hallo allemaal ik ben donny 19 jaar en woon in utrecht heb nog nooit gedraait. of in aanraking geweest met dj-ing (wel altijd veel intresse gehad in draaien) de muziek waar ik van hou is hardstyle. vandaag heb ik?van me broer en oom een dj set gekregen? 2x de radius 3000 en een behringer djx900 usb ik natuurlijk zo blij als een kind van 3 met een lolly. maar heb echt niks geen ervaring.? heeft er iemand tips.? zat al aan een dj school te denken maar dat is ook vrij duur.? hoe begin je het beste? heb al 2 dezelfde nummers gebrand en probberen gelijk te zetten ik weet dat je het niet leer in een dag en veel oefenen belangrijk is maar tips of hulp altijd welkom.
What do you think about hey allemaal ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
En om het echte begin te leren kan je ook heel goed op youtube kijken en van meerdere mensen heb ik ook al gehoord dat een dj school ook heel handig is.
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
dat is idd te duur of er moet een dj in utrecht of omgeving zijn die tijd en zin heb om me wat te leren wil er best voor betalen voor de rest zal ik veel moeten oefenen en dat vind ik ook niet erg heb er plezier in
Welkom! Als je veel oefent leer je het vanzelf, zo heb ik het ook geleerd. Het woord is oefenen, oefenen! En niet snel opgeven, maar uiteindelijk ga je horen of je de plaat die je in wilt mixen sneller of langzamer gezet moet worden.
?
Succes met oefenen! Veel plezier, en als je vragen heb kun je ze altijd op het forum zetten.?
Welkom! Om het te leren zit er een ding op: Oefenen, oefenen en oefenen. Zo hebben de meesten het geleerd
This is an old Topic
No new postings for 4.949 days. Post CommentThat would be 165 months or a whopping 13.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.