Halloo djr's :) Baart (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Baart    posted on 08-03-2012 19:45
Heey Djr's,

Ik loop nu al een tijdje mee op het forum, en het leek me wel zo netjes me nu eve voor te stellen Cool
Ik ben Bart, 15 jaar en woon in de buurt van Rotterdam. Ik ben begonnen met draaien toen ik 11 was, en draai op feestjes sinds mijn 13e. Ik heb geen ervaring in clubs of discotheken ofzo, behalve 1 keer op het school feest in offcorso toen ik een half uurtje mocht draaien Smile. Mijn gear bestaat nu uit :
-dubbele cd speler (denon 2500f)
- 4 kanaals mixer (mx4 jb systems)
- 2x tsx 10 150 watt speaker
- marantz pm 40, en nog een onbekende 2x 150 watt versterker?

Ik draai hier al een hele tijd mee, maar ben nu echt wel toe aan een update. Ik wil eerst mijn spelers vervangen, ik denk aan denon s1200's, cdj 400's of iets anders in die categorie. Mijn budget voor 2 spelers ligt nu rond de 500 euro maar ik kan natuurlijk altijd doorsparen wat betersCool Welke spelers kunnen jullie me aanraden? Een vriend van mij heeft de 1200's en die bevallen me erg goed Happy, laughing

Groeten, Bart
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Mod edit by Lead on 07-05-2012 15:22 (1%)

What do you think about Halloo djr's :) Baart ??

Vote :   

MZ    posted on 08-03-2012 19:56
Als je misschien nog 150 euro bij je budget kunt/wil doen zou ik voor de cdj 800's gaan als ik jou was! Ik heb ze zelf ook en ze zijn echt goed om mee te oefenen en om volledig bekend mee te raken met de pioneer feeling.
Baart    posted on 08-03-2012 20:03
Okee! Dat heb ik ook nog in mijn achterhoofd ja, ik ben nog opzoek naar een bijbaan dus als ik daarmee nog wat bijverdien kan ik misschien wel de 800's kopen Happy, laughing
Dennis1981    posted on 08-03-2012 20:12
Welkom op het forum, succes met je zoektocht voor je gear-update...
main    posted on 08-03-2012 21:50
Ik heb nog een volledig werkende CDJ-200 te koop staan. misschien iets voor jou! djrtopic marktplaats link
MoXeGy    posted on 08-03-2012 21:59
Welkom op djr!
unknown    posted on 08-03-2012 22:34
welkom op DjResourceCool?
rmp3 A - rmx 40 blackfire - rmp3 A
Yvaroz    posted on 08-03-2012 22:39
Welkom! Rotterdam, dat is aardig in de buurt
Produceer je ook al?
Nothing is Impossible
rivorey    posted on 08-03-2012 23:13
welkom, ik kom zelf ook uit de buurt van Rotterdam. Uit welke buurt kom je precies?
RemcoRelion    posted on 09-03-2012 08:36
WelkomHappy, laughing
Je kan ook kijken naar nieuwe Reloop RMP-1's.
Alleen volgens mij zijn deze wel duurder als 500 als ik me niet vergis
Don’t be a prisoner of your own style!
W.i.M    posted on 09-03-2012 08:44
Welkom op DJResource
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Gerdo    posted on 09-03-2012 09:26
Welkom hier! Wat voor genre muziek draai je?
Roov    posted on 09-03-2012 11:31
Welkom op DJResource
Baart    posted on 09-03-2012 11:47
@main : Bedankt voor het aanbod, maar ik spaar denk ik toch nog eve door voor een hoger model Winking my eye

@Yvaroz : nee ik produceer nog niet echt, ik doe weleens wat met Fl studio met een vriendmaar hier komt nog niet echt niet goeds uit..

@rivorey : Ik woon in Bergschenhoek, dat ligt tussen zoetermeer en rotterdam.

@Gerdo : Bedankt! Ik draai nu vooral house, dance club en all-round. Ik zal het zo eve toevoegen aan mijn profiel Winking my eye

Bartjens    posted on 09-03-2012 12:11
welkom, weer een naam genoot erbij Happy, laughing
www.djbrowbeat.com
DJ_OB    posted on 09-03-2012 15:30
Welkom!

Toevallig, Bergschenhoek wonen me ouders en ik ook in het weekend.
rivorey    posted on 09-03-2012 15:53
@ baart ik woon zelf in rotterdam, heb er ooit van gehoord maar ken het niet echt!
Baart    posted on 09-03-2012 17:23
@DJ_OB : Toenvallig zeg, leuk Winking my eye

@rivorey : okee, het is denk ik een kwartiertje naar r'dam
Pur-D    posted on 10-03-2012 16:06
Ik ken je onderhand al redelijk, maar toch nog welkom bart! Smile
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Winston    posted on 10-03-2012 23:35
Welkom Baart
Tic Toc
Tekhead    posted on 11-03-2012 01:15
Poster: Baart
Okee! Dat heb ik ook nog in mijn achterhoofd ja, ik ben nog opzoek naar een bijbaan dus als ik daarmee nog wat bijverdien kan ik misschien wel de 800's kopen Happy, laughing

Zou ik niet doen, de 800's zijn overjaarse spelers met beperkte mogelijkheden vind ik, en deze kopen om het Pioneer gevoel te ervaren en te leren kennen is helemaal niet nodig, als ja met cd spelers, dubbel of tabeltops kunt draaien, kan je ook met Pioneer draaien, want deze zijn gebruiksvriendelijk en wijzen zichzelf uit. Ik heb gisteren nog op feest gaan draaien met drie zalen, met 3 verschillende genr?'s van mensen, leeftijd en muziekvoorkeur, en ik draai hoofdzakelijk met vinyl, en omdat er een dj in een andere zaal dringend moest vervangen worden, heb ik dat gedaan, maar had het genre voor die zaal niet bij op vinyl, ben mijn CD map uit de auto gaan halen, en ben gewoon met cd's beginnen draaien op PIO's CDJ-2000, en dat ging alsof ik nooit met een andere medium had gedraaid. Daarom vind ik voor jou die denons een prima keuze, zijn echt goede en veel verkochte spelers van Denon, daar ga je geen spijt van hebben, en als je eventueel ook nog met laptop wil gaan draaien kan je die denons ook nog als controllers gebruiken. ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 11-03-2012 01:16
Poster: Winston
Welkom Baart

Hier se onze Winston, dat is redelijk lang geleden.
Baart    posted on 11-03-2012 09:00
Poster: Tekhead
Zou ik niet doen, de 800's zijn overjaarse spelers met beperkte mogelijkheden vind ik, en deze kopen om het Pioneer gevoel te ervaren en te leren kennen is helemaal niet nodig, als ja met cd spelers, dubbel of tabeltops kunt draaien, kan je ook met Pioneer draaien, want deze zijn gebruiksvriendelijk en wijzen zichzelf uit. Ik heb gisteren nog op feest gaan draaien met drie zalen, met 3 verschillende genr?'s van mensen, leeftijd en muziekvoorkeur, en ik draai hoofdzakelijk met vinyl, en omdat er een dj in een andere zaal dringend moest vervangen worden, heb ik dat gedaan, maar had het genre voor die zaal niet bij op vinyl, ben mijn CD map uit de auto gaan halen, en ben gewoon met cd's beginnen draaien op PIO's CDJ-2000, en dat ging alsof ik nooit met een andere medium had gedraaid. Daarom vind ik voor jou die denons een prima keuze, zijn echt goede en veel verkochte spelers van Denon, daar ga je geen spijt van hebben, en als je eventueel ook nog met laptop wil gaan draaien kan je die denons ook nog als controllers gebruiken. ?
  Bedankt voor de reactie!! De denon's?bevallen idd goed, vooral de usb lijkt me een erg handige optie. Ik had het idee dat pio echt anders draaide maar als dat niet zo is ga ik toch nog?maar eens eve serieus naar die denon's kijken. De cdj400's zijn ook nog een optie, maar ik weet niet of het veel meer betalen het dan nog wel waard is. Misschien de cdj's nog eve een keer uitproberen.
Fredericvdc    posted on 15-03-2012 20:04
welkom! enjoy
Tekhead    posted on 17-03-2012 00:02
Poster: Baart
Bedankt voor de reactie!! De denon's?bevallen idd goed, vooral de usb lijkt me een erg handige optie. Ik had het idee dat pio echt anders draaide maar als dat niet zo is ga ik toch nog?maar eens eve serieus naar die denon's kijken. De cdj400's zijn ook nog een optie, maar ik weet niet of het veel meer betalen het dan nog wel waard is. Misschien de cdj's nog eve een keer uitproberen.

Echt hetzelfde is het niet, maar Pioneer is zo gebruiksvriendelijk dat alles zichzelf uitwijst, ook zonder hun (trouwens fantastische) gebruikersmanual. De CDJ-400 is ook als controler te gebruiken, is een leuke speler, heb hem zelf ook gehad en Dyno van't forum en veelgevraagde DJ, heeft ze ook, worden wel niet meer nieuw gemaakt maar als je ze voor een mooie prijs kan kopen, ook doen.
Baart    posted on 17-03-2012 12:54
@Tekhead : Ja, ik denk dat ik mijn keuze inmiddels heb gemaakt : eerst 1 cdj 400 kopen en dan door werken voor een 2e en betere mixer. Heeft het zin om voor een 350 door te sparen? Rekordbox lijkt me erg handig, maar ook wel weer een erg stuk duurder. Het wordt trouwens sowieso tweedehands.

327 Users online: 121 Guests (206 Unknown)
Pages generated today : 44.945
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.316.725