Poster: Dj_Fantasy
Ik ben al ruime tijd actief en nog maar 21 jaar. NOOIT heb ik hier iemand vuil behandeld. Noch Belg noch Nederlander! Maar goed wederzijds respect is tegenwoordig ver te zoeken bij de jeugd.
En op Sebasz ?zijn post neem ik nog niet eens de moeite op te reageren of druk om te maken.
Wederzijds respect is tegenwoordig ver te zoeken bij de jeugd?
Daar hoor ik ook bij, en doe toch wel mijn best om zo vaak mogelijk vriendelijk over te komen.
En er zullen vast nog wel meer leeftijdsgenoten zijn die datzelfde proberen.
Sebasz is volgens mij al een volwassen vent, en hij gedraagt zich ook als een verwrongen puber.
Mensen, dat discussies af en toe uit de hand lopen hoort niets uit te maken, het probleem is dat veel mensen hier over en weer blijven gooien met (scheld)woorden en beschuldigingen. Kunnen er niet eventueel wat gedragsregels bij komen die moderators kunnen handhaven, misschien meer forum moderators om dat te doen?
@Sebasz, je kan mijn reactie naar BamBam overdreven of slijmerig vinden, maar ik durf in ieder geval excuus aan te bieden voor mijn acties. Dat zie ik jou nog niet zo snel doen, omdat je het zelf waarschijnlijk niet nodig vind.
Ik heb ooit een discussie gehad met BamBam (ik weet niet eens of hij dit nog weet) en anderen op dit forum, zoals DJAdmin en natuurlijk met jou. Ik had vooral bij BamBam het gevoel dat ik fout zat, en bij DJAdmin had ik ook niet zo heftig moeten reageren. Ik heb mij vanaf toen geprobeerd om uit zulke discussies te blijven, en vooral een positieve bijdrage aan DJR te leveren.
Bij jou, Sebasz, lach ik mij nog steeds kapot. Ik vind dat jij je zo achterlijk gedraagt, maar ondertussen probeer je wel iedereen de les te lezen. Voel je maar wijs, alleswetend, oppermachtig etc, maar laten we anderen daar niet meer mee lastig vallen. Een mening mag je hebben, die op jouw manier uitspreken is een ander verhaal.