Op zoek naar tracks
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

winfakt    posted on 13-02-2012 19:42
Omdat ik meer en meer all round begin te draaien i.p.v dance/house zoek ik tracks die altijd worden mee gezongen, in het genre van: Nirvana - Lithium en pennywise - bro hymn. Dus als je van die tracks kent hoor ik het graag
?

What do you think about Op zoek naar tracks ??

Vote :   

Bonchanoize    posted on 13-02-2012 20:18
Opium - Live Is Life doet het altijd goed.
Let ook een beetje op je publiek:
20'ers -> 90's
30'ers -> 80's
40'ers -> 70's?
...
Let the magic begin
DJADMIN    posted on 13-02-2012 20:23
2 members like this  Waar is de tijd gebleven dat iedereen gewoon nog zelf zijn muziek zocht ?

Komt vorige week een mannetje naar me toe :

Hey Rick, ik weet dat jij veel carnavalsmuziek hebt, mag ik je usb stick niet eens lenen ?

Nee is goed kerel, hier heb je al mijn nummers, waar ik 10 jaar lang op gespaard heb, en waar honderden uren in hebben gezeten. Ben toch een g.....domme origineel, zoek je eigen nummers, en laat anderen je werk niet helemaal voorkauwen

[/stressmodeuit]
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
dj-zero    posted on 13-02-2012 23:21
Mijn excuses Rick
was idd niet netjes en correct van me, we zaten in de stress omdat we opeens uit het niets aan die muziek moesten komen voor school, en dat feest doet mij niet zoveel, net als heel carnaval.Overigens ging het niet om een usb stick vol ofzo, maar ik was op zoek naar enkele actuele hits waar ik mij totaal niet mee bezig houd, we moesten gewoon een begin hebben en van daaruit verder bouwen.

We hebben ons er verder prima uit weten te redden zoals het er uit ziet.

Nogmaals excuses en ein sjoon vasteloavend Winking my eye
User edit by dj-zero on 13-02-2012 @ 23:33:51 (5%)
rodfunk    posted on 14-02-2012 00:59
Poster: DJADMIN
Waar is de tijd gebleven dat iedereen gewoon nog zelf zijn muziek zocht ?

Komt vorige week een mannetje naar me toe :

Hey Rick, ik weet dat jij veel carnavalsmuziek hebt, mag ik je usb stick niet eens lenen ?

Nee is goed kerel, hier heb je al mijn nummers, waar ik 10 jaar lang op gespaard heb, en waar honderden uren in hebben gezeten. Ben toch een g.....domme origineel, zoek je eigen nummers, en laat anderen je werk niet helemaal voorkauwen

[/stressmodeuit]

Amen.
www.twitter.com/rodfunk www.soundcloud.com/rodfunk
winfakt    posted on 14-02-2012 18:41
Ik ben zelf op zoek naar nummers, waar daarom gebruik ik ook dit forum zoals ik ook youtube en dergelijke gebruik.?Cool
Overtracked    posted on 14-02-2012 18:57
Daar is dit forum toch ook wel een klein beetje voor bedoeld. Niet om je harde schijf over te plaatsen maar gewoon persoonlijke favouriete hits te delen.
https://soundcloud.com/overtracked

This is an old Topic

No new postings for 4.836 days.
 Post CommentThat would be 161.2 months
or a whopping 13.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

161 Users online: 33 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 61.249
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.734.201