sluit maar (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Jurie    posted on 14-02-2012 21:32
sluiten
User edit by Jurie on 15-02-2012 @ 20:25:23 (100%)

What do you think about sluit maar ??

Vote :   

MoXeGy    posted on 14-02-2012 21:34
Kunnen we ook een proef les krijgen?
hoppie    posted on 14-02-2012 21:36
spam?
Question everything
Jurie    posted on 14-02-2012 21:42
Kennismakings les kan die is niet gratis.
Jurie    posted on 14-02-2012 21:43
Poster: hoppie
spam?

Spam? Hoezo mag toch wel beetje reclame maken?
Andere DJ's helpen om goed begin te maken lijkt mij geen misdaad.
Avez    posted on 14-02-2012 21:46
Ten eerste, gejatte naam (hardwell)
ten tweede, ik heb deze man al meerdere malen op het tweedehandse site met het oranje logo met blauwe letters gezien met precies dezelfde advertensie, dit is puur reclame voor eigen gebruik en niet nuttig voor leden.

ps. staat nog in de verkeerde rubriek ook
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
delectro    posted on 14-02-2012 21:48
Poster: hardwell
div>
Cd's maken een grote opmars in de DJ-wereld

?
wat bedoel je?
?
Verder zou ik er persoonlijk voor zorgen, als je een goede indruk wil maken, dat de zinsopbouw van je 'reclame' klopt

Geen kritiek maar een tip!
?
User edit by delectro on 14-02-2012 @ 21:49:24 (5%)
Jurie    posted on 14-02-2012 21:52
Poster: allremix
Ten eerste, gejatte naam (hardwell)
ten tweede, ik heb deze man al meerdere malen op het tweedehandse site met het oranje logo met blauwe letters gezien met precies dezelfde advertensie, dit is puur reclame voor eigen gebruik en niet nuttig voor leden.

ps. staat nog in de verkeerde rubriek ook

Dat ben ik niet. Dan heeft iemand mijn tekst gejat. Ik heb geen oranje logo.
Mijn logo is heel anders. zoals je op de website kan zien.

Het is zeker wel nuttig voor leden. Voor beginnende DJ's.
Ik wil alleen maar beginnende DJ's verder helpen. Tsja tuurlijk doe ik dat niet helemaal gratis.
Vraag erook geen honderden euro's voor. Daar tegenover kan ik je ook veel muziek leveren GRATIS

Die naam wordt veranderd. is idd niet heel handig hardwell.
Estacy    posted on 14-02-2012 21:54
Dat ben ik niet. Dan heeft iemand mijn tekst gejat. Ik heb geen oranje logo.

ahum marktplaats ahum
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Jurie    posted on 14-02-2012 21:55
Poster: Estacy
span style='text-decoration: line-through;'>ahum marktplaats ahum

geef me eens een link dan. Ik heb wel advertentie op staan. Maar niet die jij bedoeld.

Link van mijn add @ marktplaats
http://muziek.marktplaats.nl/dj-sets-en-draaitafels/529977449-practise-enjoy-dj-cursus-les-nu-20-korting.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

User edit by Jurie on 14-02-2012 @ 21:56:41 (100%)
Limb-Girdle    posted on 14-02-2012 21:56
-edit-
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 14-02-2012 @ 22:50:32 (99%)
Jurie    posted on 14-02-2012 21:57
Poster: Limb-Girdle
Hallo, ik ben beginnend dj en ik wil graag die cursus volgen. Hoe doe ik dat? Als ik dit boek lees, ben ik dan automatisch DJ? En mag ik mezelf dan ook DJ noemen? Ik wil graag DJ worden, omdat ik dat dan kan zeggen tegen meisjes, zodat ze allemaal weten dat ik DJ ben.

juist... van boeken lezen wordt je geen DJ. helaas. Ik neem je ook niet serieus met zon antwoord
Estacy    posted on 14-02-2012 21:57
ik heb geen link, maar jij zegt dat je geen oranje logo hebt, maar allremix hierboven heeft het over Marktplaats, wat een oranje logo heeft. daar heb ik deze text ook voorbij zien komen
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Avez    posted on 14-02-2012 21:59
#limb-girdle dat komt vanzelf als je een beetje het dj-wereldje in bent gekomen en in clubs begint te draaien. en zelf trots ben op de muziek die je draait. dan mag je jezelf dj noemen.

veel mensen plakken dj voor hun naam en klaar. je moet het ook wel verdienen

#ecstacy, dankjewel hahaha
Limb-Girdle    posted on 14-02-2012 22:00
-edit-
User edit by Limb-Girdle on 14-02-2012 @ 22:50:20 (100%)
Jurie    posted on 14-02-2012 22:02
#limb-girdle dat komt vanzelf als je een beetje het dj-wereldje in bent gekomen en in clubs begint te draaien. en zelf trots ben op de muziek die je draait. dan mag je jezelf dj noemen.

veel mensen plakken dj voor hun naam en klaar. je moet het ook wel verdienen

#ecstacy, dankjewel hahaha

Mee eens. Trots zijn om muziek te draaien, mensen te entertainen. Je muziek te delen met je publiek.
Basis techniek moet je wel hebben als je in clubs wil gaan draaien ed.
Ik geef met mijn cursus een hoops tips. Wat?je ermee doet is aan diegene zelf.
Avez    posted on 14-02-2012 22:04
ik moet zeggen dat ik zelf ook best geintereseerd ben in de cursus, heb er ook wel wat geld voor over
als je per mail een prijsopgave zou willen sturen, graag!
Jurie    posted on 14-02-2012 22:06
ik moet zeggen dat ik zelf ook best geintereseerd ben in de cursus, heb er ook wel wat geld voor over
als je per mail een prijsopgave zou willen sturen, graag!

In de tekst staat prijs. 20e per les/uur. Daarnaast doe ik aanbieding.?5 lessen voor prijs van 4. dus 1 gratis!

Ik weet niet waar je vandaan komt. Lessen worden in Emmen gegeven. Op locatie komen kan.
Dan wordt het denk wel beetje duur.

Zou zeggen stuur mailtje naar info@DJJurie.nl
User edit by Jurie on 14-02-2012 @ 22:07:29 (11%)
Luxx    posted on 14-02-2012 22:42
90% van de reacties hier laat weer het treurige niveau van de leden hier zijn. doe alsjeblieft niet zo triest. Had sowieso van jou beter verwacht Limb. Ontzettend kinderachtig
www.mothermusic.nl
Jurie    posted on 14-02-2012 22:47
Poster: Luxx
90% van de reacties hier laat weer het treurige niveau van de leden hier zijn. doe alsjeblieft niet zo triest. Had sowieso van jou beter verwacht Limb. Ontzettend kinderachtig

Ben net nieuw hier. Krijg inderdaad veel trieste reacties.
Op mn andere topics ook een aantal. Die mensen zitten er blijkbaar nou eenmaal tussen.
Denken dat ze alles beter weten en kunnen. Maarja goed...

Thanks voor je support!
Limb-Girdle    posted on 14-02-2012 22:50
Poster: Luxx

Was inderdaad niet helemaal een handige zet nee... Smile - zal mijn post even editen!

-FLoriZ-    posted on 14-02-2012 22:53
Even kort bekeken, ik word ook echt maar geen wegwijs uit je site, teksten als 'cd's maken een opmars in de dj wereld' zijn bullshit want dat doet digitaal juist, 'een pioneer dj set' kan alles zijn, 2x cdj100 en een djm is ook al pioneer, je site is opgebouwd uit spelfouten en wat meer informatie geven over jezelf kan geen kwaad. Heb nog even de moeite genomen een van je mixen te checken, was te doen. Alleen ik krijg totaal geen hoogte van je, geef meer informatie, stel jezelf voor, doe alsof je het leuk vind om hier aanwezig te zijn en iets bij te dragen.

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
User edit by -FLoriZ- on 14-02-2012 @ 23:02:10 (100%)
Jurie    posted on 14-02-2012 22:59
Poster: -FLoriZ-
Even kort bekeken, ik word ook echt maar geen wegwijs uit je site, teksten als 'cd's maken een opmars in de dj wereld' zijn bullshit want dat doet digitaal juist, 'een pioneer dj set' kan alles zijn, 2x cdj100 en een djm is ook al pioneer, je site is opgebouwd uit spelfouten en wat meer informatie geven over jezelf kan geen kwaad. Heb nog even de moeite genomen een van je mixen te checken, was te doen.

Thanks voor je tip. Digitaal mixen is ook mogelijk. Dat zal ik even toevoegen.
2x CDJ100 is geen professionele DJ set vind ik.
Er wordt les gegeven op 2x CDJ850 + DJM700. Die set bied alle benodigde features die je nodig hebt als beginnende DJ.
User edit by Jurie on 14-02-2012 @ 23:02:32 (1%)
MoXeGy    posted on 14-02-2012 23:01
Misschien is het ook wel slim om je hier eventjes voor? te stellen. Het lijkt nu net alsof je hier alleen komt om je site rond te spammen e.d.
Dat komt dus omdat we je nog niet kennen Winking my eye

Voorstellen kun je in een apart forum doen : Klikje hier
User edit by MoXeGy on 14-02-2012 @ 23:03:49 (32%)
Luxx    posted on 14-02-2012 23:01
Idd voelt het gedeelte over cd's gedateerd aan. Ik zou zelfs zeggen dat het op zijn retour is. Als ik ergens draai neem ik twee USB sticks mee in me zak en een koptelefoon. Een cd map zal ik nooit meer meenemen
www.mothermusic.nl
-FLoriZ-    posted on 14-02-2012 23:03
Thanks voor je tip. Digitaal mixen is ook mogelijk. Dat zal ik even toevoegen.
2x CDJ100 is geen professionele DJ set vind ik.
Er wordt les gegeven op 2x CDJ850 + DJM700. Die set bied alle benodigde features die je nodig hebt als beginnende DJ.

Hm. Ik kwam met een shitstorm verhaal, maar edit het even weg. Vind het alleen jammer dat je begint over dat anderen hier alles beter schijnen te kunnen, er lopen hier natuurlijk mensen rond die een play knop niet van de cue kunnen onderscheiden, maar ook mensen met een grotere kennis dan velen hier ooit zullen hebben. Gewoon een tip; stel jezelf duidelijk voor, ram genoeg informatie erin over jezelf (leeftijd, hoe lang je bezig bent, etc.) en wees volledig in je posts, dat maakt het denk ik aantrekkelijker voor mensen om je even erover te contacten. ;]
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

223 Users online: 121 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 26.670
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.981.074