Poster: main
Hierdoor krijg ik zooo veel zin in awake, 3 maart in r'dam!
Poster: PhonoGraaf
Hou de line ups altijd in de gaten, maar valt me wel op dat er veel dj's zijn die standaard terug komen.
Alleen Richie Hawtin zou ik echt de moeite voor nemen, de rest is ook zeker vet maar komen wel vaker draaien op Awakenings. Ga ff checken of ik die data kan.
Illegale feestjes hebben (naar mijn mening) een iets intensere sfeer dan grote feesten, waar je ook nog eens belachelijke bedragen voor betaald. Enige nadeel van illegale is dat je meestal op feesten terecht komt waar in overvloed alle soorten drugs worden gebruik. Ik ben ook niet vies van een biertje, jointje of pilletje, maar bijvoorbeeld ketamine of speed vind ik een stapje te ver.?Je merkt ook wel dat mensen die wel aan deze drugs zitten echt in hun eigen wereldje zitten, daar is geen normaal woord mee te spreken... En als iemand 3 keer na elkaar tegen je oploopt omdat hij denkt dat je er toch echt niet staat, wil je daar echt wel mee spreken...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.