''...is deze week musikmesse...daar zal die waarschijnlijk zijn...en dan heeft die geen tijd voor 'kleine' dingen...klaar...hij doet deze site vrijwillig...en dus kan het even duren ja. Dat is mijn punt. Heeft niks met vriendelijkheid of kutopmerkingen te maken. Een beetje ironie hier op 't forum kan tenslotte geen kwaad.
dance2mix    posted on 20-03-2012 22:10
Eerst had ik geen idee waar Bambam het over had, maar het is me helemaal duidelijk geworden!

Maar ik bedank liever Luxx, nu weet ik tenminste dat dit geen normaal gedrag is op een forum!

Edit : was deze post nou zo moeilijk, kom op zeg. denk na voordat je iets post, en dat is? duidelijk geen misplaatste opmerking!
User edit by dance2mix on 20-03-2012 @ 22:12:22 (69%)
DJADMIN    posted on 20-03-2012 22:28
@ Luxx : als oudgediende zou jij toch moeten weten waarom...respect dat jij toch nog w?l serieus blijft reageren (en dat meen ik echt...)...want soms word ik er een beetje moedeloos van, sorry dat ik het zeg.

Eerst hadden we de mensen die de search knop niet gebruikten en daar topics voor aanmaakten, toen hadden we mensen waarvan de vriendin vreemd ging waar een topic voor gemaakt werd, nu worden er topics gemaakt omdat lead iemand binnen 4 dagen geen mailtje terug stuurt...wat is de volgende stap ? Topics aanmaken omdat de cavia vandaag is overleden ? Kom op zeg....iets over kwaliteit van het forum...en ik weet als geen donder...een beter milieu begint bij jezelf...maar door deze jongens ook nog even te zegenen...laat je het gedrag toe, en kunnen we op korte termijn dit forum sluiten
MichaelMiller    posted on 20-03-2012 22:30
Poster: dance2mix
Eerst had ik geen idee waar Bambam het over had, maar het is me helemaal duidelijk geworden!

Ok, top... DOEIIIIII!!!Cool
www.facebook.com/michaelmillerofficial
dance2mix    posted on 20-03-2012 22:33
Poster: MichaelMiller

haha Happy, laughing die vindt ik nog wel wat,? zo snel krijg je me niet weg.

Maar @ Djadmin, maar toen jij dat eerste bericht postte,? dacht jij niet na over de conquenties hiervan en daardoor krijgen deze topics zo veel aandacht. Wil jij dit 'probleem' van mensen die volgens jou nutteloze topics aanmaken oplossen? dan kan je beter op een volwassen toon duidelijk maken wat bedoelt en wat je wilt bereiken want ik vond het vrij lastig om de directe boodschap te ontdekken en natuurlijk het onderscheiden van ironie en gewoon haatdragende berichten te posten alleen omdat jij het spontage gevoel krijgt als je dit soort topics ziet. Hopelijk krijg ik een duidelijke antwoord terug.

User edit by dance2mix on 20-03-2012 @ 22:44:46 (100%)
Aziaat    posted on 20-03-2012 22:35
Moet wel zeggen dat ik beide partijen snap maar hiervoor een topic aanmaken is imo toch wel ietwat overdreven Winking my eye
Gewoon wat geduldiger zijn en je ziet dat het leven veel aangenamer leven wordt!
dance2mix    posted on 20-03-2012 22:39
Klets kabam! @ Aziaat, dit is precies wat ik bedoel! hartstikke mooi, hier kan ik ook daadwerkelijk wat mee en vanaf nu is het dus niet meer de vraag of dit topic zin?heeft of niet maar hoe hier op gereageerd word.

Maar dat neemt niet weg dat ik het compleet eens ben met het feit dat ik beter een PM had kunnen sturen dan een topic te openen, mijn zeer nederige excuses hiervoor.

En @ Djadmin, ik had flexibeler moeten zijn en daarom bied ik ook hiervoor mijn excuses aan en zal ik minder snel dingen op een negatieve manier opvatten Cool
User edit by dance2mix on 20-03-2012 @ 22:50:20 (43%)
JimmyJames    posted on 20-03-2012 22:52
Ja wat moeten we hier nog op zeggen...........
DJADMIN    posted on 20-03-2012 22:59
Ik denk gewoon niks meer, laten we er een slotje op gooien, er is gezegd wat gezegd moet worden, iedereen is wijzer geworden, punt er achter....en 't daarbij laten Happy, laughing
JimmyJames    posted on 20-03-2012 23:04

ps.? ik vond deze wel grappig Cool
dance2mix    posted on 20-03-2012 23:05
En voor wie ben jij nu dan h? vieze overloper :P nee grapje man. deze gaat toch dicht
JimmyJames    posted on 20-03-2012 23:06

Dit is nou echt weer zo'n onvolwassen kut opmerking. slaat gewoon weer helemaal nergens op.
Ik bedoel Laurens is 14 man, snap dat deze jongen in zijn enthousiasme zo'n topic start en hier niet goed over nadenk.
Zelfs ik, 25 jaar maak ook nog wel eens fouten, kan iedereen gebeuren.
Maar om dan gelijk iemand te verwijzen dat hij beter kan opzouten.... ja slaat gewoon weer helemaal nergens op.
Ik bedoel Micheal je bent 18 ofzo, probeer je eens in jezelf te verplaatsen toen jij 14 was!!!

ik bedoel maar, wil geen fittie hier gaan starten, totaal geen hate ofzo. maar wilde het wel ff zeggen

gr Jiff
dance2mix    posted on 20-03-2012 23:08
Poster: JimmyJames
Dit is nou echt weer zo'n onvolwassen kut opmerking. slaat gewoon weer helemaal nergens op.
Ik bedoel Laurens is 14 man, snap dat deze jongen in zijn enthousiasme zo'n topic start en hier niet goed over nadenk.
Zelfs ik, 25 jaar maak ook nog wel eens fouten, kan iedereen gebeuren.
Maar om dan gelijk iemand te verwijzen dat hij beter kan opzouten.... ja slaat gewoon weer helemaal nergens op.
Ik bedoel Micheal je bent 18 ofzo, probeer je eens in jezelf te verplaatsen toen jij 14 was!!!

ik bedoel maar, wil geen fittie hier gaan starten, totaal geen hate ofzo. maar wilde het wel ff zeggen

gr Jiff

Helemaal mee eens!
User edit by dance2mix on 20-03-2012 @ 23:15:02 (4%)
MichaelMiller    posted on 20-03-2012 23:24
Poster: JimmyJames

gr Jiff

Wilde net een reply posten, maar kreeg een error. Nu dus een wat ingekorte versie;

'Dance2Mix' zegt dat hij BamBam HELEMAAL snapt met zijn visie op reacties/dit forum enz..
BamBam is daardoor weggegaan. Vandaar dat ik deze 2 in verband bracht..Winking my eye

Neem zoiets, dat 'opzouten' (Zei 't net iets subtieler, en ook 'soort van'?sarcastisch voor de duidelijkheid)?met een korreltje zout, en maak je niet zo druk. Met bepaalde reacties roep je andere reacties gewoon af, net zoals ik met mijn reactie dit kon verwachten.

JimmyJames, jij hebt je woordje kunnen zeggen..Happy, laughing The world is a better place now.
Dance2Mix, natuurlijk ben je het ermee eens! Had ook niet anders verwacht.

Haters gonna Hate.Cool Slotje, komt u maar! (Nee, ik ben niet bang/ontwijk reacties of iets dergelijks. Feel free to PM me! Dit topic is zinloos, en Dance2Mix moet gewoon geduld hebben en wachten op de PM van Lead, die het mogelijk wel eens druk zou kunnen hebben.)
User edit by MichaelMiller on 20-03-2012 @ 23:34:56 (17%)
MichaelMiller    posted on 20-03-2012 23:27
En trouwens, het is een DJ-FORUM! (Ja, ook voor producers enz., maar in ieder gevaal muziekgerelateerde zaken!)
Just sayin'!Cool
JimmyJames    posted on 20-03-2012 23:43
Wilde net een reply posten, maar kreeg een error. Nu dus een wat ingekorte versie;

'Dance2Mix' zegt dat hij BamBam HELEMAAL snapt met zijn visie op reacties/dit forum enz..
BamBam is daardoor weggegaan. Vandaar dat ik deze 2 in verband bracht..Winking my eye

Neem zoiets, dat 'opzouten' (Zei 't net iets subtieler, en ook 'soort van'?sarcastisch voor de duidelijkheid)?met een korreltje zout, en maak je niet zo druk. Met bepaalde reacties roep je andere reacties gewoon af, net zoals ik met mijn reactie dit kon verwachten.

JimmyJames, jij hebt je woordje kunnen zeggen..Happy, laughing The world is a better place now.
Dance2Mix, natuurlijk ben je het ermee eens! Had ook niet anders verwacht.

Haters gonna Hate.Cool Slotje, komt u maar! (Nee, ik ben niet bang/ontwijk reacties of iets dergelijks. Feel free to PM me! Dit topic is zinloos, en Dance2Mix moet gewoon geduld hebben en wachten op de PM van Lead, die het mogelijk wel eens druk zou kunnen hebben.)

Thnx voor de opheldering?Cool
MichaelMiller    posted on 20-03-2012 23:48
'Neem dat opzouten met een korreltje zout.'
Yep, sorry, heel slecht.

@JimmyJames Graag gedaan!Happy, laughing
User edit by MichaelMiller on 20-03-2012 @ 23:49:09 (1%)
MichaelMiller    posted on 20-03-2012 23:48
Dubbelos postos.-
User edit by MichaelMiller on 20-03-2012 @ 23:48:53 (90%)
Tekhead    posted on 21-03-2012 00:24
Wat zijn we toch weer goe bezig !?

Tevreden dat het toch snel uitgepraat is geraakt. Goed zo jongens !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

167 Users online: 61 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 50.933
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.322.713