Remix Contest Beatport
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Makuna    posted on 07-03-2012 12:08
Hi Guys,

een paar weken geleden hadden we al een berichtje geplaatst over onze remix voor de contest van Chuckie & Gregor Salto.

Inmiddels is de stemronde een weekje bezig en staan we ongeveer op de 50e plaats van de 800 inzendingen!

Als je onze remix ook gaaf vindt zouden wij het heel tof vinden als je ons je stem wilt geven!

http://play.beatport.com/contests/chuckie-what-happens-in-vegas/4f4b9bbb753a0d75c60002c2

What do you think about Remix Contest Beatport ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 07-03-2012 12:21
sommigen w?llen het niet begrijpen...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Makuna    posted on 07-03-2012 12:28
@DJADMIN

?
DJADMIN    posted on 07-03-2012 12:31
als je ergens komt, ga je eerst wat snuffelen voordat je meteen topics aan gaat maken en hier 't forum gaat vervuilen. Lees de regels eerst eens, stel jezelf voor, en kom hier niet om wat zielige stemmetjes te winnen, want helaas, dat doen alle vaste members van hier toch niet op mensen die ze niet kennen, en terecht.
Daarnaast zijn er (als je uberhaupt al gekeken had) meerdere verzamel topics hiervoor waarin je lekker kan spammen...en dus niet iedere keer een topic aanmaken. Wat denk je wat er gebeurt wanneer iedereen dat zo gaat doen ?!?!?!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Gerdo    posted on 07-03-2012 12:56
Poster: DJADMIN
als je ergens komt, ga je eerst wat snuffelen voordat je meteen topics aan gaat maken en hier 't forum gaat vervuilen. Lees de regels eerst eens, stel jezelf voor, en kom hier niet om wat zielige stemmetjes te winnen, want helaas, dat doen alle vaste members van hier toch niet op mensen die ze niet kennen, en terecht.
Daarnaast zijn er (als je uberhaupt al gekeken had) meerdere verzamel topics hiervoor waarin je lekker kan spammen...en dus niet iedere keer een topic aanmaken. Wat denk je wat er gebeurt wanneer iedereen dat zo gaat doen ?!?!?!

+1
Makuna    posted on 07-03-2012 13:18
Gozer.. Ik heb gezocht naar de regels maar kon nergens wat vinden.. In het forumdeel 'Introduce yourself and read the rules of the board' vind ik nergens rules..?uiteindelijk via 'regels djresource' op google via via bij een FAQ gekomen.. ?Hierin staat niet dat het verplicht is om je voor te stellen.. En over productions staat er:

What is in the Productions Section ?
The Productions section on DJResource is meant to offer the ability for our members to spread their OWN CREATIONS.

Dus om je eigen creaties te verspreiden, en dat is toch precies wat ik hier doe?
Ik zie het probleem niet.. Vind je het niet cool reageer dan niet.. Het gaat bij muziek in mijn ogen om nieuwe leuke creaties en ??n van de dingen die eigen muziek zo leuk maakt is de grote toegankelijkheid en mogelijkheid om te reageren op muziek van elkaar..

Ik had idd misschien wat meer mogen rondkijken en dan had ik misschien wel een verzameltopic gevonden voor mijn 'spam' maar moet je je eerst 'bewijzen' op een forum voordat mensen naar je muziek mogen luisteren? Wat is dat voor onzin...

Waarom zou je als 'vaste member' niet stemmen omdat je iemand niet kent?! Als jij een super vette plaat hoort van iemand die je niet kent stem je dus uit principe niet omdat het geen 'vaste member' is?
User edit by Makuna on 07-03-2012 @ 13:24:54 (20%)
RAS    posted on 07-03-2012 13:57
Poster: DJADMIN

-1

@DJ Admin: In plaats van dat je inhoudelijk commentaar geeft op zijn productie, waar iedereen wellicht wat van kan leren en dit een gezellig dj resource topic kan maken, ga je iemand aanvallen op dat ie hier nog niks anders heeft gepost. Daarmee word het weer een echt dj resource-'klaag'-topic. Bedankt DJ Admin, daarvan hadden we er nog niet genoeg gezien.

Ik heb gestemd, alleen al om je het tegendeel te bewijzen. (Lid sinds 2006, dus zeg maar gerust vast member)
User edit by RAS on 07-03-2012 @ 13:59:31 (3%)
Sebasz    posted on 07-03-2012 14:00
Ja wat denk je zelf kerel, laat ik overal even mn linkje spammen om stemmen te winnen? Dat RAS dat doet valt me alleen maar van hem tegen. ?En stop alsjebleift met dat onzinnige gerate van posts als -1 of +1 .....?Cool
Makuna    posted on 07-03-2012 14:11
@RAS thanks voor je stem man!?
Inhoudelijk commentaar zou ik inderdaad zeer op prijs stellen Happy, laughing Heb jij misschien ook nog produceertips voor toekomstige producties??Volgens mij willen we hier namelijk allemaal van elkaar leren en lukt dat een stuk beter met goed onderbouwde kritiek.. Ik had misschien beter moeten kijken voordat ik iets plaatste, eens.. maar wanneer dat me op een vriendelijke manier wordt duidelijk gemaakt heb ik daar meer aan dan op de manier van DJADMIN

@Sebasz Als je inhoudelijke tips hebt zijn die meer dan welkom.. Wanneer je liever alleen maar opbouwende kritiek geeft op berichten van 'mede-pro's' reageer dan niet.. Ik vind het tof om van andere te horen wat ze van mijn track vinden zodat ik me kan ontwikkelen (heb net hele leuke en inhoudelijk feedback gekregen van Luxx). Maar met zo'n reactie die alleen maar gebaseerd is op frustratie kan ik natuurlijk helemaal niks..
Sebasz    posted on 07-03-2012 14:24
Nah, ik vind het alleen een beetje ongepast om hier eigenlijk alleen maar lid te worden om even om stemmen te komen schooien?Cool
Makuna    posted on 07-03-2012 14:35
Als je mijn eerste posts heb gelezen had je gezien dat ik daarin niks zeg over stemmen maar alleen vroeg om inhoudelijke feedback op de track zodat ik hem wellicht nog kon aanpassen of tips met betrekking tot bijv. EQ, Synthesizer, Percussie, Vocals e.d. eventueel kan toepassen op tracks waar ik nu en in de toekomst mee bezig ben Happy, laughing

Ik vind het leuk om berichten te lezen en dat heb ik ook al een geruime tijd met veel plezier gedaan alleen ik vond mijn eigen producties nog niet goed genoeg om hier ook feedback over te vragen.. Over deze track ben ik dusdanig tevreden dat ik eigenlijk wel benieuwd was hoe andere hier over dachten maar ik kan best begrijpen dat het het lijkt op even lid worden en stemmen schooien Winking my eye

Maar nu alles duidelijk is ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jij van de track vindt! Winking my eye
Sebasz    posted on 07-03-2012 14:36
Ik vind em lekker?Smile
Sandr    posted on 07-03-2012 14:39
Als je dit topic maakt om je nummer te delen en of feedback wilt hierop doe je dat bij productions. Daar is echter wel een protocol voor:

KLIK HIER

Wil je het doen op de manier zoals je het nu doet, vooral vragen om een vote en alleen te luisteren via de site waar je de vote hebt dan doe je dat HIER

Hoe dan ook, de manier waarop is niet de juiste. No hard feelings maar zorg ervoor dat je het op een van de bovenstaande manier doet..

Om verdere discussie te voorkomen
Play that funky music white boy....

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

154 Users online: 37 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 285
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.335.816