Meisjes en jongens de mazzel! Ik stop met DJR (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

bambamstudio    posted on 13-02-2012 08:20
Ik erger me steeds meer aan de kinderen op dit forum en de reacties van een aantal op posts, van mij, en op andere leden. Niet dat ik me aangevallen voel, of niet tegen kritiek over weerwoord kan, maar vele snappen niet dat een forum ook, en wellicht vooral een plaats is voor discussie.

De meese leden hier zijn denk ik er nog niet aan toe een goede discussie aan te gaan. En tja, misschien snapik jonge mensen steeds minder. Met andere woorden: Ik voel me hier dus niet meer thuis, dus bij deze stop ik met posten en lezen van dit forum. (de reacties hier lees ik natuurlijk nog wel) Succes in alles wat je doet, wellicht komen we elkaar nog wel eens tegen.

tegen de mensen die ik via dit forum persoonlijk ken en hebt ontmoet hier, en ook op bijvoorbeeld dancefair, jullie weten me wel te vinden, zie je snel!!

Marc
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 13-02-2012 @ 08:50:24 (10%)

What do you think about Meisjes en jongens de mazzel! Ik stop met DJR ??

Vote :   

dance2mix    posted on 13-02-2012 17:21
Hey marc,

Ik ben misschien een van de jongsten op het forum, heb zelf niet het idee dat ik iets verkeerd heb gezegt of gedaan maar ik kan me vergissen en daarom bied ook ik mijn excuses aan en hoop dat je je ervaring en kennis nog wel kan en wil delen met mensen die het meer waarderen. Niet dat de meesten dat niet doen op het forum maar er zijn zoals op elke plek, mensen die het verzieken.

Dus slaap lekker man en ga vooral verder met tracks maken en doen wat goed voelt Happy, laughing

Succes man en 'Hou 'm in de broek' Cool
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
User edit by dance2mix on 13-02-2012 @ 17:22:17 (1%)
feestbeest    posted on 13-02-2012 17:27
Marc, jammer. We hebben het hier ook overgehadt toen je een middagje kennis deelde over synthese. En ik snap je volkomen.?

Als je nog een keer wat gezelschap nodig hebt in je studio... Ik kom graag nog een keer langs!

Kortom: Weer een informatie bron weg van het forum..Bedankt (Voor wie zich aangesproken voelt)
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
XMatiC    posted on 13-02-2012 17:32
Marc,

Zoals gezien ben ik ook nietmeer online op DJR.
Precies om dezelfde redenen. Niemand hoeft zich persoonlijk aangevallen te voelen.

Tenslotte, iedere beginnende DJ moet verder worden geholpen.
Maar de manier waarop.. Zoals Chavizz1991 in onderstaande quote een goede opmerking maakt.

Poster: Chavizz1991
Als ik de posts lees van Sebasz & Larsz snap ik gelijk wat BamBam bedoeld...

Dit zulke berichten komen terug in het off-topic maar ook in het on-topic bij het praten over serieuze dingen. Dus kan je geen disscusie aangaan en dus ook niet op een volwassen manier andere dingen bijleren.
Dat is jammer, want ik las altijd de lange posts van BamBam om kennis op te doen, begrip & verstand hebben van je vak. Daar horen geen kinderachtige opmerkingen of reactie's aldus onwetende disscusies op te volgen. Ik leerde er van en bij mijn volgende boeking of soundcheck deed ik de dingen die BamBam zei en klopte het en was ik fier op mezelf dat ik dat kende. Aldus ook hem dankbaar om het ons te leren.

We kunnen hier nog bijbelslange teksten neertypen met argumenten en stellingen maar dat zou alleen maar opjagen zijn voor niets.

BamBam & DJR, we zijn je dankbaar.

Je zal af en toe nog berichten van mij zien tegenkomen.
Maar ik ben in ieder geval nietmeer zoveel online als 1 tot 3 jaar geleden.

Cheers!
www.youtube.com/LennertDJ
User edit by XMatiC on 13-02-2012 @ 17:44:17 (100%)
D-From-Dutch    posted on 13-02-2012 17:44
tog jammer vindt dat je altijd wel een goede uitgewerkte mening geeft.

grz
music is a religion
Xtremer    posted on 13-02-2012 18:04
Poster: Sebasz
Wedden dat hij wel weer een keer terugkomt, als hij echt zo schijt had, had ie niet eens een topic gemaakt. Lutser, ga ergens anders om aandacht vragen

Kijk, dit is nu precies de reden dat jij geen moderator meer bent.
Je bent geloof ik ouder dan mij, maar gedraagt je als een persoon waar Marc het over heeft.

Wat mij betreft een verlies op DJResouce.
Ik ken Marc persoonlijk en de passie, het verstand van en voor muziek en alles wat daarbij hoort heb ik nog nooit bij iemand anders opgemerkt.
Jullie gaan hem echt wel missen Cool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
djmstr223    posted on 13-02-2012 18:06
Poster: Xtremer
Kijk, dit is nu precies de reden dat jij geen moderator meer bent.
Je bent geloof ik ouder dan mij, maar gedraagt je als een persoon waar Marc het over heeft.

Wat mij betreft een verlies op DJResouce.
Ik ken Marc persoonlijk en de passie, het verstand van en voor muziek en alles wat daarbij hoort heb ik nog nooit bij iemand anders opgemerkt.
Jullie gaan hem echt wel missen Cool.

AMEN!
www.bramvanbergen.nl
MoXeGy    posted on 13-02-2012 18:10
Jammer! Maar ik begrijp het volledig. Heb veel van je geleerd en ik denk dat ik je nog wel vaker zal spreken Cool
TheMole    posted on 13-02-2012 18:17
Poster: XMatiC
Marc,

Zoals gezien ben ik ook nietmeer online op DJR.
Precies om dezelfde redenen. Niemand hoeft zich persoonlijk aangevallen te voelen.

Tenslotte, iedere beginnende DJ moet verder worden geholpen.
Maar de manier waarop.. Zoals Chavizz1991 in onderstaande quote een goede opmerking maakt.

Dit zulke berichten komen terug in het off-topic maar ook in het on-topic bij het praten over serieuze dingen. Dus kan je geen disscusie aangaan en dus ook niet op een volwassen manier andere dingen bijleren.
Dat is jammer, want ik las altijd de lange posts van BamBam om kennis op te doen, begrip & verstand hebben van je vak. Daar horen geen kinderachtige opmerkingen of reactie's aldus onwetende disscusies op te volgen. Ik leerde er van en bij mijn volgende boeking of soundcheck deed ik de dingen die BamBam zei en klopte het en was ik fier op mezelf dat ik dat kende. Aldus ook hem dankbaar om het ons te leren.

We kunnen hier nog bijbelslange teksten neertypen met argumenten en stellingen maar dat zou alleen maar opjagen zijn voor niets.

BamBam & DJR, we zijn je dankbaar.

Je zal af en toe nog berichten van mij zien tegenkomen.
Maar ik ben in ieder geval nietmeer zoveel online als 1 tot 3 jaar geleden.

Cheers!
 idd, zou wel fijn zijn mocht bambam terug op synthforum komen Happy, laughing
DJADMIN    posted on 13-02-2012 18:48
Ik verlaag me niet tot dit niveau...tjongejongejonge...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Bjorn1419    posted on 13-02-2012 18:55
Ik ben het met sebasz eens, ik vind dat marc er altijd een erg groot theater van maakt. Ik ben het er wel mee eens hoor dat hier veel kinderachtige mensen rondlopen, maar om dan maar te stoppen met het lezen en posten op een forum lijkt me een beetje overdreven, ik vind je zelf namelijk ook erg kinderachtig soms.
Estacy    posted on 13-02-2012 18:58
volgens mij is hoe het in dit topic gaat precies de rede waarom Marc weggaat
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 13-02-2012 @ 18:58:38 (27%)
main    posted on 13-02-2012 18:58
Wat mooi om te zien dat er geen greintje respect is voor mensen tegenwoordig, faith in humanity: lost.
MoXeGy    posted on 13-02-2012 19:01
Poster: DJADMIN
Ik verlaag me niet tot dit niveau...tjongejongejonge...

En toch post je hier haha Cool.

Ik snap niet waarom iedereen elkaar zit te bitchen. ALs je je aan iemand irriteerd dan negeer je hem/haar simpelweg toch? Als je dan toch reageerd dan zul je je eens moeten afvragen of het niet aan jezelf ligt.

Natuurlijk komt het van 2 kanten, maar tegenwoordig wil iedereen zo graag mogelijk de mensen die ze niet moeten de grond in stampen.

@Estacy Jij snapt hem! (en de rest die hetzelfde denkt ook)
User edit by MoXeGy on 13-02-2012 @ 19:01:59 (13%)
DJADMIN    posted on 13-02-2012 19:07
Poster: MoXeGy
En toch post je hier haha Cool.

Ik snap niet waarom iedereen elkaar zit te bitchen. ALs je je aan iemand irriteerd dan negeer je hem/haar simpelweg toch? Als je dan toch reageerd dan zul je je eens moeten afvragen of het niet aan jezelf ligt.

Natuurlijk komt het van 2 kanten, maar tegenwoordig wil iedereen zo graag mogelijk de mensen die ze niet moeten de grond in stampen.

@Estacy Jij snapt hem! (en de rest die hetzelfde denkt ook)

om toch even een statement te maken....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Maracas    posted on 13-02-2012 19:08
Ik weet niet, misschien moet er ook wat meer gemoderated worden, het lijkt soms wel totale anarchie op dit forum
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Larsz    posted on 13-02-2012 19:25
Poster: main
Ik zou zeggen, ga snel achter m aan.

Waarom? Ik ben het hier eigenlijk ook wel een beetje zat, dus dat is misschien niet eens zo'n gek idee Happy, laughing. Ik kan ook niet tegen mensen die zo pussy doen, man man man wat zijn jullie altijd snel op je teentjes getrapt. Ben je in het echte leven nog nooit in een conflict geraakt? Als ik dat al zo mag noemen, want als je ook maar een b??tje assertief overkomt hier ben je meteen een badguy en weet ik veel wat.
Dj_Fantasy    posted on 13-02-2012 19:28
Ik iemand van de oude garde op dit forum.
Destijds was het drukker en leuker. Jammer genoeg heeft dit forum enorm veel moeten inboeten.
Ik heb veel vrienden gemaakt hier, veel kennis op gedaan. Jammer genoeg zijn veel van mijn vrienden verdwenen en is de kennis hier verdwenen.

Marc, ik begrijp je beslissing zoals wij het er al zo vaker over hebben gehad!
Mensen kijk eens in de spiegel en bedenk wat je hier bezig bent.

Ik ben al ruime tijd actief en nog maar 21 jaar. NOOIT heb ik hier iemand vuil behandeld. Noch Belg noch Nederlander! Maar goed wederzijds respect is tegenwoordig ver te zoeken bij de jeugd.
En op Sebasz ?zijn post neem ik nog niet eens de moeite op te reageren of druk om te maken.

Marc ik spring binnenkort nogwel eens binnen een voor bakje leut!
dj2dj.nl
PhonoGraaf    posted on 13-02-2012 19:57
Poster: Dj_Fantasy
Ik ben al ruime tijd actief en nog maar 21 jaar. NOOIT heb ik hier iemand vuil behandeld. Noch Belg noch Nederlander! Maar goed wederzijds respect is tegenwoordig ver te zoeken bij de jeugd.
En op Sebasz ?zijn post neem ik nog niet eens de moeite op te reageren of druk om te maken.

Wederzijds respect is tegenwoordig ver te zoeken bij de jeugd?
Daar hoor ik ook bij, en doe toch wel mijn best om zo vaak mogelijk vriendelijk over te komen.
En er zullen vast nog wel meer leeftijdsgenoten zijn die datzelfde proberen.
Sebasz is volgens mij al een volwassen vent, en hij gedraagt zich ook als een verwrongen puber.

Mensen, dat discussies af en toe uit de hand lopen hoort niets uit te maken, het probleem is dat veel mensen hier over en weer blijven gooien met (scheld)woorden en beschuldigingen. Kunnen er niet eventueel wat gedragsregels bij komen die moderators kunnen handhaven, misschien meer forum moderators om dat te doen?

@Sebasz, je kan mijn reactie naar BamBam overdreven of slijmerig vinden, maar ik durf in ieder geval excuus aan te bieden voor mijn acties. Dat zie ik jou nog niet zo snel doen, omdat je het zelf waarschijnlijk niet nodig vind.
Ik heb ooit een discussie gehad met BamBam (ik weet niet eens of hij dit nog weet) en anderen op dit forum, zoals DJAdmin en natuurlijk met jou. Ik had vooral bij BamBam het gevoel dat ik fout zat, en bij DJAdmin had ik ook niet zo heftig moeten reageren. Ik heb mij vanaf toen geprobeerd om uit zulke discussies te blijven, en vooral een positieve bijdrage aan DJR te leveren.
Bij jou, Sebasz, lach ik mij nog steeds kapot. Ik vind dat jij je zo achterlijk gedraagt, maar ondertussen probeer je wel iedereen de les te lezen. Voel je maar wijs, alleswetend, oppermachtig etc, maar laten we anderen daar niet meer mee lastig vallen. Een mening mag je hebben, die op jouw manier uitspreken is een ander verhaal.
Yvaroz    posted on 13-02-2012 20:24
Ik snap je keuze, ik ben zelf ook niet heel erg actief met posten op het forum, maar als ik wat post probeer ik wel normaal te blijven(ik hoop dat dit gelukt is), ik heb de laatste tijd ook wat mensen gezien die gewoon weg zijn gegaan omdat ze zo irritant deden en alles wat diegene zei werd eigenlijk verkeerd opgevat, het letten op spelfouten hier op het forum vind ik ook echt nergens op slaan, oke mensen moeten gewoon Nederlands kunnen schrijven en ook geen msn taal, maar komop niet iedereen is hoog afgestudeerd Nederlands weet ik veel wat, misschien zet dit mensen eens aan het denken, ohja misschien zou ik wel normaal moeten doen of gewoon aardig doen tegen collega's, ik neem aan dat, hoe hier op het forum tegen sommige dj's gedaan wordt, het niet zo on-stage gaat, als dit wel zo is dan weet ik het ook niet meer.

heel verhaal,

Marc, tot ooit nog ziens en anders, fijne vakanties en feest dagen en verjaardagen en weekenden:D
Nothing is Impossible
mrmagix    posted on 13-02-2012 21:12
Ik snap bambam's keuze ook wel. Maar ik denk dat het meerdere reden heeft. Zoaals al gezegd zijn er hier enorm veel beginners, dat wil zeggen ook enorm belachelijke vragen. Als ik persoonlijk zijn kennis zou hebben, zou ik er gewoon knettergek van worden. Dingen die voor hem even normaal eijn als ademen, zijn voor beginners even moeilijk als een kind dat leert fietsen.

Bambam heeft in mijn ogen soms ook wel een nogal Korte kant van reageren, maar als je het grootste deel van zijn reacties bij elkaar pakt, heb je een ware handleiding van A tot Z. In mijn ogen gelijk dus ook een enorm verlies voor djr, al is het producer gedeelte mij wel totaal onbekend.

Dat er rotte appels op dit forum zitten, is al bekend. In mijn ogen worden ze spijtig genoeg niet rap genoeg bestraft hierop. Alles moet altijd blijven aanslepen voor er eindelijk op wordt gereageerd. Dit maakt dat er weer andere discussies opkomen etc. Het gevolg is een lange discussie en verlies van goede members.

Een forum is dan wel een discussieplaats, maar je moet met elke letter dat je neerzet, bedenken dat ie wel naar een ander persoon gaat. We blijven ALLEMAAL mensen.

Alleszins wens ik Marc het beste toe en ben ik hem dankbaar voor al zen kennisvolle posts hier.

Als we nu allemaal de search gaan gebruiken, zullen we hem niet missen. Alles wat je moet weten heeft hij zowiezo al meermaals hier neergeschreven!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 13-02-2012 @ 21:15:16 (1%)
Laidback    posted on 13-02-2012 22:40
Gaat lekker hiero.

Shade Marc, had het graag anders gezien maar?ik snap wel waar je heen gaat met je verhaal.

Thanks voor alle nuttige informatie.

Take care.

-Edit-
Eveneens in dit topic weer een hele hoop troep, mensen... Stop nou eens met het maken van die ontzettende Graf opmerkingen wees een vent, ga die discussie eens aan zonder jezelf van niveau te verlagen.

Als je opzoek bent naar een plek om je persoonlijke gevoelens te uiten dan doe je dat maar hier
DJresource is een forum voor mensen met een passie voor Muziek/DJ/Pro-Audio/Etc.
De laatste keer dat ik de ABOUT las stond er niet in dat je hier luk raak de boel mag verstieren, Doe alsof je thuis ben, maar houd het netjes.

Doe je dit niet, dan vind ik een PERMA-BAN een prima oplossing.
User edit by Laidback on 13-02-2012 @ 22:57:21 (100%)
unknown    posted on 13-02-2012 22:52
Poster: dance2mix
Hey marc,

Ik ben misschien een van de jongsten op het forum, heb zelf niet het idee dat ik iets verkeerd heb gezegt of gedaan maar ik kan me vergissen en daarom bied ook ik mijn excuses aan en hoop dat je je ervaring en kennis nog wel kan en wil delen met mensen die het meer waarderen. Niet dat de meesten dat niet doen op het forum maar er zijn zoals op elke plek, mensen die het verzieken.

Dus slaap lekker man en ga vooral verder met tracks maken en doen wat goed voelt Happy, laughing

Succes man en 'Hou 'm in de broek' Cool

dat maakt niet uit dat je de jongste bent,het gaat om de mensen die rare post plaatsen op het forum
er komen ook steeds jongere leden op site die niet overal van af weten.
ik snap bambam wel,helaas heeft hij dit besluit genomen om te stoppen met DJR Unhappy

succes nog Happy, laughing

(hopelijk kunnen we je nog een keer over halen Winking my eye )
rmp3 A - rmx 40 blackfire - rmp3 A
Lead    posted on 13-02-2012 22:54
Het is jammer als iemand zo'n beslissing maakt, Bambam heeft een waardevolle bijdrage aan dit forum geleverd en veel mensen hebben kunnen leren van de ervaring die hij heeft.

Misschien zouden mensen niet alleen moeten stilstaan bij hoe dingen geworden zijn, maar het gebruiken om actief dingen een bepaalde kant heen te sturen. DJResource is een forum en de gebruikers bepalen hoe het zich ontwikkeld.

Als mensen daar eens aan zouden denken bij het posten kan nooit kwaad Winking my eye
Let the BASS be louder
unknown    posted on 13-02-2012 22:55
Poster: Estacy
volgens mij is hoe het in dit topic gaat precies de rede waarom Marc weggaat

dat denk ik ook Unhappy
rmp3 A - rmx 40 blackfire - rmp3 A
Bonchanoize    posted on 13-02-2012 23:14
Je leek soms een beetje bot, al heb ik daar persoonlijk nooit last van ondervonden, maar jouw vertrek is een groot verlies op het vlak van kennis en ervaring. En de mensen die klagen over een gebrek aan respect (ook op dit topic), ik vind het goed meevallen. De meesten beseffen wel dat Marc een groot man is en tonen voldoende respect.

Het ga je goed, Marc. Bedankt voor wat je ons hebt bijgebracht.
Let the magic begin

304 Users online: 230 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 165.721
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.512.499