Poster: vanilladj
en ik nou de enige die heel dat dubstep niks vind?
Poster: unknown
nee ik vind het ook niksmaar wel geniaal die foto`s
Poster: JuniorDDP
@ PhonoGraaf: Ivm met die electrisch gitaren! Skrillex heeft ooit eens voor een programma (welk weet ik niet meer) een liedje gemaakt met de bandleden van The Doors! Het heet 'Break'n Sweat'!
Poster: PhonoGraaf
. Een eentonige dub van 15min vind ik standaard beter dan een house track van 4 minuten.
Programma heet Re:Generation, heb ik eerder wel eens een link over gepost hier op het forum.
Break'n a Sweat van Skrillex is hoe je het ook went of keert echt f*cking vet! Meningen zullen verschillen, maar we praten hier over een feit. Er zit werk in, The Doors hebben zelfs meegewerkt, en de sound is gewoon goed!
Poster: Estacy
je mist dingen maat :P ga gauw eens een Masters at Work plaatje opzetten
Poster:?JuniorDDP
Yup, dat was het programma en gelijk heb je, dat nummer is afgewerkt, vooral super dat er veel elementen inzitten waar je The Doors zo kan uithalen!
Masters at Work is voornamelijk house uit de jaren 90... Toen zat er sowiezo al meer moeite in muziek maken omdat de mogelijkheden toen veel kleiner waren. Daarnaast vind ik Masters at Work een heel andere vibe hebben dan de house van nu.?
Poster: Estacy
tuurlijk valt met smaak niet te twisten, kan ik m nog wel proberen te veranderen.?
House is een heel breed begrip, dutch house vindt ik ook niks, maar deep house word nog steeds gemaakt en is errug de moeite waard