Poster: DJ-BasRose
zeg ff dat je via mij komt :P
Wordt er ook les gegeven op CD spelers?
DJschoolholland geeft alleen les op draaitafels daar dit de makkelijkste manier is om te leren DJ'en. Met een draaitafels heb je de meeste controle en dit is nodig voor een snel leerproces.
Poster: Jorrit
Zat mensen hier die daar tegen in zullen gaan lijkt me...
Poster:Jorrit
Wordt er ook les gegeven op CD spelers?
DJschoolholland geeft alleen les op draaitafels daar dit de makkelijkste manier is om te leren DJ'en. Met een draaitafels heb je de meeste controle en dit is nodig voor een snel leerproces
Zat mensen hier die daar tegen in zullen gaan lijkt me...
Poster: T4Twister
nou ik vind pitchen met draaitafels toch heel wat sneller gebeurd en fijner werken dan met cd-spelers, maar dat is volgens mij voor iedereen verschillend, draait om de "feeling" nietwaar?
sry voor deze offtopic
Poster: greup
opzich lijkt het me niet z'n probleem of ze gesponserd worden of niet. Zorg er iniedergeval wel voor dat je thuis ook een setje hebt staan waar je goed mee kunt mixen, zodat je alles wat je daar leerd thuis nog uns flink kunt gaan uitwerken en oefenen
Poster: DJ-Emotion
Sponsoring vind ik ook geen probleem.
Maar dat heeft er volgens mij ook niets mee te maken
Poster: DJ-Emotion@ greup 1 na laatste bericht
Idd
Mijn advies:Als je een Cursus wilt doen, doe die dan bij een club die Merk onafhankelijk is zodat je een opjectief beeld krijgt van de Gear, funktionaliteit en mogelijkheden.Misschien dat je vooraf kan vraagt welke apparatuur zij gebruiken
Poster: Junkie
Hoi,
Ik heb zelf sins korte tijd 2x cdj800 mk2 en ik heb contact gehad met die dj school en gevraagt op welke gear je les krijgt, en dat was helemaal vrij om te kiezen, ik heb dus gevraagt op de cdj 800 kon en dat was helemaal geen probleem.
Dus of ze nu gesponsord worden of niet, je kan zelf kiezen waar je op leer mixen.
Groetjes, Junkie
Poster: greup
Jij begint over een merkonafhankelijke club.
Poster: DJ-Emotion
Ja en?
Merkonafhankelijke club kan ook gesponsored worden hoor.....