Leer om lekker commercieel en gevarieerd te draaien als je echt vaker buiten de deur wilt draaien. Huse DJ zijn en genoeg en 90% daarvan komt niet verder dan de lokale jeugdsoos en de slaapkamer, af en toe een optredentje zal je wel lukke maar als je gebonden bent aan 1 stijl en zelf geen nummers maakt die mensen kennen kom je echt niet ver.
Inderdaad, regel een betere website of doe er geen.. Ik had vroeger ook een website maar ben hiermee gestopt omdat het effect ervan zo klein is. Ik ben in 2 jaar tijd 0x geboekt via mijn internet site.. En volgens mij had ik ongeveer 2 bezoekers per maand ofzo?

. Maar mocht je toch een site willen, doe het dan goed.. Ook geen tijdelijke websites maken want dat slaat ook nergens op, de website is namelijk wel hetgeen waar de opdrachtgever je op beoordeeld. Ziet die er professioneel uit, dan kom jij ook professioneler over. Is het ?een gratis te bouwen in 3 klikken? website haakt bijna elke opdrachtgever al af.
Daarnaast, leuk dat je filmpjes post met mixen maar zorg dat de geluidskwaliteit dan ook goed is. Ook weer een stukje prfessionaliteit uitstralen. Ik heb 1 filmpje gezien (die van februari) en hierin mix je 3 nummers in 10 min.. Als je in de gemiddelde kroeg draait is het grootste deel van het publiek na 2 min echt wel klaar met een nummer. Zeker met die nummers die jij in dit filmpje draait (redelijk t zelfde deuntje steeds). Een dansvloer die stilvalt is nooit goed. Probeer dus iets meer te varieren (ook kwa muziekstijlen).?
Dit zijn allemaal dingen die ik zelf ook heb meegemaakt en vandaar dat ik je dit als tip mee geef. Ik was eerst ook house-minded maar ben hier langzaam vanaf gestapt omdat er veel meer werk in de all-round sector is. Nu vind ik het zelfs veel leuker om all-round te draaien dan een house setje.