Hey!
Ik zou graag eens wat meer weten over het cre?ren van een eigen podcast.
Zijn er hier mensen die ook Podcast's hebben?
Ben van plan om ze dan uiteraard op iTunes te plaatsen, maar ik zoek nu een gratis 'Podcast Hosting' website waar ik dan zo de podcast lan uploaden en dan via rss feed op iTunes zet.
Dat van die Hosting site is een klein probleempje..
Ik weet geen enkele site waarbij je ongelimiteerd podcast hostig hebt, weten jullie er wel 1?
Zouden jullie link in reactie zetten met misschien nog wat uitleg?
Thx!
What do you think about Poscasting ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk dat je al snel euro's aan 't betalen komt! Geen enkele site zal je zomaar ongelimiteerd laten uploaden, als je het gratis wilt houden zal er altijd een limiet zijn.
Zover ik weet, heb je voor het onderhouden van een podcast gewoon hosting nodig. Geen speciale hosting, gewoon een plek waar je (vrij grote) bestanden kan neerzetten. Dit hoeft helemaal niet heel duur te zijn (voor 30 euro per jaar heb je 7.5GB opslag). Let wel even op dat je behalve voor de opslag ook een limiet hebt voor het dataverkeer, dit kan het aantal keer dat je podcast gedownload wordt beperken.
?
Er zijn bedrijven die focussen op het hosten van Podcast, use Google. Hier is al een kleine vergelijking bijv.
Kijk: heb al eens een podcast op iTunes geplaatst via podomatic, maar bij die website kon ik maar 1 podcast uploaden naar die site en dus ook naar itunes.
Ik zoek dus eigenlijk een website waarbij ik zo veel mixen kan uploaden als ik wil, begrijpen jullie?
Gratis
Ja, dat wil ik ook wel.
Zo werkt het natuurlijk niet: wil je een mooi product, dan betaal je daarvoor. Gratis hosting pakketten (en dan ?vooral diegene die beloven dat je onbeperkt mag opslaan) gaan ervan uit dat mensen dit niet gebruiken. Mochten mensen toch teveel uploaden, dan zit er vaak alsnog een beperking in dataverkeer.
?
Onbeperkt alles voor niks bestaat niet. Er zijn wel wat gratis services, die verdienen aan advertenties etc., maar dat wordt nooit onbeperkt.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.