Hey allemaal!
Ben bezig aan een groot project met het liedje one van SHM, zijn er hier mensen die zo'n bootleg zoals one met show me love?
Als er mensen zijn die dit kunnen, zet reactie of PM me.
Ik mag niks van het project verklappen hier..
Hopelijk enkele reactie's of PM's!
What do you think about Gezocht! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Uuuhmm, ik kan er echt niks aan doen, maar ik snap echt niet wat je nou zoekt, en wat iemand voor je zou moeten doen ofzo? En je mag niks van een project verklappen maar je vraagt een ander het voor je te maken ofzo? Ik snap het niet meer
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Misschien duidelijker neerzetten wat nou je bedoeling is... Hoe ik het nu begrijp: Ik ben bezig met een groot remix project maar zoek iemand die de remix kan maken..
Komt op mij over als het volgende: Ik ga binnenkort Formule 1 rijden en zoek nog iemand die voor me wilt sturen...
'zijn er hier mensen die zo'n bootleg zoals one met show me love?'
Lijkt me zowiezo handiger om je openingspost wat beter te formuleren. Vind hem totaal niet duidelijk zo. Dat je niets wil verklappen over je grote project kan maar een iets duidelijker verhaal moet toch mogelijk zijn. Vergroot in ieder geval de kans dat je nog serieuze reacties krijgt.
Dit is allemaal wat te vaag en daarom sluit ik dit topic.
Mocht de topicstarter besluiten om weer een topic hierover te openen verzoek ik toch wat duidelijker te zijn.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.