Poster: MoXeGy
Maar echt niet zoveel gb hoor Co. ials ik 50x sylenth laad en tegelijkertijd laat afspelen dan verbruikt het niet eens 2 gb.
Linkje naar screen.
Ik heb duidelijk alle effecten in sylenth gebruikt en sterker nog mijn interne geluidskaart gebruik ik momenteel.
Overigens wil je zo'n laag mogelijke latency en dat is ook geluidskaart afhankelijk. Als je effecten inlaad dan gebruik je inderdaad meer ram maar 8gb? ik haal dat echt niet hoor terwijl ik redelijk inefficient werk en veel effecten gebruik.
Poster: Overtracked
Oke bij mij gebruikt ie wel veel meer ram als ik wat zelfgemaakte presets in Sylenth1 gooit. Maar ik gebruik ook FL Studio..
Ik denk dat de ts hiermee wel een conclusie kan trekken of hij een paar tientjes meer wil betalen voor 16gb.
Ben overigens wel benieuwd waardoor het komt dat hij bij Overtracked meer ram gebruikt. Komt dit door FL? Ik zal het straks ook nog eens bekijken op windows.
Vergeet ook een goede geluidskaart niet!
Hmm, dat is inderdaad niet zoals het hoort. Ik denk dat het ergens softwarematig niet lekker zit want dat hoort niet te kunnen.
Poster: Overtracked
Als je een veel gebruikt maakt van Nexus & Sylenth1 vraagt dat veel CPU oftwel ram en processor geheugen.
Poster:?Overtracked
Ja bij mij is dat best erg. Ik ken serieus maar 5x Sylenth1 gebruiken ofzo en dan gaat ie ruis geven op een lage Latency. Bij nexus daarintegen kan ik wel 20 keer erin gooien zonder ruis. Het ken aan mijn pc liggen maar er zit 4 gb ram in en een intel quad core van 2,5 ghz + extern geluidskaart...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.