Release Waardig?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichielVdB    posted on 11-03-2012 10:17
Hey!

Heb een track gemaakt..
Dit is release waardig: http://soundcloud.com/myke-berlyn/myke-berlyn-summer-of-12??
Graag enkele comments!?

What do you think about Release Waardig? ??

Vote :   

JMwan    posted on 11-03-2012 10:24
Ik kan me het moment nog herinneren dat ik hier een topic opende of mijn tracks release waardig waren haha

heb zo even geluisterd en schat in dat het niet release waardig is. Het nummer is ten eerste te kort om een beetje fatsoenlijk door DJ's gedraaid te worden. Ook heb je geen sterk arrangement, ik hoor nauwelijks een climax en na een tijdje wordt het erg eentonig. het toevoegen van een break met andere sounds zou al heel wat doen. en als laatste moet je ook met je afmix aan de slag..
Bjorn1419    posted on 11-03-2012 11:19
als je zelf super trots bent op de track, hem aan iedereen wilt laten horen, je goede reacties erop krijgt van mensen die er verstand van hebben en die hem willen supporten is die release waardig. Ik wil je niet demotiveren, maar je hebt echt nog een lange weg te gaan. Ben het met alle tips hierboven eens!
Luxx    posted on 11-03-2012 12:19
ik denk dat ik weet waar aan het ligt dat het een enorm saaie, herhalende track is; het zijn volgens mij allemaal loops. de beat, melodie, alles. ik kan ongelijk hebben, maar zo klinkt het in ieder geval wel. het heeft daarom denk ik ook geen nut om mijn gewoonlijke uitgebreidde feedback te geven aangezien de OP weinig kan veranderen aan deze plaat.
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 11-03-2012 @ 12:20:38 (69%)
Overtracked    posted on 12-03-2012 16:23
Poster: Luxx
ik denk dat ik weet waar aan het ligt dat het een enorm saaie, herhalende track is; het zijn volgens mij allemaal loops. de beat, melodie, alles. ik kan ongelijk hebben, maar zo klinkt het in ieder geval wel. het heeft daarom denk ik ook geen nut om mijn gewoonlijke uitgebreidde feedback te geven aangezien de OP weinig kan veranderen aan deze plaat.

Zo vermoeden heb ik ook ja. @Luxx Met loops kan je alsnog heel erg veel variatie inbrengen hoor als je een beetje creatief bent. Maar je ken deze Loops beter zo weinig mogelijk gebruiken met produceren anders gaan mensen letterlijk je loops op zitten zoeken...
https://soundcloud.com/overtracked
Jayro    posted on 12-03-2012 17:18
haha dit is die summer breeze kit uit VFH4
Sebasz    posted on 12-03-2012 17:35
Kwam me al bekend voor idd. Maarja vind de uitwerking niet zo goed helaas
Luxx    posted on 12-03-2012 19:46
Poster: Overtracked
Zo vermoeden heb ik ook ja. @Luxx Met loops kan je alsnog heel erg veel variatie inbrengen hoor als je een beetje creatief bent. Maar je ken deze Loops beter zo weinig mogelijk gebruiken met produceren anders gaan mensen letterlijk je loops op zitten zoeken...

synth loops vallen niet creatief te gebruiken. sorry. tenzij je het gaat opknippen en totaal veranderen maar dat heet dan weer samplen. dit is van begin tot eind een verzameling loops zonder enige inbreng van de OP. het is eigenlijk iets dat je met Magix Music Maker zou maken als je dat misschien kent. het enige wat je zou kunnen gebruiken eigenlijk is drum of percussie loops. van synth en bass loops moet je gewoon afblijven.
www.mothermusic.nl
Sebasz    posted on 12-03-2012 20:18
Poster: Luxx
synth loops vallen niet creatief te gebruiken. sorry. tenzij je het gaat opknippen en totaal veranderen maar dat heet dan weer samplen. dit is van begin tot eind een verzameling loops zonder enige inbreng van de OP. het is eigenlijk iets dat je met Magix Music Maker zou maken als je dat misschien kent. het enige wat je zou kunnen gebruiken eigenlijk is drum of percussie loops. van synth en bass loops moet je gewoon afblijven.

eJay?CoolCool haha
Luxx    posted on 12-03-2012 20:26
of eJay inderdaad. zelfde principe.
www.mothermusic.nl
JMwan    posted on 12-03-2012 20:42
Poster: Sebasz
eJay?CoolCool haha

vriend daar is mijn hele carriere mee begonnen
Luxx    posted on 12-03-2012 20:44
Poster: JMwan
vriend daar is mijn hele carriere mee begonnen

de mijne ook, maar dan in Magix Music Maker, maar daar maak je g??n releasewaardig materiaal mee.
www.mothermusic.nl

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

275 Users online: 172 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 89.109
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.886.146