Gozer.. Ik heb gezocht naar de regels maar kon nergens wat vinden.. In het forumdeel 'Introduce yourself and read the rules of the board' vind ik nergens rules..?uiteindelijk via 'regels djresource' op google via via bij een FAQ gekomen.. ?Hierin staat niet dat het verplicht is om je voor te stellen.. En over productions staat er:
What is in the Productions Section ?
The Productions section on DJResource is meant to offer the ability for our members to spread their OWN CREATIONS.
Dus om je eigen creaties te verspreiden, en dat is toch precies wat ik hier doe?
Ik zie het probleem niet.. Vind je het niet cool reageer dan niet.. Het gaat bij muziek in mijn ogen om nieuwe leuke creaties en ??n van de dingen die eigen muziek zo leuk maakt is de grote toegankelijkheid en mogelijkheid om te reageren op muziek van elkaar..
Ik had idd misschien wat meer mogen rondkijken en dan had ik misschien wel een verzameltopic gevonden voor mijn 'spam' maar moet je je eerst 'bewijzen' op een forum voordat mensen naar je muziek mogen luisteren? Wat is dat voor onzin...
Waarom zou je als 'vaste member' niet stemmen omdat je iemand niet kent?! Als jij een super vette plaat hoort van iemand die je niet kent stem je dus uit principe niet omdat het geen 'vaste member' is?