Logo Design (gratis of voor zeer lage prijs)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DGEditing    posted on 18-03-2012 14:20
Hey Dj's

Ik ben een editor die voor een zeer lage prijs(in sommige gevallen gratis) een logo voor je kan maken. Als je je naam(dj-naam) geeft dan kan ik een logo voor je designen.
Als je een logo wilt mail dan eventjes naar davgrib@hotmail.com
en dan kunnen we bespreken wat je wil.

Gr. DGEditing

What do you think about Logo Design (gratis of voor zeer lage prijs) ??

Vote :   

Vinnyo    posted on 18-03-2012 14:29
Heb je voorbeelden ofzo?
DGEditing    posted on 18-03-2012 14:57
Ja maar ik weet niet hoe ik die hier op kan zetten
Als je ff je mail zegt kan ik wel naar je toesturen
Sebasz    posted on 18-03-2012 14:58
Ga maar niet uit van al te hoge kwaliteit als het gratis is?Cool
DGEditing    posted on 18-03-2012 14:59
nee ik doe het gratis als je niet heel veel wil...
Als je iets heel bijzonders en moois wil gaat er meer tijd inzitten dus wil ik er ook geld voor...
maar ik verzeker je de kwaliteit is hoog Happy, laughing
DGEditing    posted on 18-03-2012 15:09
Poster: Vinnyo
Heb je voorbeelden ofzo?

Ik heb voorbeelden, maar ik weet niet hoe ik ze hierop kan zetten dus als je je mail ff geeft kan ik ze wel naar je toe sturen
Sebasz    posted on 18-03-2012 15:30
Als je dat al niet weet heb ik er niet heel veel vertrouwen in, maar goed.

Upload het op imgur.com ofzo en dan via het afbeeldingssymbooltje in het typvlak voeg je die afbeelding in je bericht toe
DGEditing    posted on 18-03-2012 15:34
Poster: Sebasz
Als je dat al niet weet heb ik er niet heel veel vertrouwen in, maar goed.

Upload het op imgur.com ofzo en dan via het afbeeldingssymbooltje in het typvlak voeg je die afbeelding in je bericht toe

Dit is de 1e keer dat ik iets op dit forum zet en dat ik niet weet hoe ik die afbeelding moet delen zegt niets over de kwaliteit ervan
DGEditing    posted on 18-03-2012 15:38
Poster: DGEditing
div class='inputr' style='height: auto;'>Hey Dj's

Ik ben een editor die voor een zeer lage prijs(in sommige gevallen gratis) een logo voor je kan maken. Als je je naam(dj-naam) geeft dan kan ik een logo voor je designen.
Als je een logo wilt mail dan eventjes naar davgrib@hotmail.com
en dan kunnen we bespreken wat je wil. Hier is een voorbeeld.
Logo Voorbeeld

Gr. DGEditing

jannickv    posted on 18-03-2012 16:23
lekker bruikbaar voor print zoiets...
Chavizz1991    posted on 18-03-2012 18:53
Sebasz en jannickv, hij bied iets aan, je hoeft er geen gebruik van te maken. Als je er geen vertrouwen in hebt, bash hem niet maar ga gewoon verder met andere topics Winking my eye
jannickv    posted on 18-03-2012 19:07
Chavizz1991, Zoals je kan zien komen ik en sebasz hier wel al langer en hebben al vaker van dit soort topics zien passeren van mensen die gratis logo's voor je willen maken.

Uiteindelijk komen deze allemaal op hetzelfde neer, je krijgt waar je voor betaald... Niet veel dus... 9/10 zijn dit mensen die maar half weten waar ze mee bezig zijn.

Aan het hier bovenstaande logo kan ik al perfect zeggen dat dit niet in illustrator is gemaakt en dus onbruikbaar is voor print of voor te gebruiken op een andere achtergrond.

Dit is gewoon net hetzelfde als dj's die zeggen dat gratis dj's de markt verpesten... Ja kan een gratis dj boeken maar wat je dan krijgt is ook vaak ondermaats. Zo gelt het ook voor designen iedereen kan een lettertype downloaden van dafont.com en er dan een photoshop style over gooien... Maarja wil je dat wel...

Verder is diensten aanbieden tegen betaling op djresource trouwens verboden, daarvoor kan je adverteren op de site Happy, laughing

mijn bescheiden mening
Sebasz    posted on 18-03-2012 19:08
En daar heb ik eigenlijk weinig aan toe te voegen?Smile
Limb-Girdle    posted on 18-03-2012 19:34
Poster: Sebasz
En daar heb ik eigenlijk weinig aan toe te voegen?Smile

En het feit dat hij zich enkel registreert om zijn gratis diensten te kunnen aanbieden, wordt ook niet erg op prijs gesteld. De kwaliteit van zijn logo's vind ik persoonlijk niet mooi, hoe simpel het ook in elkaar zit, het wint de hoofdprijs niet.
Where the music meets the deejay!
W.i.M    posted on 18-03-2012 19:45
Poster: jannickv
...
Verder is diensten aanbieden tegen betaling op djresource trouwens verboden, daarvoor kan je adverteren op de site Happy, laughing
...

Hier heb ik weinig aan toe te voegen en om deze reden doe ik dit topic op slot.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

121 Users online: 54 Guests (67 Unknown)
Pages generated today : 55.492
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.327.272