New bootleg Bram van Bergen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmstr223    posted on 06-03-2012 21:16
Beste dames en heren,

New people en ik (Bram van Bergen) hebben een nieuwe bootleg gemaakt. Het is een bootleg van ''We are your friends''. We weten dat dit al vaak zat gedaan is maar het blijft een heerlijk me zing nummer en we wilde er graag onze eigen draai aan geven.

Comentaar en tips heel graag, we willen nog veel leren en verbeteren.

Als hij in de smaak valt dan zullen we volledige versie natuurlijk op free download zetten :P

Klik

www.bramvanbergen.nl

What do you think about New bootleg Bram van Bergen ??

Vote :   

Sebasz    posted on 06-03-2012 22:02
1 member likes this  ja weet niet man vind hem niet zo super eigenlijk. begin mist echt power, en later klinkt ie een beetje goedkoop ofzo
unknown    posted on 06-03-2012 22:35
Poster: Sebasz
ja weet niet man vind hem niet zo super eigenlijk. begin mist echt power, en later klinkt ie een beetje goedkoop ofzo

ik vind hem ook niet helemaal super Winking my eye maar wel mooi gedaan.
gewoon door gaan!
rmp3 A - rmx 40 blackfire - rmp3 A
Gerdo    posted on 07-03-2012 12:02
Ik mis een echte climax.
stefanmplayer    posted on 07-03-2012 17:35
ik zou hem zeker draaien
Cool
djmstr223    posted on 07-03-2012 21:39
Bedankt heren! Ik zal nog aan de Qlimax werken om hem knallender te maken. ik wil zowiezo een andere clap een misschien meer electro percusie. zodat de volledige versie af is kunnen jullie hem downloaden als jullie willen:P
www.bramvanbergen.nl
Sandr    posted on 08-03-2012 16:15
Ook ik wordt er nog niet erg warm van, misschien die vocal wat laten terug komen na je hoogtepunt?

Ik zou op je soundcloud sowieso even de naam aanpassen... new poeple kan ook weer anders begrepen worden.
Play that funky music white boy....
djmstr223    posted on 08-03-2012 17:02
Poster: Sandr
Ook ik wordt er nog niet erg warm van, misschien die vocal wat laten terug komen na je hoogtepunt?

Ik zou op je soundcloud sowieso even de naam aanpassen... new poeple kan ook weer anders begrepen worden.

oh haha het moet new people zijn, spelfout. bedankt Happy, laughing
www.bramvanbergen.nl

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

152 Users online: 21 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 58.017
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.532