Meisjes en jongens de mazzel! Ik stop met DJR (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

bambamstudio    posted on 13-02-2012 08:20
Ik erger me steeds meer aan de kinderen op dit forum en de reacties van een aantal op posts, van mij, en op andere leden. Niet dat ik me aangevallen voel, of niet tegen kritiek over weerwoord kan, maar vele snappen niet dat een forum ook, en wellicht vooral een plaats is voor discussie.

De meese leden hier zijn denk ik er nog niet aan toe een goede discussie aan te gaan. En tja, misschien snapik jonge mensen steeds minder. Met andere woorden: Ik voel me hier dus niet meer thuis, dus bij deze stop ik met posten en lezen van dit forum. (de reacties hier lees ik natuurlijk nog wel) Succes in alles wat je doet, wellicht komen we elkaar nog wel eens tegen.

tegen de mensen die ik via dit forum persoonlijk ken en hebt ontmoet hier, en ook op bijvoorbeeld dancefair, jullie weten me wel te vinden, zie je snel!!

Marc
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 13-02-2012 @ 08:50:24 (10%)

What do you think about Meisjes en jongens de mazzel! Ik stop met DJR ??

Vote :   

Sebasz    posted on 15-02-2012 22:38
Poster: mrmagix
Ja, hou je goed h? Sebasz.

Hopelijk voel je je ergens anders wel meer op je plaats.

Huh? Cool Waar heb jij het over? Cool Ik neem gewoon afscheid van Marc?Cool Heb ik niet zo'n lang verhaal voor nodig als de meesten hier?Cool

En om dan even meteen een punt te maken van wat er hier onder andere niet klopt: is this a useful topic? Waarom wordt dat in heeemelsnaam omhoog gevote. Dit topic is nog minder nuttig dan mrmagix die vertelt dat ie 's avonds verkleed als vrouw de straat op gaat?Cool
User edit by Sebasz on 15-02-2012 @ 22:41:54 (100%)
mrmagix    posted on 15-02-2012 22:46
Oei, had het verkeerd verstaan, dacht dat het meer een antwoord was op de reactie boven jouw. Of werd ik nu even gegrepen door de stille hoop dat je zelf weg ging? 'k zou het niet weten Happy, laughing.

We hebben een introduce yourself forum en als een vast lid dat, in tegenstelling tot jij, iets heeft betekend voor dit forum vertrekt, dan verdient dat volgens mij ook wel een topic Winking my eye.

En als ik als vrouw verkleed zou gaan 's avonds, zou dat zeker veel anim? hebben en voor de verandering geen discussies opwekken maar wel een tof gesprek waarin wordt gelachen. Weeral iets dat hier mankeert.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 15-02-2012 @ 23:01:14 (1%)
Sound-Division    posted on 15-02-2012 22:59
*bezig aan tweede zak chips

on:

Wat een grafstemming hier zeg, is het mogelijk om weer vrolijk verder te gaan?
Vinnyo    posted on 15-02-2012 23:01
Laat het duidelijk zijn dat het jammer is, maar het word mede ook veroorzaakt door dit soort topics die alsmaar blijven hameren op het probleem. (dit topic gaat namelijk ook vrijwel nergens over)

Laat het ook duidelijk zijn dat dit probleem niet alleen op DJR voorkomt, ook op andere forums. (zoals ondernemersforums, waar ik zelf op actief ben) Zal eens binnenkort een mail naar de crew sturen met een eventuele oplossing.
Snoey    posted on 15-02-2012 23:02
Ik ben ook een hele tijd niet meer online geweest, ook wel om dezelfde reden!

Wel leuk om te zien dat sommige gasten hier posten dat ze het volkome berijpen, maar ik kan me nog herinneren hoe hier over mensen (mij toen der tijd) gesmacktalked werd in een groepschat door een aantal gasten die hier nog actief zijn. Daar kwam ik alleen achter omdat iemand hier de chatlog poste Happy, laughing

Dus laten we nou geen vingertjes aanwijzen omdat BamBam iets zegt, want een groot heeft hier zelf aan meegedaan.

Verder vraag ik me af of der wel zoveel kennis vanuit BamBam gedeeld is op het forum?
Ik kan me namelijk alleen herinneren dat ie veel foto's poste van nieuwe gear dat ie aanschafte en dat hij een cursus aanbood voor leden. En dat ie een prijzenpaket had samengesteld voor de eerste DJRcontest waar hij jureerde.

Maar ik heb nog nooit een tutorial van hem gelezen of gezien over bijvoorbeeld kicks, synths, compressie enz.
Daarnaast kan ik me ook niet herinneren dat hij feedback heeft gegeven op tracks van andere.

Ja BamBam zal ongetwijfeld veel weten over verschillende aspecten in het vak, maar deze kennis werd bij lange na niet gedeeld.?

Ja het is jammer dat BamBam weg gaat, maar een hoop kennis verliest DJR niet, want het werd niet gedeeld.?

En ik denk dat wanneer je als oudere man op een forum het respect wilt krijgen van jongeren, er maar 1 manier is op die te winnen. En dat is de kennis en ervaring delen die je in je leven hebt opgedaan. Want kwa trends en ?coolheid? kan je het niet meer bijhouden.?

Ik post dit niet om te smacktalken, ik zet hier mijn constateringen neer die ik vergelijk met een aantal uitspraken die hier gedaan worden.?

Als ik ongelijk heb, graag een link naar het bijbehorende topic, want ik sta altijd open voor gedeelde kennis vanaf een bepaald niveau!?

www.soundcloud.com/ten-hooven
D-From-Dutch    posted on 15-02-2012 23:29
Poster: Snoey

Wel leuk om te zien dat sommige gasten hier posten dat ze het volkome berijpen, maar ik kan me nog herinneren hoe hier over mensen (mij toen der tijd) gesmacktalked werd in een groepschat door een aantal gasten die hier nog actief zijn. Daar kwam ik alleen achter omdat iemand hier de chatlog poste Happy, laughing

Dus laten we nou geen vingertjes aanwijzen omdat BamBam iets zegt, want een groot heeft hier zelf aan meegedaan.

Verder vraag ik me af of der wel zoveel kennis vanuit BamBam gedeeld is op het forum?
Ik kan me namelijk alleen herinneren dat ie veel foto's poste van nieuwe gear dat ie aanschafte en dat hij een cursus aanbood voor leden. En dat ie een prijzenpaket had samengesteld voor de eerste DJRcontest waar hij jureerde.

Maar ik heb nog nooit een tutorial van hem gelezen of gezien over bijvoorbeeld kicks, synths, compressie enz.
Daarnaast kan ik me ook niet herinneren dat hij feedback heeft gegeven op tracks van andere.

Ja BamBam zal ongetwijfeld veel weten over verschillende aspecten in het vak, maar deze kennis werd bij lange na niet gedeeld.?

Ja het is jammer dat BamBam weg gaat, maar een hoop kennis verliest DJR niet, want het werd niet gedeeld.?

En ik denk dat wanneer je als oudere man op een forum het respect wilt krijgen van jongeren, er maar 1 manier is op die te winnen. En dat is de kennis en ervaring delen die je in je leven hebt opgedaan. Want kwa trends en ?coolheid? kan je het niet meer bijhouden.?

Ik post dit niet om te smacktalken, ik zet hier mijn constateringen neer die ik vergelijk met een aantal uitspraken die hier gedaan worden.?

Als ik ongelijk heb, graag een link naar de bijbehorende topic, want ik sta altijd open voor gedeelde kennis vanaf een bepaald niveau!?

Cool
music is a religion
Tekhead    posted on 16-02-2012 00:30

Als ik ongelijk heb, graag een link naar het bijbehorende topic, want ik sta altijd open voor gedeelde kennis vanaf een bepaald niveau!?

Effe opnieuw je verhaal gelezen, en daar ben ik blij om, want dacht eerst dat je het over mij had, maar ik heb nooit aan een groepchat meegedaan, want ik heb geen chataccount aka MSN oid.
Er zit een hele grote bron van waarheid in, spreek uit ervaring. Ik heb trouwens met Snoey en BamBam ook zware discussie's gehad, waarvan ik op enkele na, zelfs niet meer weet, over wat het ging, het waren heftige debatten, soms op het randje, maar nooit erover, nooit bedreigend of persoonlijk zwaar beledigen, en eens case closed, bleef het case closed en zo hoort het ook. We hebben verschillende smaken en overtuigingen, maar respecteren elkaar volledig. Niet alleen Snoey, ook mezelf heb al behoorlijke beledigende en kwetsende opmerkingen gekregen, waar ik naar believen op reageerde, net als Snoey, het enige meer positieve bij mij t.o. Snoey, dat die accounts al heel lang inactief zijn.
Remember Snoey Winking my eye
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Yorick    posted on 16-02-2012 01:17
Na BAM BAM neem ik ook afscheid van djr.
Succes allemaal!
Tekhead    posted on 16-02-2012 01:24
wat is jouw reden Yorick ?
Snoey    posted on 16-02-2012 02:04
@Tekhead

Die groepsgesprekken waren via msn, maar vooral door de jongere gebruikers van dit forum ?die na onze generatie (de members die actief waren een jaar voordat de eerste meeting plaatsvond in Almere) erbij kwamen.?

Ja Tekhead jij bent een sterke mening, die zijn niet altijd even objectief.
Maar die zitten overal, en is niet het probleem.?

Wat ik al zei, jij bent een stuk ouder dan de meeste hier en hebt veel meer meegemaakt.?
Jij vergelijkt veel dingen van nu met je 'eigen' tijd om een oordeel te geven over een onderwerp.

En dat kan soms botsen, maar het blijft wel kennis delen.?

Moet wel zeggen dat toen met het 'Idra' tijdperk het wel even lachen was (Die jongen die zo boos was omdat ik die dj contest in Aalsmeer had gewonnen in 2009)

www.soundcloud.com/ten-hooven
Bloedworst    posted on 16-02-2012 11:28
@ Yorick
Jesus man spijtig om te horen (ook de zelfde rede als bambam??)

Ik geloof dat ik de oudste ben op het forum met jeugdige looks (nog steeds) lol ;P ?ik ben 47 jaar jong en vind ook dat we wel een beetje moeten relatieveren wij ouwe lu*en, en niet onze biesen moeten pakken?vanwegen het geschreeuw van personen die niet anders geleerd hebben, tenminste ik zou dat erg jammer vinden van Djresource waar ik nu toch wel wat jaartjes vertoef en veel kennis heb opgedaan en gegeven, al is het niet altijd even makelijk.
Sound-Division    posted on 16-02-2012 13:05
Gaat nu iedereen stoppen? dat is zo 2011
Ashley    posted on 16-02-2012 13:59
Het lijkt GTST wel hier... wat een drama allemaal
Maar wat nou als het lukt, mama?
Sound-Division    posted on 16-02-2012 14:06
idd. ellende! Het erge van alles is dat GTST een soap is (niet echt) en dat dit de realiteit is.

Zullen we met zn allen maar gaan stoppenCool?
W.i.M    posted on 16-02-2012 14:09
Poster: Sebasz
Oke nou doei he Cool

Sebasz, je hebt je punt nu wel gemaakt. Als je hier alleen post om mensen een trap na te geven post dan niet.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
qntr0l    posted on 16-02-2012 16:00

Moet wel zeggen dat toen met het 'Idra' tijdperk het wel even lachen was (Die jongen die zo boos was omdat ik die dj contest in Aalsmeer had gewonnen in 2009)

Was dat niet Ilja?
Bartjens    posted on 16-02-2012 16:14
Poster: qntr0l
Was dat niet Ilja?

Jep?Cool
www.djbrowbeat.com
Sound-Division    posted on 16-02-2012 17:34
Ilja met om de week andere gear
Estacy    posted on 16-02-2012 18:06
haha en toen ie die mix online gooide en om feedback vroeg :p och dat was erg leuk
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 16-02-2012 @ 18:06:29 (9%)
maartenw    posted on 16-02-2012 18:32
Mensen, deze topic loopt wel een beetje op zijn einde denk ik. Alles is gezegd, regels zijn besproken. Lijkt het jullie niet beter om weer andere mensen verder te gaan helpen op Djr? Mijn frontpage is al voor 3 dagen amper veranderd!

Als we op deze topic bezig blijven. Dan bestaat die over 10 jaar nog. Er zijn altijd problemen op forums. Maar dan kan de grote menigte niks aan doen. Als we met z'n alle hier om gaan liggen huilen, vind ik dit een beetje overdreven. Mensen komen en gaan, en dit om allemaal verschillende redenen.

Natuurlijk is er iemand weg gegaan met een duidelijke reden daarvoor. Maar dit verpest toch niet heel Djr. Het lijkt hier net alsof Djr nu gaat stoppen. Er is maar een iemand weg gegaan... Weliswaar een slimme en wijze man. Maar alsnog. Misschien moeten we gewoon verder gaan zoals het nu is. Gewoon weer lekker andere mensen helpen en gezellig praten met elkaar. Er zijn soms niet aardige opmerkingen, maar die kan je negeren of op een Nette manier zeggen dat ze ongepast zijn.?

Ook wil ik even zeggen op Djr veel word gediscutierd over de manier van tegen elkaar praten. Vaak wijke hele topics van hun onderwerp af. Dit is soms goed, maar vaak komt het op niks uit. Mensen gaan echt niet hun manier van praten veranderen doordat iemand anders op een forum zegt dat dit ongepast is. Zou jij je iets aantrekken van iemand die je niet eens kent of gezien hebt. Deels wel natuurlijk, maar niet veel. En natuurlijk, dit forum is gebouwd om te discuseren over DJ onderwerpen. Niet over gedragsregels. Daarom moeten we maar weer lekker ons gaan bezig houden met hetgene waar dit forum voor gebouwd is!!

Dat is het beste voor heel het forum!?

MichaelMiller    posted on 16-02-2012 18:35
Poster: Estacy
haha en toen ie die mix online gooide en om feedback vroeg :p och dat was erg leuk

Tadaaa... ////www.djresource.eu/Forum/topic/17535/p/1/?

www.facebook.com/michaelmillerofficial
Danekato    posted on 16-02-2012 20:11
Hahaha zo mooi om nog even op dit Ilja verhaal in te haken, deze meneer zie ik ook posten op een ander forum en vraagt wederom om feedback en het is echt weer een waar spektakel!?
Moest het even kwijt Winking my eye
DJADMIN    posted on 16-02-2012 21:37
Links or it didn't happen !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Tekhead    posted on 16-02-2012 22:41
Poster: Danekato
Hahaha zo mooi om nog even op dit Ilja verhaal in te haken, deze meneer zie ik ook posten op een ander forum en vraagt wederom om feedback en het is echt weer een waar spektakel!?
Moest het even kwijt Winking my eye

op Aboutdj zeker ?

@Tekhead

Die groepsgesprekken waren via msn, maar vooral door de jongere gebruikers van dit forum ?die na onze generatie (de members die actief waren een jaar voordat de eerste meeting plaatsvond in Almere) erbij kwamen.?

Ja Tekhead jij bent een sterke mening, die zijn niet altijd even objectief.
Maar die zitten overal, en is niet het probleem.?

Wat ik al zei, jij bent een stuk ouder dan de meeste hier en hebt veel meer meegemaakt.?
Jij vergelijkt veel dingen van nu met je 'eigen' tijd om een oordeel te geven over een onderwerp.

En dat kan soms botsen, maar het blijft wel kennis delen.?

Ach Snoey, wat is niet altijd objectief ? Ik was altijd objectief in mijn oordeel al het ging over iets waarin ik thuis ben of was, over andere onderwerpen, waar ik minder goed in thuis ben/was probeerde ik dat ook, al was dat geen sinecure, en je hebt als gebruiker van bvb bepaalde software en of hardware altijd wel een beetje extra voorkeur voor een bepaald type of merk, en onbewust speelt dat wel eens mee, merkte ik soms nadien. Ik had (en heb nog steeds) meestal wel een? sterke mening die ik ook soms nogal heftig verdedigde, maar niet tegen iedereen. De oudere zullen zich wel herinneren dat ik me serieus kon ergeren aan gastjes die zich wat kwamen mengen in debatten waarvan ze geeneens ervaring mee hadden, en dan de belachelijkste opmerkingen maakte, of hun afkeer voor een of meerdere merken van DJ Gear zeer duidelijk maakte. Ik werd hier als een zware Pioneer hater opgevoerd, wat mij soms serieus irriteerde. Somige zullen zich nog herinneren dat ik ooit eens een Pioneer CDJ-400 heb gekocht en er een verrassende positieve review heb over geschreven, zodat ik mijn mening met ondervinding kon onderbouwen. Ik heb me altijd voorgenomen om de geschiedenis van dj en gear niet verloren te laten gaan. Iedere oudere member hier, weet van mijn onvoorwaardelijke liefde voor vinyl, maar ook ik ga me niet blijven verzetten tegen de evolutie van het djingen, en ga me ook eens maar zwaar verdiepen en ook testen van digitale toestanden, niet om zo nodig nog zelf mee te gaan draaien, maar wel om samen met onze Levi en hopelijk later ook onze Eli te kunnen bijstaan in het nieuwe tijdperk.

En den Ilja, jaja wat een figuur was me dat zeg, zijn soms sarcastische of extreme meningen en uitingen hebben veel stof doen opwaaien, maar z'n snel wisselen van spullen, waren legendarisch, maar ook veelal hilarisch te noemen, en iedereen maar blijven hameren op Ilja, dat hij een handeltje dreef. De meeste waren blij dat hij geband werd, maar er zijn er die met heimwee terugkijken op Ilja.
Tekhead    posted on 16-02-2012 22:41
Poster: DJADMIN
Links or it didn't happen !

Aboutdj

302 Users online: 228 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 165.708
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.512.486