www.ouwezolen.nl Mijn website, hoort een beetje bij mijn drive-in show. Graag reacties wat betreft wat jullie van de site vinden.
Grafisch en qua inhoud
Bedankt!
What do you think about www.ouwezolen.nl ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ach, deze hele sector (drive in etc.) zou je wel apart kunnen noemen (loop rond op bv. pa markt en je snapt wat ik bedoel, niet bepaald doorsnee nederlanders :P)
Heldere website. Jammer dat de tabellen in Firefox niet helemaal goed staan. Ook zie ik Courier lettertype in je gastenboek
Maar verder lekker overzichtelijk, het forum heeft kleuren in een heftig contrast met je site. Misschien een idee om ergens toch nog wat oranje te gebruiken op het forum zodat het er een klein beeetje bij hoort
mooie site hoor,, alleen sommigen teksten ietsje veranderen, maar dat is al genoemd,,
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.156 days. Post CommentThat would be 238.5 months or a whopping 19.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...