Halloo djr's :) Baart (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Baart    posted on 08-03-2012 19:45
Heey Djr's,

Ik loop nu al een tijdje mee op het forum, en het leek me wel zo netjes me nu eve voor te stellen Cool
Ik ben Bart, 15 jaar en woon in de buurt van Rotterdam. Ik ben begonnen met draaien toen ik 11 was, en draai op feestjes sinds mijn 13e. Ik heb geen ervaring in clubs of discotheken ofzo, behalve 1 keer op het school feest in offcorso toen ik een half uurtje mocht draaien Smile. Mijn gear bestaat nu uit :
-dubbele cd speler (denon 2500f)
- 4 kanaals mixer (mx4 jb systems)
- 2x tsx 10 150 watt speaker
- marantz pm 40, en nog een onbekende 2x 150 watt versterker?

Ik draai hier al een hele tijd mee, maar ben nu echt wel toe aan een update. Ik wil eerst mijn spelers vervangen, ik denk aan denon s1200's, cdj 400's of iets anders in die categorie. Mijn budget voor 2 spelers ligt nu rond de 500 euro maar ik kan natuurlijk altijd doorsparen wat betersCool Welke spelers kunnen jullie me aanraden? Een vriend van mij heeft de 1200's en die bevallen me erg goed Happy, laughing

Groeten, Bart
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Mod edit by Lead on 07-05-2012 15:22 (1%)

What do you think about Halloo djr's :) Baart ??

Vote :   

GiBBy    posted on 06-05-2012 20:34
Hallo, welkom

Ik draai momenteel ook met 2 denon dn-s 1200 en ben daar zeer tevreden mee, nooit soijt gehad van die aankoop..
maar ga waarschijnlijk binnekort wel overschakelen op pioneers..

greetz

GiBBy
CDJ-900/ DJM-900/ CDJ900/ RMX-1000
Winston    posted on 07-05-2012 01:28
Hoi Baart. Ook welkom. Zoek in elk geval iets uit waarmee je ook digitaal kunt.
Tic Toc
Gerdo    posted on 07-05-2012 09:26
Welkom!
MoXeGy    posted on 07-05-2012 14:09
Welkom op djr!
Lead    posted on 07-05-2012 15:25
Welkom op DJResource.... leuk, iemand uit de buurt (kom zelf uit Gouda)....

Ik kom nog wel eens in Bergschenhoek bij Informatique voor mijn computer benodigdheden.