Hey allemaal kheb een vraagje. Ik wil graag een BDAY BASH organiseren want ik en m'n dj compagnon zijn allebei onlangs verjaard en we hebben juist een DJ duo opgericht en we vinden het wel een leuke gelegenheid. Maar hoeveel man denken jullie dat ik zou kunnen trekken? Zou in Gent doorgaan. Ik zou sponsors kunnen hebben die ?700 sponsoren...
What do you think about BDAY BASH ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dat is totaal afhankelijk van de buurt, welke feesten er normaal gesproken worden gegeven, welke feesten er in die week zijn en of je de pr in orde hebt en dergelijke.
WIl je het weten zul je een onderzoek moeten doen, je kan ook kijken wat de huidige feesten in jullie genre trekken.
User edit by MoXeGy on 26-02-2012 @ 21:18:34 (86%)
Ik denk dat een Bday Bash alleen aantrekkelijk is voor de mensen die je kent, dus het hangt van je bekendheid af hoeveel mensen daarnaartoe zullen komen. Ik zou zelf ook niet naar een bday bash gaan van een DJ die ik eigenlijk nieteens ken ofzo
EDIT: Tenzij je met die 700,- een paar goeie namen weet te strikken om te draaien :P Dan word het namelijk wel interresant, maar dan gaat het nog steeds niet echt om jou, snap je?
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
User edit by Maracas on 26-02-2012 @ 21:29:28 (74%)
Misschien kunnen jullie ook gewoon een fuif geven. Nog een goeie, bekende dj zoeken om op het piekuur te draaien. En ik kan de vroege uren doen
Let the magic begin
This is an old Topic
No new postings for 4.820 days. Post CommentThat would be 160.7 months or a whopping 13.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.