Cooking with Skrillex (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Limb-Girdle    posted on 02-03-2012 18:20
Kwam zojuist een grandioze website tegen hehe...?

Meer info op:?Cooking with Skrillex
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 02-03-2012 @ 18:21:10 (23%)

What do you think about Cooking with Skrillex ??

Vote :   

Yvaroz    posted on 02-03-2012 18:34
haha straks komt hij nog op 24 cook:P
Nothing is Impossible
LilQuint    posted on 02-03-2012 19:28
Cool
ceesietopc    posted on 03-03-2012 00:11
Whaha, fantastisch!?Cool
Estacy    posted on 03-03-2012 00:36

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Drumworks    posted on 03-03-2012 02:13
sorry, maar wie is die oude chinese vent steeds?Cool
The beats are still banging :)
TheMole    posted on 03-03-2012 09:02
Kim Jong Il Gangsta
Gerdo    posted on 03-03-2012 10:05
Haha het was een koreaan.
ceesietopc    posted on 03-03-2012 10:57
@rickydadrum
Onder een steen geleefd? Winking my eye Nieuwsberichtje
Drumworks    posted on 03-03-2012 13:48
nouwja we hebben geen abbo op de krant en kijk iegenlijk weinig naar het nieuws, dus eig een beetje wel ja:P
The beats are still banging :)
vanilladj    posted on 03-03-2012 14:21
ben ik nou de enige die heel dat dubstep niks vind?Cool
Was voorheen: Nils7
Xurion    posted on 03-03-2012 14:29

Gerdo    posted on 03-03-2012 15:08
Poster: vanilladj
en ik nou de enige die heel dat dubstep niks vind?Cool

Nee hoor, ik vind het ook niks!
Limb-Girdle    posted on 03-03-2012 20:53

Zelf heb ik ook niet zo heel veel met dubstep. Echter vind ik een plaatje op zijn tijd wel heerlijk om te luisteren, zeker om te draaien zo prime-time op de avond - geeft naar mijn mening een geweldige dimensie aan je avond.
Where the music meets the deejay!
Berbo    posted on 04-03-2012 20:34
Skrillex is ook echt amper dubstep te noemen. Het staat zo af van de rest van alle dub.
unknown    posted on 04-03-2012 22:14

nee ik vind het ook niks Winking my eye maar wel geniaal die foto`sCool
rmp3 A - rmx 40 blackfire - rmp3 A
Vivado    posted on 04-03-2012 23:37
Poster: unknown
nee ik vind het ook niks Winking my eye maar wel geniaal die foto`sCool

Ik vind het wel wat hebben, maar meer dan 2 nummers achterelkaar? Nee bedankt!
PhonoGraaf    posted on 05-03-2012 08:42
Skrillex is ook echt amper dubstep te noemen. Het staat zo af van de rest van alle dub.

Skrillex is een persoon, geen genre...
Daarnaast verteld Skrillex duidelijk in een interview dat hij niet beweert dubstep te maken, hij heeft een grote interesse in electronische muziek. In al zijn nummers hoor je dan ook combinaties van meerdere genre's. Je hoort zelfs electrische gitaren terug.

Maar zoals velen al zeggen, Skrillex zijn muziek begint erg eentonig te worden en je hoort zelfs precies dezelfde geluiden in meerdere nummers terug. Dat neemt niet weg dat hij op het moment ??n van de meest succesvolle dj/producers is.
Daarnaast, ik vind David Guetta, Avicii, Afrojack, Hardwell en Swedish House Mafia minstens zo eentonig, dus waar hebben we het over? Het grote publiek houd hier blijkbaar van, en zelfs veel dj's hier luisteren in mijn ogen naar simpele electronische muziek. Anderen vinden dat weer van mijn monotone en langdradige techno, dus wederom, waar hebben we het over??

Naast techno houd ik van veel andere soorten electronische muziek, behalve house. Dubstep, drum 'n bass, techno, breakcore... Alles komt er bij mij in, als er maar diepte en liefde in zit. Een eentonige dub van 15min vind ik standaard beter dan een house track van 4 minuten.

Lastig lastig, met smaak valt immers niet te twisten mensen. Maar zullen we daarom in plaats van elkaar idolen voor gek zetten gewoon langs elkaar heen leven op dat gebied?
JuniorDDP    posted on 05-03-2012 10:57
@ PhonoGraaf: Ivm met die electrisch gitaren! Skrillex heeft ooit eens voor een programma (welk weet ik niet meer) een liedje gemaakt met de bandleden van The Doors! Het heet 'Break'n Sweat'!
Xurion    posted on 05-03-2012 10:59
Dat was voor Re:Generation
PhonoGraaf    posted on 05-03-2012 11:08
Poster: JuniorDDP
@ PhonoGraaf: Ivm met die electrisch gitaren! Skrillex heeft ooit eens voor een programma (welk weet ik niet meer) een liedje gemaakt met de bandleden van The Doors! Het heet 'Break'n Sweat'!

Programma heet Re:Generation, heb ik eerder wel eens een link over gepost hier op het forum.
Break'n a Sweat van Skrillex is hoe je het ook went of keert echt f*cking vet! Meningen zullen verschillen, maar we praten hier over een feit. Er zit werk in, The Doors hebben zelfs meegewerkt, en de sound is gewoon goed!
Estacy    posted on 05-03-2012 15:05
Poster: PhonoGraaf
. Een eentonige dub van 15min vind ik standaard beter dan een house track van 4 minuten.

je mist dingen maat :P ga gauw eens een Masters at Work plaatje opzetten Happy, laughing
JuniorDDP    posted on 05-03-2012 22:19
Programma heet Re:Generation, heb ik eerder wel eens een link over gepost hier op het forum.
Break'n a Sweat van Skrillex is hoe je het ook went of keert echt f*cking vet! Meningen zullen verschillen, maar we praten hier over een feit. Er zit werk in, The Doors hebben zelfs meegewerkt, en de sound is gewoon goed!

Yup, dat was het programma en gelijk heb je, dat nummer is afgewerkt, vooral super dat er veel elementen inzitten waar je The Doors zo kan uithalen!
PhonoGraaf    posted on 05-03-2012 23:34
Poster: Estacy
je mist dingen maat :P ga gauw eens een Masters at Work plaatje opzetten Happy, laughing

Masters at Work is voornamelijk house uit de jaren 90... Toen zat er sowiezo al meer moeite in muziek maken omdat de mogelijkheden toen veel kleiner waren. Daarnaast vind ik Masters at Work een heel andere vibe hebben dan de house van nu.?

Daarnaast zeg ik dat ik een dub van 15 minuten beter vind dan een gemiddelde house track van 4 min, dat is mijn smaak. En daar valt niet mee te twisten.

Poster:?JuniorDDP
Yup, dat was het programma en gelijk heb je, dat nummer is afgewerkt, vooral super dat er veel elementen inzitten waar je The Doors zo kan uithalen!

Klopt, ben sowieso al enorm fan van The Doors, samen met alle andere rock/blues legende's van die tijd.
User edit by PhonoGraaf on 05-03-2012 @ 23:36:03 (58%)
Estacy    posted on 05-03-2012 23:38
Masters at Work is voornamelijk house uit de jaren 90... Toen zat er sowiezo al meer moeite in muziek maken omdat de mogelijkheden toen veel kleiner waren. Daarnaast vind ik Masters at Work een heel andere vibe hebben dan de house van nu.?

tuurlijk valt met smaak niet te twisten, kan ik m nog wel proberen te veranderen.?

House is een heel breed begrip, dutch house vindt ik ook niks, maar deep house word nog steeds gemaakt en is errug de moeite waard
PhonoGraaf    posted on 05-03-2012 23:57
Poster: Estacy
tuurlijk valt met smaak niet te twisten, kan ik m nog wel proberen te veranderen.?

House is een heel breed begrip, dutch house vindt ik ook niks, maar deep house word nog steeds gemaakt en is errug de moeite waard

House is inderdaad heel breed, omdat ik me er weinig in interesseer weet ik niet alle substromingen. Ik doel nu wel in al mijn reacties vooral op de David Guetta/Avicii/Hardwell/Afrojack house, daar hou ik gewoon echt niet van.
Deep house is al meer relaxt, niet te achterlijk met deuntjes en vocals, en dan waardeer ik het al meer.

131 Users online: 28 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 21.649
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.830.108