Halloo djr's :) Baart (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Baart    posted on 08-03-2012 19:45
Heey Djr's,

Ik loop nu al een tijdje mee op het forum, en het leek me wel zo netjes me nu eve voor te stellen Cool
Ik ben Bart, 15 jaar en woon in de buurt van Rotterdam. Ik ben begonnen met draaien toen ik 11 was, en draai op feestjes sinds mijn 13e. Ik heb geen ervaring in clubs of discotheken ofzo, behalve 1 keer op het school feest in offcorso toen ik een half uurtje mocht draaien Smile. Mijn gear bestaat nu uit :
-dubbele cd speler (denon 2500f)
- 4 kanaals mixer (mx4 jb systems)
- 2x tsx 10 150 watt speaker
- marantz pm 40, en nog een onbekende 2x 150 watt versterker?

Ik draai hier al een hele tijd mee, maar ben nu echt wel toe aan een update. Ik wil eerst mijn spelers vervangen, ik denk aan denon s1200's, cdj 400's of iets anders in die categorie. Mijn budget voor 2 spelers ligt nu rond de 500 euro maar ik kan natuurlijk altijd doorsparen wat betersCool Welke spelers kunnen jullie me aanraden? Een vriend van mij heeft de 1200's en die bevallen me erg goed Happy, laughing

Groeten, Bart
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Mod edit by Lead on 07-05-2012 15:22 (1%)

What do you think about Halloo djr's :) Baart ??

Vote :   

MZ    posted on 08-03-2012 19:56
Als je misschien nog 150 euro bij je budget kunt/wil doen zou ik voor de cdj 800's gaan als ik jou was! Ik heb ze zelf ook en ze zijn echt goed om mee te oefenen en om volledig bekend mee te raken met de pioneer feeling.
Baart    posted on 08-03-2012 20:03
Okee! Dat heb ik ook nog in mijn achterhoofd ja, ik ben nog opzoek naar een bijbaan dus als ik daarmee nog wat bijverdien kan ik misschien wel de 800's kopen Happy, laughing
Dennis1981    posted on 08-03-2012 20:12
Welkom op het forum, succes met je zoektocht voor je gear-update...
main    posted on 08-03-2012 21:50
Ik heb nog een volledig werkende CDJ-200 te koop staan. misschien iets voor jou! djrtopic marktplaats link