Meisjes en jongens de mazzel! Ik stop met DJR (1/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

bambamstudio    posted on 13-02-2012 08:20
Ik erger me steeds meer aan de kinderen op dit forum en de reacties van een aantal op posts, van mij, en op andere leden. Niet dat ik me aangevallen voel, of niet tegen kritiek over weerwoord kan, maar vele snappen niet dat een forum ook, en wellicht vooral een plaats is voor discussie.

De meese leden hier zijn denk ik er nog niet aan toe een goede discussie aan te gaan. En tja, misschien snapik jonge mensen steeds minder. Met andere woorden: Ik voel me hier dus niet meer thuis, dus bij deze stop ik met posten en lezen van dit forum. (de reacties hier lees ik natuurlijk nog wel) Succes in alles wat je doet, wellicht komen we elkaar nog wel eens tegen.

tegen de mensen die ik via dit forum persoonlijk ken en hebt ontmoet hier, en ook op bijvoorbeeld dancefair, jullie weten me wel te vinden, zie je snel!!

Marc
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 13-02-2012 @ 08:50:24 (10%)

What do you think about Meisjes en jongens de mazzel! Ik stop met DJR ??

Vote :   

main    posted on 13-02-2012 08:31
Spijtig, ik kom je vast nog een keer opzoeken in je studioWinking my eye
DjVictorF    posted on 13-02-2012 08:39
Ik vind dit zeer jammer om te lezen bambam, maar ik snap denk ik wat je bedoelt. Helaas.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
unknown    posted on 13-02-2012 09:14
succes met alles,en jammer dat je weg gaat!
rmp3 A - rmx 40 blackfire - rmp3 A
Roov    posted on 13-02-2012 10:37
Zonde Marc, vond je posts altijd erg nuttig!
Maar ik begrijp je volkomen
User edit by Roov on 13-02-2012 @ 10:37:17 (64%)
Chavizz1991    posted on 13-02-2012 11:34
Ik zag je altijd als een van de meest belangrijke en hulpzame mensen bambam, je posts hadden inhoud waar mensen wat aan hadden.? Erg jammer te horen dat je weg gaat..
unknown    posted on 13-02-2012 11:40
Poster: Chavizz1991
Ik zag je altijd als een van de meest belangrijke en hulpzame mensen bambam, je posts hadden inhoud waar mensen wat aan hadden.? Erg jammer te horen dat je weg gaat..

idd ze waren altijd handig en leuk om te lezen :D
rmp3 A - rmx 40 blackfire - rmp3 A
Bloedworst    posted on 13-02-2012 12:12
Erg jammer dat en persoon (jij Marc)?met zoveel KNOW HOW van het forum verdwijnt, ik begrijp je keus echter helemaal.
Heel veel succes met je verdere iedeen en projecten.
kuituhh    posted on 13-02-2012 15:05
idd begrijpenlijk. Succes!
Spin that Sh!t BAM!
Vivado    posted on 13-02-2012 15:10
Jammer BamBam, ik vond je altijd een zeer nuttige bijdrage geven aan dit forum!
Veel succes verder!
maartenw    posted on 13-02-2012 16:00
we gaan hier de man missen met de meeste kennis van zaken. Helaas! Zijn post waren altijd degene die ik specifiek leesde omdat daar altijd de echte boeiende dingen in stonden. Misschien zien we je hier snel weer terug op het forum!
Ik hoop het inieder geval!
thomassmith    posted on 13-02-2012 16:03
laterrrr
djmstr223    posted on 13-02-2012 16:12
knip

Dit vind ik echt de grootste onzin ooit. ga lekker ergens anders lopen kloten!

Bambam was een van de nuttigste leden van het hele forum vond ik. hij gaf altijd goede tips en veel uitleg.
Ik denk dat het grootste deel van het forum hem zeker gaat missen.

Ik begrijp zijn keuze ook!

Tot ziens hoop ik Happy, laughing
www.bramvanbergen.nl
Mod edit by W.i.M on 13-02-2012 22:07 (34%)
Larsz    posted on 13-02-2012 16:12
Ik snap je probleem niet echt maar als je het niet meer naar je zin hebt hier is dat jammer voor je. Log uit en kom niet meer terug, klaar.
Drumworks    posted on 13-02-2012 16:29
ik denk vooral dat bambam dit topic heeft aangemaakt om de rest in te laten inzien dat het af en toe net een peuterschool is hier op het forum, ik denk zelf dat wanneer alles weer een beetje back to basic is, bambam misschien nog wel een keer terugkomt. ik ken hem niet persoonlijk maar vond zijn posts altijd echt handig en leuk om te lezen. ikzelf ben ook minder online de laatste tijd omdat ik precies hetzelfde vind als bambam... ik denk dat er nog wel meer leden zijn die er zo over denken. toch vind ik het nog niet zo erg dat ik definitief stop met djr, maar vind wel dat er het een en ander beter kan hier. ik ben benieuwd wie het met mij eens isSmile
The beats are still banging :)
User edit by Drumworks on 13-02-2012 @ 16:30:10 (2%)
Chavizz1991    posted on 13-02-2012 16:34
Als ik de posts lees van Sebasz & Larsz snap ik gelijk wat BamBam bedoeld...
Danekato    posted on 13-02-2012 16:39
Gaat dit nou weer een topic worden waarbij ik achterover kan leunen met een zak M&Ms in mn handen?
Doet er verder niet toe, bedankt voor alles Marc wie weet spreken we elkaar ooit!
Aziaat    posted on 13-02-2012 16:41
Ik ben alleszins akkoord met Bambam, rickydadrum en zoveel anderen dat het inderdaad soms de verkeerde kant uitgaat bij een discussie... Ik post zelf niet zoveel maar lees nogal wat posts en wanneer het fout loopt komt het altijd op hetzelfde neer: nuttelose argumenten die naar boven gehaald worden en mensen die hun ongelijk niet willen toegeven en zich zelfs 'superieur' voelen tegenover de oudere leden hier.

Heel erg jammer Bambam dat je weggaat, ik heb altijd veel respect gehad voor wat je betekent/betekende voor het forum. Je hebt me persoonlijk (met talloze posts) heel veel bijgeleerd, dat meen ik echt.
PhonoGraaf    posted on 13-02-2012 16:43
Helaas BamBam, ik heb het idee dat ik ook een keertje nogal puberaal bijdehand uit de hoek ben gekomen naar jou toe.
Excuus hiervoor, dit was totaal niet mijn bedoeling. In ieder geval succes met je verdere studio-carri?re. Je was altijd een zeer goede bron van informatie uit de theorie en praktijk, enorm bedankt voor het delen van al je muzikale kennis!

Rickydadrum, ik sluit me volledig bij jou aan! Je ziet al aan enkele reacties in dit topic wat er door BamBam en jou word bedoeld. Ik reageer de laatste tijd ook minder op het DJR forum, vooral omdat de uitdaging er een beetje af is. Gelukkig lees ik nog wel altijd leuke nieuwtjes en weetjes, dat zijn dingen die me nog wel af en toe langs laten komen. Winking my eye

Ik hoop dat enkele leden op dit forum, waaronder ook ik, minder snel een leuke discussie ombuigen naar een negatieve. Ook is het belangrijk dat we allemaal wat meer solidair naar elkaar worden en elkaar niet verbaal de hersenen inslaan bij een meningsverschil.

BamBam, heb je toch nog een discussie aangewakkerd! Winking my eye
Unidentified    posted on 13-02-2012 16:56
Jammer dat een persoon met zo een enorme berg aan informatie en kennis het forum verlaat.
Bartjens    posted on 13-02-2012 16:57
En er zijn meerdere personen (bijna) niet meer actief op DJR om dezelfde reden die Marc hier aanhaalt.
Jammer dat het zo moet, als iedereen nou eens wat meer respect en geduld had voor elkaar..
www.djbrowbeat.com
hoppie    posted on 13-02-2012 16:59
ik vind dit heel jammer, djr verliest zo langzaam al zijn kennis. maar ik begrijp je wel.

het ga je goed bambam/marc en vaarvel
Question everything
dj-zero    posted on 13-02-2012 17:05
Ergens geef ik je groot gelijk Bambam, zelf blijf ik echter wel nog een tijdje hangen, maar het niveau is beduidend achteruit gegaan de afgelopen jaren!?
Ik ben zelf ook heel jong op dit forum gekomen, maar ik heb altijd opgezien tegen oudere en meer ervaren dj's dan ik zelf, en dat zijn er hier veel! Ik zeg niet dat ik zelf altijd correct bezig ben op dit forum, maar er zijn er die het toch echt te bont maken.
Zelf ben ik nog niet echt met producen bezig geweest, maar ik zie zeker hoe nuttig jij voor velen hier bent geweest en heb je studio afbeeldingen altijd met bewondering bekeken!

Verder wens ik je veel succes en vooral plezier met die pracht van een studio die je hebt, en hoop dat ik je misschien ooit op dance-fair of ergens tegen kom(ben dit jaar helaas niet geweest).

Veel respect vanuit mijn kant voor deze man!
Lucalicious    posted on 13-02-2012 17:06
Poster: Sebasz
Wedden dat hij wel weer een keer terugkomt, als hij echt zo schijt had, had ie niet eens een topic gemaakt. Lutser, ga ergens anders om aandacht vragen

Poster: Larsz
Ik snap je probleem niet echt maar als je het niet meer naar je zin hebt hier is dat jammer voor je. Log uit en kom niet meer terug, klaar.

hahahahahaha, en het is gelijk weer duidelijk waarom en door wie Marc weg gaat...

to the point: erg jammer dat je weg gaat Marc, je was voor mij een van de belangrijkste leden hier, voor wie ik veel respect had, en nog steeds heb. ik zal je inbreng aan info, en de foto's van nieuwe studioupdates zeker missen. ik snap volkomen dat je weg gaat helaas, maar ik hoop dat ik misschien op andere manieren nog veel van je kan leren.

Het ga je goed!

oh, en laten we aub niet hier zo'n discussie gaan houden, beetje onrespectvol naar marc, en bovendien maakt het zijn punt nog pijnlijker duidelijk
main    posted on 13-02-2012 17:16
Poster: Larsz

Ik zou zeggen, ga snel achter m aan.
MichaelMiller    posted on 13-02-2012 17:19
Het gaat de verkeerde kant op. Het enige wat ik wil zeggen; Marc, bedankt voor alle kennis die je hier met iedereen gedeeld heeft.
Veel mensen hebben er absoluut wat aan gehad.

En in dit topic zeggen velen nu (na); 'Ik begrijp het'. Apart om te zien, aangezien sommige posters onder andere de oorzaak zelve zijn...
www.facebook.com/michaelmillerofficial

161 Users online: 124 Guests (37 Unknown)
Pages generated today : 30.125
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.376.903