Ik ben Giulio de Rochemont?ben 14jaar. Ik woon in Putten (gelderland). Ik wil gaan dj'en maar moet al me apparatuur nog aan gaan schaffen. Ik weet nog geen goede dj naam :s dus als je er een leuke weet stuur hem dan even. Ik wil: trance,house,electro gaan draaien. (dit vind ik zelf ook lekkere muziek)\
Gr MasterG
What do you think about Hallo allemaal:) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom! Ik ben begonnen met een xponent van m-audio, is een controller wat je aan je pc koppelt.. dan met virtual dj gaan oefenen. En zo is het altijd beter en beter gegaan. dan na 6 maanden, eerste booking gehad, en dan pioneer setje gekocht.
9 maand geleden kocht ik mijn eerste controller, en nu heb ik een djm400 en 2 cdj850's staan..
Ik zou ook gaan uitzien naar een controller.. Hoeveel is je budget? Want je hebt ook nog een hoofdtelefoon nodig..
@ masterG Ik heb in december mijn oude set verkocht. Maar als ik jou was zou ik niet met een te duur setje beginnen, zo vind je het niet leuk meer en heb je zoveel geld uitgegeven.
Welkom! als hp kun je denk ik beter een hdj500 of 1 van senheiser halen (iets lagere prijsklasse) zo houd je geld over voor je overige apparatuur. mij is het pasgeleden nog gelukt om een maat van me te voorzien van een complete set voor onder de 200,-. is dus evenveel als jouw hp. nattuurlijk waren het geen topmerken en 2e hands, maar alles zag er goed uit. darom is het misschien ook handig om eens op marktplaats rond te kijken voor een set
ik weet niet in welke prijsklasse je zoekt maar ik heb eventueel nog een pioneer 350 set inclusief flightcase hier staan.. 1350 euro mag je hem hebben.
no problems, just solutions.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community