28-10-2006 Voor de kenners !!!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : favorite techno dj

-dave clarke
-michel woods
-marco bailey
-jeff mills
-laurent garnier
-andere/ geef naam op

Voting is only possible for our Members
Tekhead    posted on 25-01-2006 00:36
Idd voor de kenners en liefhebbers, Techno-grootmeester Dave Clark weeral te gast in technodroom, FUSE in Brussel, allen daarheen. Ik ga daar naar bijna alle sets luisteren van Dave Clarke, en ik kan met hand op hart zeggen, dat hij de enige dj is die mij nog nooit ontgoocheld heeft en dat wil wat zeggen.

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about 28-10-2006 Voor de kenners !!! ??

Vote :   

Cyrille    posted on 25-01-2006 11:14
Zekers Dave Clarke!!!!
Op 10 Years I Love Techno afgelopen jaar was het ook weer geweldig bij die gast.. Echt een SUPERDJ
djdinaio    posted on 25-01-2006 13:45
Carl Cox... dat is toch ook goed...
User edit by djdinaio on 25-01-2006 @ 13:45:28 (100%)
Cyrille    posted on 25-01-2006 14:09
Carl Cox vind ik ook goed, maar Dave Clark heeft zich een heel eigen sound eigen gemaakt.. en dat maakt hem zo goed vind ik.
Illusion    posted on 25-01-2006 15:05
jah, Dave Clark, dies echt goed.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Cyrille    posted on 25-01-2006 15:13
aanrader voor dave clarke liefhebbers: zijn album Live. Dit is live opgenomen tijdens een liveset (dus geen dj-set) op pinkpop. Bij die cd zit ook een dvd. Erg vet om die gast bezig te zien met zn synthesisers en effectprocessors
Gupy    posted on 25-01-2006 15:58
Me to Dave Clarke....

Mooi voorbeeld...een jaar of 8 geleden stond ik een meter van 'm af toen hij stond te draaien in Kreta.
Wat die kerel allemaal kan met een DJM moet je echt zien om het te geloven. Ik kon het niet volgen...zo snel als hij zit te samplen.

Vriendelijke man, heeel veel kennis van zijn eigen platen en heel typisch koptelefoon gebruik.Happy, laughing

Tekhead    posted on 25-01-2006 18:27
Ja, ze zijn allemaal top of den top de bovengenoemde dj's, ze draaien allemaal al heel lang mee, en t'is idd heel moeilijk om jullie keuze te maken he, daarom dat ik deze allemaal opgenoemd heb.
@ guppy, wat hij allemaal kan met een djm ? dat kan hij met gelijk welke mixer, rodec,dateq, A&H, het maakt voor dave geen moer uit, hij zei ooit eens tegen mij: a good dj use all make's.

There is only 1 dave.
Cyrille    posted on 25-01-2006 18:31
Over toppers gesproken, Derrick May mag dan ook wel in het lijstje.. die gast is ook erg goed!!
User edit by Cyrille on 25-01-2006 @ 18:31:21 (2%)
Tekhead    posted on 25-01-2006 21:38
100% mee eens,derrick may is ook een pionier in the housescene, net als carl cox en andere felix da' housecat-ten.
Jorrit    posted on 25-01-2006 21:45
Poster: Tekhead
@ guppy, wat hij allemaal kan met een djm ? dat kan hij met gelijk welke mixer, rodec,dateq, A&H, het maakt voor dave geen moer uit, hij zei ooit eens tegen mij: a good dj use all make's.

There is only 1 dave.

*wtf* dave clarke kan samplen en flangers enzo maken met een dateq *wtf*
(just kidding)Winking my eye
Mod edit by Jorrit on 25-01-2006 21:46 (1%)
Tekhead    posted on 25-01-2006 22:12
Ik bedoel jorrit, dat hij met gelijk welk mengpaneel tovert, met ingebouwde sampler en fx, zonder fx en sampler, het maakt hem geen enkele r**t uit
Jorrit    posted on 25-01-2006 22:15
vandaar ok:
(just kidding)Winking my eye

Ik begreep je wel! :P
Tekhead    posted on 25-01-2006 22:31
Deetek    posted on 25-01-2006 22:32
Ik vindt eigenlijk alle bovengenoemde Dj's wel goed, maar ik mis nog wel een paar in het rijtje waaronder ook diegene die mijn stem krijgt Michel de Hey Happy, laughing

trouwens ik mis wel meer van nederlandse bodem, Remy, Jerome, Steve Rachmad, Secret Cinema, maargoed ik zal jullie er niet verder mee vervelen Winking my eye

SnAcKBaRrY    posted on 25-01-2006 23:07
zonder twijfel.......Dave Clarke
Tekhead    posted on 26-01-2006 00:55
Poster: Deetek
Ik vindt eigenlijk alle bovengenoemde Dj's wel goed, maar ik mis nog wel een paar in het rijtje waaronder ook diegene die mijn stem krijgt Michel de Hey Happy, laughing

trouwens ik mis wel meer van nederlandse bodem, Remy, Jerome, Steve Rachmad, Secret Cinema, maargoed ik zal jullie er niet verder mee vervelen Winking my eye

Ik kan ze moeilijk allemaal opnoemen he ?

Ik heb trouwens de mogelijkheid gelaten op andere dj te stemmen, ik vraag een objectieve stem, geen chauvinistische stem, het gaat er niet om welke nationaliteit hij heeft, maar wat hij kan , en wat hij is !

Cyrille    posted on 26-01-2006 11:51
haha nee Tekhead heeft een mooi rijtje neergezet van internationale belangrijke namen in de techno-wereld vind ik!
Van Nederlandse bodem zijn Steve Rachmad, Secret Cinema, Michel de Hey en misschien Joris Voorn zeker heel goed, maar zij hebben tot nu toe nog niet zo veel betekent als Derrick May, Jeff Mills of Dave Clarke.
Deetek    posted on 26-01-2006 13:15
Poster: Tekhead

Ik kan ze moeilijk allemaal opnoemen he ?

Ik heb trouwens de mogelijkheid gelaten op andere dj te stemmen, ik vraag een objectieve stem, geen chauvinistische stem, het gaat er niet om welke nationaliteit hij heeft, maar wat hij kan , en wat hij is !

Tekhead, je hebt gelijk wat die chauvinistische stem betreft, maargoed, zijn stuk voor stuk wel toppers. Wat Cyrille ook al zegt, het zijn wel toppers, maar hebben op Michel en Remy na niet zo veel betekend als de door jou genoemde dj's Happy, laughing

mijn stem gaat in jouw rijtje uit naar Dave Clarke Happy, laughing Happy, laughing
Tekhead    posted on 26-01-2006 23:31
Neen, ze hebben mss nog niet zoveel betekend, maar ze zijn toch goed op weg, zeker joris Voorn.
Joris is zelfs degene die de laatste Fuse Presents (vol.4) heeft mogen samenstellen, een eer die weinige gegeven is !!! Alleen toppers krijgen die opdracht, en joris plaats zich daarmee in het rijtje van de vorige 3 internationale toppers namelijk Technasia, DJ Hell en megastar Dave Clarke, dus best iets om trots op te zijn als Nederlander.
Zowel Joris als Steve Rachmad, zijn 2 graaggeziene en veelvuldig draaiende gast dj's in the Fuse, en reken maar, als je niet een topper bent, kom je niet achter de draaitafels
Outworld    posted on 29-01-2006 21:04
Dj Rush, Chris Liebing
Tekhead    posted on 31-01-2006 02:08
Ben dus zaterdag laatstleden weer den dave gaan beluisteren in the Fuse, en 't was weer outstanding quality.
Wanneer hij de fuse betreed, loopt alles kompleet vol, en begint weer het gedrum om de beste plaatsen op en rond de dansvloer, om hem te zien goochelen met zijn technics cd spelers en de fx-gear. Na zoveel jaren, blijft het mij nog steeds een raadsel hoe hij er toch weer steeds in slaagt om een feilloze set af te geven.
Thanks Dave, it's good to be your fan.

This is an old Topic

No new postings for 7.162 days.
 Post CommentThat would be 238.7 months
or a whopping 19.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

164 Users online: 108 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 13.236
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.706.627