Titel
A&H Xone 1D, Denon DN SC 2000, ESI Giga HD
Staat
Wel eens mee gegaan op een GIG, op de xone zit aan de zijkant een krasje dit komt door de schroef aan de zijkant van mijn mixer. De denon en esi zijn allebij z.g.n
Prijs
Bieden
Transport
Ophalen (voorkeur), eventueel verzenden. Maar K.K.
Beschrijving
(De Xone 1D is een kwalitatief zeer goede controller en is een controller die nog lang niet het eind van zijn leven heeft bereikt. Hij kan nog na mijn mening tientallen jaren mee.
Bieden vanaf ik denk 100 euro,
2x Denon DN SC 2000, zeer leuke controllertjes. Je kunt er 4 decks mee draaien, en je hebt dan de volledige controle over traktor PRO, maar ook duo en virtual dj werken er perfect mee! (Serato durf ik niet te zeggen, nog nooit met Serato gebruikt namelijk) De controllers zijn relatief jong, ze zijn uit Maart 2010. Bon is nog aanwezig, en er zit dus nog een maandje garantie op. Dit zijn serieus controllers met serieus kwaliteit die je kunt verwachten van Denon. Ik doe ze eigenlijk met een beetje pijn in mijn hart weg...
Bieden het liefst per 2, richtprijs is 300E voor beiden.
1x ESI Giga HD geluidskaart.
Een goede geluidskaart, en zeker voor het geld. Heeft 8 mono outputs, Deze worden door je dj software gewoon gezien als 4 stereo outputs. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen, gewoon een prima geluidskaart.
Richtprijs is zo'n 75E.
Bieden mag altijd, maar hou het wel redelijk. De reden dat ik het weg doe is omdat ik afgelopen week Traktor Scratch Duo 2 heb aangeschaft en ik nu voor 2 CDJ 800's wil gaan. Dus ook teruil voor een of 2 CDJ 800's en dan komen we er wel uit over eventueel aanbetalingen van welke kant dan ook!
Van het hele zwikkie zijn zowel de bonnen als dozen en kabels aanwezig!
Contact gegevens staan in de Hidde message, dus daar hoefen jullie niet voor te checken..
Gearbase item
Foto's
Hidden Message
Reply to view the Secret Message