Zag dat er nog geen topic was over de beurs van 17 maart 2012.
Voorgaande jaren kwamen er verschillende leden van dit forum naar de beurs in Houten, dus daarom even een korte promo.
De grootste verkoopbeurs van professioneel geluid en licht is dit jaar op 17 maart a.s. wederom in de EXPO Houten. 1800m2 gevuld met allerlei tweedehandse geluid en lichtapparatuur waar menige DJ of drive-in show misschien wel interesse in heeft. Je komt er echt van alles tegen.
Je kunt nu nog voorverkoopkaarten bestellen tegen een gereduceerd tarief.
Kijk maar op de site www.pa-markt.nl waar je ook kunt aanmelden voor de nieuwsbrief en een overzicht vindt van alle deelnemers.
What do you think about PA-markt 2012 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ligt er maar net aan. Als je alleen een rondje loopt en de apparatuur in de looppaden bekijkt ben je wel na een uurtje klaar. De bedoeling van een markt / beurs is natuurlijk ook om een praatje te maken ?/ interesse te tonen in mensen die dezelfde hobby en passie hebben als jij. Ik zelf ben er altijd de hele dag. Van 10 uur 's ochtends tot (dit maal) 3 uur 's middags.
Klinkt als een mooie mogelijkheid om wat leden te ontmoeten. Misschien ben ik er ook wel bij, moet om 4 uur in Alphen aan den Rijn zijn, dat is een uurtje rijden. Nu eens kijken of ik ook budget heb om met iets leuks thuis te komen.
Ik ben geslaagt met mijn aankopen! heb een kist voor me mixer, een voor me versterker een lading kabels en 2 scanners. Vond de omvang wel meevallen maar alsnog de hele dag volgehouden en veel praatjes gemaakt!
En het was wel fijn dat er koffie aanwezig was!(Voor de standhouders voor opening)
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 19-03-2012 @ 10:46:55 (39%)
Eurolite TS 255, heb al 2 aztek dj robo's en eentje was stuk dus heb nu 3 goed werkende scanners en een dynamo van JB. Voor een leuk prijsje op de kok getikt!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.798 days. Post CommentThat would be 159.9 months or a whopping 13.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...