Meisjes en jongens de mazzel! Ik stop met DJR (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

bambamstudio    posted on 13-02-2012 08:20
Ik erger me steeds meer aan de kinderen op dit forum en de reacties van een aantal op posts, van mij, en op andere leden. Niet dat ik me aangevallen voel, of niet tegen kritiek over weerwoord kan, maar vele snappen niet dat een forum ook, en wellicht vooral een plaats is voor discussie.

De meese leden hier zijn denk ik er nog niet aan toe een goede discussie aan te gaan. En tja, misschien snapik jonge mensen steeds minder. Met andere woorden: Ik voel me hier dus niet meer thuis, dus bij deze stop ik met posten en lezen van dit forum. (de reacties hier lees ik natuurlijk nog wel) Succes in alles wat je doet, wellicht komen we elkaar nog wel eens tegen.

tegen de mensen die ik via dit forum persoonlijk ken en hebt ontmoet hier, en ook op bijvoorbeeld dancefair, jullie weten me wel te vinden, zie je snel!!

Marc
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 13-02-2012 @ 08:50:24 (10%)

What do you think about Meisjes en jongens de mazzel! Ik stop met DJR ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 16-02-2012 22:51
Poster: Tekhead
op Aboutdj zeker ?

Ach Snoey, wat is niet altijd objectief ? Ik was altijd objectief in mijn oordeel al het ging over iets waarin ik thuis ben of was, over andere onderwerpen, waar ik minder goed in thuis ben/was probeerde ik dat ook, al was dat geen sinecure, en je hebt als gebruiker van bvb bepaalde software en of hardware altijd wel een beetje extra voorkeur voor een bepaald type of merk, en onbewust speelt dat wel eens mee, merkte ik soms nadien. Ik had (en heb nog steeds) meestal wel een? sterke mening die ik ook soms nogal heftig verdedigde, maar niet tegen iedereen. De oudere zullen zich wel herinneren dat ik me serieus kon ergeren aan gastjes die zich wat kwamen mengen in debatten waarvan ze geeneens ervaring mee hadden, en dan de belachelijkste opmerkingen maakte, of hun afkeer voor een of meerdere merken van DJ Gear zeer duidelijk maakte. Ik werd hier als een zware Pioneer hater opgevoerd, wat mij soms serieus irriteerde. Somige zullen zich nog herinneren dat ik ooit eens een Pioneer CDJ-400 heb gekocht en er een verrassende positieve review heb over geschreven, zodat ik mijn mening met ondervinding kon onderbouwen. Ik heb me altijd voorgenomen om de geschiedenis van dj en gear niet verloren te laten gaan. Iedere oudere member hier, weet van mijn onvoorwaardelijke liefde voor vinyl, maar ook ik ga me niet blijven verzetten tegen de evolutie van het djingen, en ga me ook eens maar zwaar verdiepen en ook testen van digitale toestanden, niet om zo nodig nog zelf mee te gaan draaien, maar wel om samen met onze Levi en hopelijk later ook onze Eli te kunnen bijstaan in het nieuwe tijdperk.

En den Ilja, jaja wat een figuur was me dat zeg, zijn soms sarcastische of extreme meningen en uitingen hebben veel stof doen opwaaien, maar z'n snel wisselen van spullen, waren legendarisch, maar ook veelal hilarisch te noemen, en iedereen maar blijven hameren op Ilja, dat hij een handeltje dreef. De meeste waren blij dat hij geband werd, maar er zijn er die met heimwee terugkijken op Ilja.

ik zeg t niet graag, maar ik mis 'm echt !!?Cool
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Tekhead    posted on 16-02-2012 22:55
Ik ook soms Winking my eye
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lead    posted on 17-02-2012 11:12
Ik denk dat we nu genoeg respect richting Marc hebben kunnen tonen. Ik hoop dat hij toch nog eens langs komt... Aan het einde van de rit is het een ieder zelf die bepaald waar en hoevaak hij ergens terug komt.

Laten we het topic nu maar sluiten, ik denk dat het meeste toch wel gezegd is en het Marc duidelijk is dat er gnoeg mensen zijn door wie hij gemist wordt...

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

154 Users online: 73 Guests (81 Unknown)
Pages generated today : 29.476
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.376.254