Dj lessen (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Djblom    posted on 24-01-2006 22:20
ik wil graag een cursus beat mixen ik heb al op google gezocht maar als je daar op site'sterecht dan kijk je naar de prijzen en dan is dat harstikke duur kent iemand misschien nog een leuke/goede djschool voor een leuk prijsje?? of kan iemand mijn een cursusjes beatmixen geven?

What do you think about Dj lessen ??

Vote :   

Illusion    posted on 24-01-2006 22:23
ik hoorde dat er ergerns in rotterdam eentje zat, voor een mooi prijsje, was niet zo duur. Maar waar dat precies was weet ik ook niet meer.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Basrose    posted on 24-01-2006 22:42
http://www.djschoolzuidholland.nl/

zeg ff dat je via mij komt :P
Mod edit by Lead on 05-06-2006 23:01 (1%)
Djblom    posted on 24-01-2006 23:21
hahaha ok goeie site die had ik nog niet gezien,iemand anders nog tips?
djreino    posted on 25-01-2006 09:59
dj school holland.
dj-nick    posted on 25-01-2006 12:53
ad basrose
ik ga daar ook binnenkort weer naar toe maar waarom zeggen dat je via jou komt
Nvie    posted on 25-01-2006 14:56
Poster: DJ-BasRose
zeg ff dat je via mij komt :P

Dan moet je namelijk extra betalen :D

Doe zo ook in iedergeval de groetjes van mij :P
lifetex    posted on 25-01-2006 22:52
in utrecht zat er ook 1 voor 200 euris
Djblom    posted on 25-01-2006 22:57
weet je ook toevallig hoe die heet?
lifetex    posted on 26-01-2006 00:59
het duurt even, maar ik heb hem weer her googlet :P

http://www.djschoolholland.nl/
Mod edit by Lead on 05-06-2006 12:38 (37%)
Jorrit    posted on 26-01-2006 17:00
Wordt er ook les gegeven op CD spelers?
DJschoolholland geeft alleen les op draaitafels daar dit de makkelijkste manier is om te leren DJ'en. Met een draaitafels heb je de meeste controle en dit is nodig voor een snel leerproces.

Zat mensen hier die daar tegen in zullen gaan lijkt me...
Cyrille    posted on 26-01-2006 19:12
Poster: Jorrit

Staat dat op hun site Beetje vaag
_Ivan_    posted on 28-01-2006 21:07
Ik heb in arnhem een lessen gevolgt en dat beviel mij goed..... 't was niet duur
Feel&.Celebrate.Life!
Junkie    posted on 05-06-2006 12:24
Hoi allemaal,

Ik zit er zwaar een te denken om een cursus beat mixen te gaan doen bij  dj school zuid holland omdat ik gewoon hulp nodig heb om een leuke start te kunnen maken met het beat mixen, ik heb contact gehad met dj mis smiley van die dj school en het klonk allemaal interesant wat je aan geleerd zou worden.

Heeft iemand van jullie wel eens zo`n curus gedaan ?? En heb je er veel aan gehad ??

Groetjes, Junkie

DJ-Emotion    posted on 05-06-2006 13:14
Poster:Jorrit
Wordt er ook les gegeven op CD spelers?
DJschoolholland geeft alleen les op draaitafels daar dit de makkelijkste manier is om te leren DJ'en. Met een draaitafels heb je de meeste controle en dit is nodig voor een snel leerproces

Idd

Mijn advies:

Als je een Cursus wilt doen, doe die dan bij een club die Merk onafhankelijk is zodat je een opjectief beeld krijgt van de Gear, funktionaliteit en mogelijkheden.
Misschien dat je vooraf kan vraagt welke apparatuur zij gebruiken

User edit by DJ-Emotion on 05-06-2006 @ 13:23:22 (100%)
greup    posted on 05-06-2006 13:16
opzich lijkt het me niet z'n probleem of ze gesponserd worden of niet. Zorg er iniedergeval wel voor dat je thuis ook een setje hebt staan waar je goed mee kunt mixen, zodat je alles wat je daar leerd thuis nog uns flink kunt gaan uitwerken en oefenen
Twizz    posted on 05-06-2006 13:18
nou ik vind pitchen met draaitafels toch heel wat sneller gebeurd en fijner werken dan met cd-spelers, maar dat is volgens mij voor iedereen verschillend, draait om de "feeling"  nietwaar?
sry voor deze offtopic
greup    posted on 05-06-2006 13:22
Poster: T4Twister
nou ik vind pitchen met draaitafels toch heel wat sneller gebeurd en fijner werken dan met cd-spelers, maar dat is volgens mij voor iedereen verschillend, draait om de "feeling"  nietwaar?
sry voor deze offtopic

kun je misschien even quoten waar deze post een reactie op is.
Uiteraard is het voor iedereen verschillend wat ze fijner vinden werken. Hangt van je o.a je draaistijl af.

maar ik denk dat de gene die een curses wilt gaan volgen heel goed zelf weet waarmee die wil draaien
DJ-Emotion    posted on 05-06-2006 13:25
Poster: greup
opzich lijkt het me niet z'n probleem of ze gesponserd worden of niet. Zorg er iniedergeval wel voor dat je thuis ook een setje hebt staan waar je goed mee kunt mixen, zodat je alles wat je daar leerd thuis nog uns flink kunt gaan uitwerken en oefenen

Sponsoring vind ik ook geen probleem.
Maar dat heeft er volgens mij ook niets mee te maken
greup    posted on 05-06-2006 14:05
Poster: DJ-Emotion

Sponsoring vind ik ook geen probleem.
Maar dat heeft er volgens mij ook niets mee te maken

Jij begint over een merkonafhankelijke club.
Junkie    posted on 05-06-2006 14:37
Hoi,

Ik heb zelf sins korte tijd 2x cdj800 mk2 en ik heb contact gehad met die dj school en gevraagt op welke gear je les krijgt, en dat was helemaal vrij om te kiezen, ik heb dus gevraagt op de cdj 800 kon en dat was helemaal geen probleem.

Dus of ze nu gesponsord worden of niet, je kan zelf kiezen waar je op leer mixen.

Groetjes, Junkie
Twizz    posted on 05-06-2006 14:40

Idd

Mijn advies:

Als je een Cursus wilt doen, doe die dan bij een club die Merk onafhankelijk is zodat je een opjectief beeld krijgt van de Gear, funktionaliteit en mogelijkheden.
Misschien dat je vooraf kan vraagt welke apparatuur zij gebruiken

@ greup 1 na laatste bericht
ScottB    posted on 05-06-2006 14:55
www.djschool.nl zeeer goed en niet duur 75 euro leer je in 2,5 uur hoe je goed moet beatmixen met platen echt een aanrader Happy, laughing
greup    posted on 05-06-2006 15:00
Poster: Junkie
Hoi,

Ik heb zelf sins korte tijd 2x cdj800 mk2 en ik heb contact gehad met die dj school en gevraagt op welke gear je les krijgt, en dat was helemaal vrij om te kiezen, ik heb dus gevraagt op de cdj 800 kon en dat was helemaal geen probleem.

Dus of ze nu gesponsord worden of niet, je kan zelf kiezen waar je op leer mixen.

Groetjes, Junkie

Haha had dan ff om mk3 gevraagt met djm 800.
DJ-Emotion    posted on 05-06-2006 15:41
Poster: greup

Jij begint over een merkonafhankelijke club.

Ja en?
Merkonafhankelijke club kan ook gesponsored worden hoor.....
greup    posted on 05-06-2006 15:48

Ja en?
Merkonafhankelijke club kan ook gesponsored worden hoor.....

ja, maar is nogal onlogisch he. Als ik een dj-school opricht en pioneer sponsored mij dan staat er dus pioneer op de plank, klaar.

Vaak worden die scholen gesponseerd door merken uit de dj-wereld ( logisch lijkt me zo... welleens een advocaten kantoor een dj-school zien sponseren)

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

121 Users online: 10 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 15.795
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.169

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use