[P] Michael Miller & MoXeGy - Mr. Mustard
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 01-03-2012 18:47
www.facebook.com/michaelmillerofficial

What do you think about [P] Michael Miller & MoXeGy - Mr. Mustard ??

Vote :   
MichaelMiller    posted on 01-03-2012 18:50
Kan niet meer editen plotseling? Verwijst automatisch door naar error site (Can not Found).
MichaelMiller    posted on 01-03-2012 21:27
Zaterdag wordt hij gedraaid in Club Off Corso, Rotterdam!?
Zelf zal ik 'm draaien op de radio in m'n show Dance Department Deurne,
en in regio Deurne & Best wordt hij in discotheken e.d. gedraaid!

Gaat nu al lekker dus, nog maar net af!
Chavizz1991    posted on 01-03-2012 21:29
Lekker nummertje, maar vond die vocals erbij mooier. Waarom heb je die verwijderd?

Waar kan ik hem kopen/downloaden?
User edit by Chavizz1991 on 01-03-2012 @ 21:29:36 (43%)
MoXeGy    posted on 01-03-2012 21:30
Die versie word een extra dj tool Winking my eye
Chavizz1991    posted on 01-03-2012 21:51
Poster: MoXeGy
Die versie word een extra dj tool Winking my eye

Goeie, laat me weten als ie verkrijgbaar is Winking my eye
Lucalicious    posted on 01-03-2012 22:26
ff een spelfout in je plaatje, het is present, niet presents. wel zo netjes haha, zeker als die misschien gereleased wordt ofzo Winking my eye

verder erg lekker nummertje hoor, goed werk! zou ik ook wel voor je willen draaien!
Chavizz1991    posted on 01-03-2012 22:32
Poster: Lucalicious
ff een spelfout in je plaatje, het is present, niet presents. wel zo netjes haha, zeker als die misschien gereleased wordt ofzo Winking my eye

verder erg lekker nummertje hoor, goed werk! zou ik ook wel voor je willen draaien!

2 dj's --> meervoud ?
MichaelMiller    posted on 01-03-2012 22:35
Nee, hij heeft gelijk. He presents, they present. Zal even vragen of nog veranderd wordt!'

Ofja, het zou wel kunnen. Als het zeg maar als duo is. Michael Miller & MoXeGy, niet als 2 afzonderlijke namen.
User edit by MichaelMiller on 02-03-2012 @ 19:34:37 (100%)
MichaelMiller    posted on 01-03-2012 22:37
Wanneer mag je echt zeggen dat je support van iemand hebt? Als het in de geest is van 'HARDE/LAUWE track! Ga zo door man!'.. Dan zouden we al support hebben van Julian Jordan, Blasterjaxx & Leroy Styles o.a.
User edit by MichaelMiller on 02-03-2012 @ 19:34:27 (100%)
MoXeGy    posted on 02-03-2012 20:53
Nog een vraagje voor de producers hier, de kick blijkt echte body te missen en een beetje onder te dompelen door de bass. We kunnen hem nog iets meer sidechainen zodat hij iets lekkerder naar voren komt maar ben benieuwd wat jullie mening hier over is?
Overtracked    posted on 02-03-2012 20:59
Nog een vraagje voor de producers hier, de kick blijkt echte body te missen en een beetje onder te dompelen door de bass. We kunnen hem nog iets meer sidechainen zodat hij iets lekkerder naar voren komt maar ben benieuwd wat jullie mening hier over is?

Dat is eigenlijk precies wat ik wou zeggen jongens. Deze tracks is ronduit goed. Ook zou ik de master wat equilizen waardoor die wat voller gaat klinkenWinking my eye
https://soundcloud.com/overtracked
Luxx    posted on 02-03-2012 21:05

waarom moet de oplossing altijd sidechainen zijn? ik doe het nooit en altijd komen mijn kicks goed door. gewoon goed EQn
www.mothermusic.nl
MoXeGy    posted on 02-03-2012 21:10
Heb je ook helemaal gelijk in hoor! Ik had de sidechain al iets minder gezet omdat ik dat niet mooi vind.
Vind het ook mooi dat je hier op in haakt want sidechainen kan misschien wel makkelijker en sneller zijn maar goed eq'en kan wel wonderen doen. Cool
User edit by MoXeGy on 02-03-2012 @ 21:12:08 (44%)
LilQuint    posted on 02-03-2012 21:33
Poster: MichaelMiller
Wanneer mag je echt zeggen dat je support van iemand hebt? Als het in de geest is van 'HARDE/LAUWE track! Ga zo door man!'.. Dan zouden we al support hebben van Julian Jordan, Blasterjaxx & Leroy Styles o.a.

Meestal geven dj's je full support als ze je plaat ook draaien!
Als eerste plaatje zeker niet verkeerd man!
Lekker!
MichaelMiller    posted on 02-03-2012 21:36
Aaah, ok. Zijn al aantal die 'm draaien. Morgen wordt hij voor de eerste keer gedraaid.
In mijn eigen programma Dance Department Deurne, in Club Off Corso Rotterdam & op Heavy Rotations in Maastricht.
Stephan heeft ook gezorgd dat hij in discotheken e.d. in regio Best en waarschijnlijk Time-Out Gemert wordt gedraaid.
Maar hij is dus net 1 dag geleden openbaar gezet. Benieuwd hoe we volgende maand hierop terug kunnen kijken.
User edit by MichaelMiller on 28-03-2012 @ 00:57:09 (26%)
MichaelMiller    posted on 28-03-2012 00:56
Yesshhhh! Krijg net een mail binnen van mastering engineer die bijna klaar is met Mister Mustard
(http://soundcloud.com/michael_miller_official/michael-miller-moxegy-mr-mustard-original-mix)
Is ook nog ge?dit trouwens, vrijwel alle feedback in verwerkt,?maar damn, wat een verschil is die gemasterde versie met dit! Als 'ie helemaal klaar is wordt deze versie gereplaced (Soundcloud Plus Member) & gooien we gelijk de vocal version free downloadable online. Dit zal echt niet lang meer duren, so stay tuned!Happy, laughing
Ondertussen bezig met nieuwe track, mashups & een remix..Cool

Sinds de upload hebben we ongelooflijk veel (goede)?reacties en support gehad! Aan degene hier op het forum;
Ontzettend bedankt!Cool
User edit by MichaelMiller on 28-03-2012 @ 00:58:00 (11%)
Sebasz    posted on 28-03-2012 11:28
hm wel dope opzich maar vind het wat weinig laag hebben, vooral de kick springt er niet echt uit, terwijl dat juist veel energie moet geven in de clubs

edit; oh ik was niet de enige die daar iets op aan te merken had Cool
User edit by Sebasz on 28-03-2012 @ 11:28:58 (45%)
MichaelMiller    posted on 28-03-2012 11:57
Poster: Sebasz
hm wel dope opzich maar vind het wat weinig laag hebben, vooral de kick springt er niet echt uit, terwijl dat juist veel energie moet geven in de clubs.

En daar komt verandering in..Happy, laughing
MichaelMiller    posted on 11-04-2012 15:32
Hij is er eindelijk! De gemasterde (+ lichtelijk ge?dit) versie van Mr. Mustard is helemaal klaar. Hier te 'bewonderen';
MichaelMiller    posted on 11-04-2012 19:09

Michael Miller & MoXeGy - Mr. Mustard (Vocal Version) *FREE DOWNLOAD*!
Yvaroz    posted on 12-04-2012 08:26
Klinkt goed man! Chille sounds
Nothing is Impossible

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

204 Users online: 55 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 50.542
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.322.322