Poster: djliberty
499euro de 2de is 390euro:p
heb zelf geen te koop maar hen eens zelf rongeneust en voila:
hier is de die van 325euro
Poster: DjCheng
En als het enkel om te digitaliseren is komen andere draaitafels toch ook in aanmerking?
Poster: LovelvanOerleIk heb wel iets voor je 2x Technics SL-1210 MKII, incl. concorde pro s elementen, in uitstekende staat met licht gekraste stofkappen. Je kunt ze van me overkopen, maar dan moet je toch wel een redelijk bod doen de elementen zijn pas 3 maanden oud en niet veel gebruikt.Dus ik hoor het wel.
Check PM!Poster: BizarBARwww.veilingzoeker.nl staan er ook echt zat!Succes!
Uiteraard ben ik daar al geweest.
maar ruim 75-80% nieuwprijs vragen voor 2de hands spul gaat mij
toch echt ff te ver.
Dan haal ik ze wel nieuw over 3 weken op de Frankfurter messe.
Poster: DJ-Emotion
Dan haal ik ze wel nieuw over 3 weken op de Frankfurter messe.
waarom niet??
waarom niet??
Poster: PatrickBeuken
Staat nou eenmaal in de regels, waarmee iedere standhouder en bezoeker akkoord gaat.
Poster: LovelvanOerleIk heb wel iets voor je 2x Technics SL-1210 MKII, incl. concorde pro s elementen, in uitstekende staat met licht gekraste stofkappen. Je kunt ze van me overkopen, maar dan moet je toch wel een redelijk bod doen de elementen zijn pas 3 maanden oud en niet veel gebruikt.Dus ik hoor het wel.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.