Hallo iedereen,
Mijn naam is Paul Vromen. Ben al een tijdje actief op het forum, maar dacht dat het wel zo netjes was om mezelf toch nog even voor te stellen.
Ik ben woonachtig in Oploo - Noord Brabant. 20 jaar oud en inmiddels +- 5 jaar bezig met draaien. Ik werd ooit eens (nietswetend over het dj gebeuren) uitgenodigd door een klasgenoot. (ArTy, forum member) en toen ik daar een middagje gehobbied had, was ik verkocht. Hele zomervakantie gewerkt en mijn eerste set gekocht. 2x Reloop rmp-1 + Gemini umx mengpaneel. Ik ben begonnen met house muziek, gewoon lekker makkelijk intro's mixen met outro's. Toen ik dit wat onder de knie had, heb ik via via op wat feestjes gedraaid (schoolfeesten, verjaardagsfeesten, examenfeesten, en later kroegen, en clubs) Op een gegeven moment vertelde een vriend van me dat ik eens moest gaan praten met de eigenaar van de club hier uit de buurt. (Royce in Boxmeer) Dat gedaan hebbende, ben ik samen met hem (En ArTy) een feest gaan organiseren. sQuatterz genaamd. 4 edities hebben we gehad (Vato Gonzalez, Dennis Storm, Sergio Silvano & La fuente) en ik vond het erg leuk om te organiseren

.
Momenteel een kleine uitbreiding van mijn set gemaakt (Reloop RMX 40 Blackfire). Ik focus me sinds 1 jaar ook meer op allround ipv alleen house, in eerste instantie omdat hier meer vraag naar was, maar achteraf ook omdat ik dit veel leuker vind.