Poster: Baart
Okee! Dat heb ik ook nog in mijn achterhoofd ja, ik ben nog opzoek naar een bijbaan dus als ik daarmee nog wat bijverdien kan ik misschien wel de 800's kopen
Poster: Winston
Welkom Baart
Poster: TekheadBedankt voor de reactie!! De denon's?bevallen idd goed, vooral de usb lijkt me een erg handige optie. Ik had het idee dat pio echt anders draaide maar als dat niet zo is ga ik toch nog?maar eens eve serieus naar die denon's kijken. De cdj400's zijn ook nog een optie, maar ik weet niet of het veel meer betalen het dan nog wel waard is. Misschien de cdj's nog eve een keer uitproberen.
Zou ik niet doen, de 800's zijn overjaarse spelers met beperkte mogelijkheden vind ik, en deze kopen om het Pioneer gevoel te ervaren en te leren kennen is helemaal niet nodig, als ja met cd spelers, dubbel of tabeltops kunt draaien, kan je ook met Pioneer draaien, want deze zijn gebruiksvriendelijk en wijzen zichzelf uit. Ik heb gisteren nog op feest gaan draaien met drie zalen, met 3 verschillende genr?'s van mensen, leeftijd en muziekvoorkeur, en ik draai hoofdzakelijk met vinyl, en omdat er een dj in een andere zaal dringend moest vervangen worden, heb ik dat gedaan, maar had het genre voor die zaal niet bij op vinyl, ben mijn CD map uit de auto gaan halen, en ben gewoon met cd's beginnen draaien op PIO's CDJ-2000, en dat ging alsof ik nooit met een andere medium had gedraaid. Daarom vind ik voor jou die denons een prima keuze, zijn echt goede en veel verkochte spelers van Denon, daar ga je geen spijt van hebben, en als je eventueel ook nog met laptop wil gaan draaien kan je die denons ook nog als controllers gebruiken. ?
Poster: Baart
Bedankt voor de reactie!! De denon's?bevallen idd goed, vooral de usb lijkt me een erg handige optie. Ik had het idee dat pio echt anders draaide maar als dat niet zo is ga ik toch nog?maar eens eve serieus naar die denon's kijken. De cdj400's zijn ook nog een optie, maar ik weet niet of het veel meer betalen het dan nog wel waard is. Misschien de cdj's nog eve een keer uitproberen.