Win een Ipod Nano!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Avae    posted on 24-01-2006 23:23
http://www.doemaardieipod.nl/index.php?r=63461

Ik snap em ook niet helemaal, maar je moet je opgeven en dan maak je kans op een Ipod nano of andere prijzen die je van tevoren kan uitkiezen :D Ziet er allemaal zeer goed uit naar mijn idee, succes!

Ook belgen kunnen meedoen!

User edit by Avae on 24-01-2006 @ 23:24:37 (10%)

What do you think about Win een Ipod Nano! ??

Vote :   

youngDD    posted on 25-01-2006 00:34
ik heb me aangemeld :D

http://www.doemaardieipod.nl/index.php?r=63972 <-----gebruik deze link, deze is beter :D
User edit by youngDD on 25-01-2006 @ 00:42:31 (100%)
Reind    posted on 25-01-2006 00:40
Dat mensen nog geloven in deze onzin...... ik moet de eerste nog tegen komen die ook daadwerkelijk een iPod ontvangt.

Het enige wat deze sites doen is het verzamelen van mail adressen om die vervolgens dood te spammen.
djreino    posted on 25-01-2006 09:44
ik geloof er ook niks van. iedereen zich maar aanmelden maar niemand wint er 1.
en hun er maar geld aan verdienen
Dj_Danny    posted on 25-01-2006 09:57
Precies, dit is allemaal gewoon om databases te vullen. En het ergste is nog dat half Nederland erin trapt. Sorry hoor, maar geloof dat ze allemaal gek zijn. Maarja zo zijn Nederlanders, het woordje gratis doet wonderen.

Ga eens na hoeveel mails je al heb gehad met zo'n link, 4 of 5? nou stelje voor dat iedereen die daadwerkelijk aan die voorwaarden voldoet en 6 of weet ik wat voor aantal mensen zo ver krijgt zich aan te melden Dat is dus als 5x6= 30 ipods en bedenkje eens dat half Ned. dat doet. Je gelooft toch niet dat een bedrijf zoveel I-pods weggeeft? Dan zijn ze gelijk faliet!

Bovendien, die website kan er nog zo goed, en proffessioneel uit zien, maar dat zegt niets. Er was van de week zelfs nog iets op het nieuws: Er waren honderden mensen gedupeerd omdat ze wat hadden gekocht op een website (www.bestpriced.nl) en hebben geld vooruit gestoord en hebben vervolgens nooit wat gekregen. Voor sommige mensen loopt dat in de duizende euro's. En het spoor naar een dader loopt helemaal dood overal.

De website oogte proffessioneel, en was dat ook. Tevens bleek er in de algemene voorwaarden te staan dat als er niks geleverd werd, zij er niet verantwoordelijk voor waren.

Kortom, wees niet te snel vertrouwd met wat je ziet en zeker niet als het gratis is!
djreino    posted on 25-01-2006 10:01
ik koop ook nooit iets via internet. zoek wel eens wat op maar al ik wat wil gaan kopen ga ik wel naar de winkel toe. en als het via marktplaats is  ofzo ga ik gewoon naar de verkoper.

Dj_Danny    posted on 25-01-2006 10:06
Marktplaats heeft geloof ik ook maatregelen tegen dit soort dingen genomen. Net als toen met die baby die was aangeboden. Ik koop wel eens via internet, m'n gear of cd's, maar dat zijn allemaal bekende gerenomeerde bedrijven die te vertrouwen zijn. Voor de rest ben ik altijd heel terughouden, zeker als je vooruit moet betalen.

M'n reactie was niet bedoeld als een persoonlijke aanval, maar voor alle dombo's die wel in dat soort zaken trouwen, daar hoor jij niet bij..
User edit by Dj_Danny on 25-01-2006 @ 10:07:44 (62%)
djreino    posted on 25-01-2006 10:11
dankje jij ook niet denk ik. er staat ook vaak genoeg bij somige aanbieders van eerst betalen en dan word het opgestuurd. nooit aan beginnen dat via internet kopen jah of op die manier die jij zegt dj danny over dat bij bekende bedrijven kopen
Jorrit    posted on 25-01-2006 13:34
Offtopic: DJ_Danny: waar heb ik jou quote toch eerder gezien?

Dj_Danny    posted on 25-01-2006 14:00
@Jorrit: Wellicht op het forum van New-line, dacht dat iemand hem daar ook had. En anders misschien in mijn post over je housemix?
Cyrille    posted on 25-01-2006 14:06
je kan beter heeel veel chips gaan vreten en al die codetjes die erbij zitten invoeren op internet zodat je elk uur kans maakt op een iPod Winking my eye
Jorrit    posted on 25-01-2006 14:11
En anders misschien in mijn post over je housemix?

lol, nee zag hem idd op new-line  Winking my eye

je kan beter heeel veel chips gaan vreten

En zo dik worden dat de ipod nano niet meer in je broekzak past om dat je broek zo strak staat?
Mod edit by Jorrit on 25-01-2006 14:11 (2%)
lolbroek    posted on 25-01-2006 14:15
Achja meestal zijn al deze sites pure spam en oplichterij, maar er zitten ook vreemd genoeg echte tussen.
Jammer genoeg ken ik zo maar een 6tal sites, waar je ten eerste veel moet voor doen, en ten tweede in Amerika moet wonen. Unhappy

http://www.i-hacked.com/content/view/49/75/

kijk maar Happy, laughing
Cyrille    posted on 25-01-2006 14:17
Poster: Jorrit

En zo dik worden dat de ipod nano niet meer in je broekzak past om dat je broek zo strak staat?

Nee gewoon lekker ordi rond je nek hangen Winking my eye

EDIT:  shit het gaat natuurlijk over Nano's en niet over shuffles

User edit by Cyrille on 25-01-2006 @ 14:17:52 (40%)
WardO    posted on 25-01-2006 17:56
Is Flauwekul, je moet eerst een aanbieding accepteren, vervolgens moet je bij een iPod nano stuk of 11 anderen lid laten worden die allemaal ook weer zo'n aanbieding accepteren. Pas dan als je dus zelf:
> een aabieding hebt geaccepteerd
> je vrienden stuk voor stuk ook zo'n aanbieding hebben geaccepteerd
wordt je iPod Nano pas verstuurd!
djreino    posted on 25-01-2006 19:25
en moet je dan eens zien hoeveel de bedenkers er aan hebben verdiend

This is an old Topic

No new postings for 7.157 days.
 Post CommentThat would be 238.6 months
or a whopping 19.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

191 Users online: 133 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 44.745
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.938.290