Beste forumleden Mijn vriend en ik willen graag B2B mixen zodat mijn output van m'n djm 350 naar zijn input gaat van z'n DDJ T-1 nu als we mijn output op de input aansluiten komt er geen geluid uit... hoe lossen we dit op?
What do you think about DDJ T-1 input output ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Er vanuit gaande dat de DDJ-T1 aangesloten is op de traktor software, kan je in traktor de kanalen selecteren op intern geluid (dus vanuit traktor) of extern geluid (Aux of Mic) je kunt het kanaal voor extern geluid op live input zetten.? Normaal gesproken staat het op track deck.
Als ik ergens onduidelijk ben geweest hoor ik het graag. Hoop dat ik je hier mee geholpen heb.
No new postings for 4.830 days. Post CommentThat would be 161 months or a whopping 13.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.