Geen inspiratie..
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Myke-Berlyn    posted on 21-02-2012 17:29
Hey allemaal!

Jullie weten ondertussen wel dat ik al enkele mashup's heb online staan..
Nu, deze vakantie, wil ik een heel bootleg pack online zetten met 6 - 10 mashup's en 1 bootleg in.
Heb er momenteel 4, ik zou er nog minstens 2 moeten maken, en ik heb echt niets inspiratie met welke muziek?
Hebben jullie misschien wat aanraders, die goed zouden gaan.

Heb er momenteel 2 online staan, de andere 2 komen pas online in het bootleg Pack!

1 x Acapella
1 x Instrumental

Echt waar bedankt als jullie me kunnen helpen!

Met heel vriendelijke groet en alvast bedankt, Myke Berlyn!

What do you think about Geen inspiratie.. ??

Vote :   

main    posted on 21-02-2012 17:36
Even rust nemen, daarna vol de muziek in duiken.
D-From-Dutch    posted on 21-02-2012 17:40
luister veronica's top 100 zit vanales tussen wat je nog wel herkent, vaak leuk voor mashups.Winking my eye

grz
music is a religion
Myke-Berlyn    posted on 21-02-2012 19:10
Wil vandaag nog een nieuwe af hebben!
Kan iemand me echt niet 2 track's geven, die goed mogelijk zijn om te mashuppen?
Please?

Bedankt!
Rilano    posted on 21-02-2012 19:21
niet lullig bedoelt hoor maar moeten we hem dan ook?alvast voor je maken??
party and get wasted
Myke-Berlyn    posted on 21-02-2012 19:46
.
Drumworks    posted on 21-02-2012 20:18
kijk, 1 van de grootste dingen wat je als dj/producer moet hebben is fantasie (en niet zo'n beetje ookCool) wanneer je dit niet hebt kun je beter stoppen?mashups en je gewoon op het draaien e.d. focussen. als ik bijv. van plan ben om een mashup te maken, neem ik hier de tijd voor. wanneer ik bijv aan het werk ben, kan het zijn dat er ineens 2 goede tracks te binnenschieten. wanneer ik naar de radio luister kan dit ook. bij mij komen de beste ideen soms op de raarste momentenCool.mijn tip is: wanneer je weinig fantasie hebt, stop dan met denken en zet mashups uit je hoofd, of neem gewoon rustig de tijd hiervoor. ik vind dit topic namelijk niet echt nodig.
The beats are still banging :)
Bonchanoize    posted on 21-02-2012 20:47
De enige uitdaging aan het maken van een mash-up is bedenken welke tracks je zult gebruiken. Dat wil ik jou niet afpakken.
Let the magic begin
Jayro    posted on 21-02-2012 21:00
Pak gewoon een knaller als convoi en mash die met iets als save the world up. Gewoon van die knallers met van die meezing liedjes.
Sound-Division    posted on 22-02-2012 07:45
of gewoon de search gebruiken
Bootstrap    posted on 22-02-2012 10:59
Luister gewoon veel nummers en bedenk welke leuk bij elkaar passen, andere tactiek is er eigenlijk niet. Als ik een leuk idee heb voor een mash-up maak ik hem zelf wel en vertel het niet aan anderen.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

303 Users online: 176 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 41.158
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.934.703