[TK] dj meubel (zelf gemaakt)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJMixing    posted on 20-03-2012 19:05
Titel
DJ meubel, zelf gemaakt vanuit een commode, dus op sta-hoogte
Staat
gebruikt
Prijs
Bieden
Transport
Ophalen
Beschrijving
Het is een dj meubel die ik zelf gebruikt heb, maar ik ben gestopt met mixen dus heb er weinig aan. De hoogte van het blad is 100 cm vanaf de grond gemeten, dus het is op comfortabele hoogte om te mixen. Op de foto's kan je zien hoe ik het heb gebruikt. Ik heb nogsteeds de laptop-stand, mocht je die erbij willen dan kan dat natuurlijk (ik heb er verder niet zoveel aan). Zoals je ziet passen er 2 CDJ's 400 op, een (ruime) mixer en er is plek voor een laptop stand voor je laptop.

De afmetingen:

Hoogte: 100 cm (grond tot tafelblad)
Breedte: 108 cm (tafelblad)
Diepte: 54 cm

Zoals je kunt zien is er een gat gemaakt door het hout voor o.a. je elektrische snoeren. Er is 1 ruime la aanwezig waar ik meestal mijn koptelefoon enz in doe, er is een kast aan de linkerkant waar ik voorheen mijn dubbele cdspeler in had geplaatst (er zit een plankje in), en rechtsboven zie je een plek voor evt een versterker of je cdmap.?

Ik zou het leuk vinden als een mede-dj hiermee zou verder gaan, ik zou het aanraden om vb te versieren met traanplaat.?

Er zitten wieltjes onder dus je kan em verplaatsen! Het is een vrij zwaar ding, maar mocht je iets robuusts willen voor in je kamer dan is dit wel ideaal.

Gearbase item
(Plaats links naar de producten in de Gearbase)

Foto's
(

What do you think about [TK] dj meubel (zelf gemaakt) ??

Vote :   

This is an old Topic

No new postings for 4.933 days.
 Post CommentThat would be 164.4 months
or a whopping 13.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

173 Users online: 98 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 55.255
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.327.035