[P] Luna Ludmila - Sake (out now) (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ashley    posted on 20-03-2012 14:13
Hiiiiiiii DJR'ers,

Ik heb vandaag een plaatje uitgebracht Happy, laughing mijn eerste original onder mijn nieuwe naam Luna Ludmila.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Het is mijn eerste 'duistere' track, normaal maak ik wat vrolijkere deep/tech. Ben wel blij met het eindresultaat

Check it out!

Cheers,
Ash

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
Maar wat nou als het lukt, mama?

What do you think about [P] Luna Ludmila - Sake (out now) ??

Vote :   

Ashley    posted on 25-03-2012 21:26
Poster: Tekhead
draai nu op een plaatselijk feest en ga er sebiet ons Ashley haar track erin zwiepen, sfeer zit er alvast goed in hier !

Held Cool
Tekhead    posted on 25-03-2012 23:58
Net thuis van m'n gig, man man, wat kunnen ze in de boeredorpen toch goed zuipen en feesten !

Ik heb je track eerst als mash-up gebruikt icm een onreleased track van Daft Punk uit 1998, amazing, en heb hem ook als m'n laatste track gebruikt voor ik afgelost werd, en de crowd bleef shaken meid, deze track heeft echt wel een serieus potentieel, goed gedaan he Ash.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Ashley    posted on 26-03-2012 10:25
Net thuis van m'n gig, man man, wat kunnen ze in de boeredorpen toch goed zuipen en feesten !

Ik heb je track eerst als mash-up gebruikt icm een onreleased track van Daft Punk uit 1998, amazing, en heb hem ook als m'n laatste track gebruikt voor ik afgelost werd, en de crowd bleef shaken meid, deze track heeft echt wel een serieus potentieel, goed gedaan he Ash.

Dankjewel Tek dat is super om te horen Happy, laughing Ook top dat hij in boerendorpen zelfs goed werd ontvangen aangezien ie toch behoorlijlk van het mainstream/commercieel afwijkt
Tekhead    posted on 26-03-2012 16:59
Tja, maar de boeren bij ons houden niet echt zo van commercieel heb ik gisteren nogmaals gemerkt, en fijn voor mij uiteraard en voor jou nu ook Winking my eye
Ashley    posted on 26-03-2012 17:55
Tja, maar de boeren bij ons houden niet echt zo van commercieel heb ik gisteren nogmaals gemerkt, en fijn voor mij uiteraard en voor jou nu ook Winking my eye

Haha das heel fijn idd!
Ik zie Soest ook als een boerendorp, maar hier hoef ik echt niet aan te komen met een techhouse/techno setje. Gelukkig is Utrecht dichtbij en daar is de scene heel groot Cool
Tekhead    posted on 27-03-2012 20:24
ik Kom uit Antwerpen maar woon in Kalmthout, en dat is ook een heel verschil, maar heb de techno hier toch ook mee populair gemaakt, Happy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

186 Users online: 21 Guests (165 Unknown)
Pages generated today : 48.094
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.784.609