[P]Yeke Yeke 2012
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

anciano    posted on 21-02-2012 17:07
Hier is mijn productie voor 2012?Cool
http://soundcloud.com/djanciano/yeke-yeke-2012
Reactie zijn welkom.....
Tnx
User edit by anciano on 23-02-2012 @ 00:29:35 (77%)

What do you think about [P]Yeke Yeke 2012 ??

Vote :   

anciano    posted on 22-02-2012 17:08
Beste Dj's?

Is er nu echt niemand die een reactie heeft over dit nummer? Ik heb 18 maanden een cursus gevolgd (Crea Uva) om Ableton goed onder de knie te krijgen! Vervolgens heb ik dit nummer prof. laten masteren (betaald) voordat ik deze online heb gezet. Special voor dit nummer heb ik West Africa (Native Instruments) aangeschaft voor bepaalde geluiden in deze track.
Ik weet wel dat dit nummer helemaal is uitgekouwd, maar ik moest ergens mee beginnen en ik vond dit altijd al een lekker nummer.
Vraag(en) Is dit nummer zo slecht? Is de titel niet goed gekozen? Klopt de gekozen instrumenten (VST) niet? Is het niet waard om te reageren? Ik kan er nog wel 10 bedenken!?
Nogmaals dit is voor mij een leer moment en daarom zet ik dit nummer hier bij de kenners om van commentaar/kritiek te leren.
Bedankt?
venzi    posted on 22-02-2012 17:22
het klinkt wel hoor! verder over de vraag waarom er geen reacties zijn, half nederland is nog aan het ontwaken uit carnaval eh! haha
?
Maare, ga zo door! het klinkt zeker niet verkeerd!Happy, laughing
Estacy    posted on 22-02-2012 17:33
Dit topic staat er net 1 dag op, op een forum waar vaak niet veel meer als 100 users aanwezig zijn, beetje geduld dus. ook moet er [p] voor je topic titel, dan weet iedereen dat over een productie gaat.

Verder kloppen er veel dingen in dit nummer gewoon: de bass is lekker, de bongo is een leuke toevoeging en klinkt goed. de vocals worden ook goed gebruikt. maar toch mist er iets, het is niet dat er niet genoeg geluiden ofzo zijn, het muziek gedeelte is goed, maar er mist gewoon een 'verhaal' ik weet niet hoe ik het moet noemen, het komt niet los. het is zeker een lekkere track die niet zou mistaan in veel wat zomerse mixtapes, maar het is nog geen club knaller.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
pruneflat    posted on 22-02-2012 17:46
Break klinkt goed hoewel de climax beter kon.
Vind het nummer iets te druk en de Hi-hats klinken ook erg aggresief.

Maar moet er wel bijzeggen dat ik heel weinig met de stijl heb...
De geluiden/melodie?n die erin zitten zijn wel mooi, goed materiaal.

zeker niet slecht voor een eerste productie.
http://www.chief-recordings.com/
anciano    posted on 22-02-2012 18:20
Helemaal vergeten het carnaval....maar ik ben erg blij met de reacties en hier kan ik wat mee.....
ontzettend bedankt en ik ben meteen uit mijn dipCool
Bloedworst    posted on 23-02-2012 12:30
Ja zeker goed gemaakt, en de sound vind ik ook erg goed (af en toe wat investeren in je producties kan zeker geen kwaad)?het percussie arrangement vind ik ook netjes.

En de reacties,, tja?bijt je daar maar niet in vast, hoe beter jou producties worden hoe minder feedback je krijgt (kan er over mee praten heb tussen de 50a60 producties op het forum staan) met ontelbare reacties van,,nou niet echt mijn?stijl of helemaal niks, maar daar gaat het niet om het gaat erom of je oren hebt en kan horen of iets goed is gemaakt of niet,en dan heb ik het ook puur over het arrangement en niet over aspecten als mix en master, en ja ik zeg het ook het is mijn stijl niet maar?WEL met feedback.
venzi    posted on 23-02-2012 15:10
Poster: Bloedworst
Ja zeker goed gemaakt, en de sound vind ik ook erg goed (af en toe wat investeren in je producties kan zeker geen kwaad)?het percussie arrangement vind ik ook netjes.

En de reacties,, tja?bijt je daar maar niet in vast, hoe beter jou producties worden hoe minder feedback je krijgt (kan er over mee praten heb tussen de 50a60 producties op het forum staan) met ontelbare reacties van,,nou niet echt mijn?stijl of helemaal niks, maar daar gaat het niet om het gaat erom of je oren hebt en kan horen of iets goed is gemaakt of niet,en dan heb ik het ook puur over het arrangement en niet over aspecten als mix en master, en ja ik zeg het ook het is mijn stijl niet maar?WEL met feedback.

?
Als iedereen zoals jou dacht hadden we hier alleen maar top forum gangers!Happy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

155 Users online: 24 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 58.651
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.795.166