Poster: Look
@?Luxx
Zou je ook feedback kunnen geven op mijn track? Ik denk dat ik daar best wat van kan leren nameijk.
LINK
als je een link geeft, prima. ik ga geen HM checken.
@MichaelMiller
betere afmix dan bij de OP, maar alsnog te veel aan bass voor mijn gevoel. het lijkt bijna alsof je reverb op je kick hebt zitten. kijk even net als wat ik al reageerde op de productie van de OP of je synths niet in de weg zitten met de kick. het is gewoon te druk op je lage spectrum. ook de akkoorden die op de main synth zijn mogen wat meer hoge frequenties pakken.
opbouw van de plaat is ook prettig en klinkt goed, alleen de main lead die je hebt lijkt mij iets te droog. volgens mij moet daar meer mee te doen zijn of nog een extra geluid bij doen.?
je break is overigens heel tof met die Dubstep-achtige synth die lijkt te vertragen.
wat deze track duidelijk mist is een vocalhook. ik zou daar achteraan gaan bij deze track. zou die veel meer power geven.?
overigens nog iets dat me opviel: je bassline gaat op bepaalde punten eigenlijk gewoon simpel mee op de maten van de kick, maar de rest van je percussie accentueerd dat totaal niet. dus het klinkt beetje als twee verschillende dingen als je snapt wat ik bedoel.
als voorbeeld misschien deze checken:
http://soundcloud.com/ukinda/daftpunkish/s-2csf8
is een plaat van mij die ook gewoon een simpele bassline heeft op de kick en de rest van de percussie hou ik net zo stijf en simpel als de bassline waardoor het als 1 geheel klinkt. (als je die gecheckt hebt overigens, meld me even dan delete ik de geheime link weer)