Waar vind ik goede intro muziek voor mijn set
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MarcoMartinez    posted on 11-02-2012 09:55
Hey gasten,

ik draai binnenkort op een groot feest en wil eigenlijk mijn set beginnen met een goed intro.
ik denk hierbij aan intro's zoals op grote feesten gebruikt wordt ( sensation etc etc).

Ik heb zelf al wat gezocht bij wat film muziek classiek etc maar kan eigenlijk niks bruikbaars vinden.

Wie kan me helpen ,waar moet ik zoeken.....Confused?
www.djmarcomartinez.com

What do you think about Waar vind ik goede intro muziek voor mijn set ??

Vote :   
MrQreeny    posted on 11-02-2012 10:40
Je moet is zoeken op dit forum voordat je een vraag stelt......
Komt er meestal op neer dat je gewoon zelf wat moet (laten) maken wil je wat unieks hebben.
'Music is the universal language of mankind...'
MarcoMartinez    posted on 11-02-2012 14:16
Ik kreeg niks gevonden vandaar deze vraag en iets laten maken, ja dat had ik zelf ook wel kunnen verzinnen.

Iemand....?
www.djmarcomartinez.com
LilQuint    posted on 11-02-2012 14:47
Poster: MarcoMartinez
'ja dat had ik zelf ook wel kunnen verzinnen.'

Komt mischien een beetje erg bot over??
Mensen willen je helpen, beetje meer respect mag ook wel!
Overtracked    posted on 11-02-2012 15:06
Als je dan ook effe erbij vermeld wat voor genre je draait zou wel handig zijn..
https://soundcloud.com/overtracked
MZ    posted on 11-02-2012 15:59
Luisteren naar een hele hoop livesets, podcasts, helpt al enorm.
Thias    posted on 11-02-2012 16:41
Accapella's zoeken, samples uit bekende films, etc. Zijn vaak wel te vinden, zo heb je toch een enigzinds originele opening. En zoals al eerder gezegd is, in het beste geval moet je ze laten maken.
Misschien ken je mensen die wat bij de radio doen, zijn heel handig in dat soort kleine korte dingen maken. Zo ben ik ook aan mijn openers gekomen.

En anders kijken of je nog ergens een cassettebandje hebt liggen en vragen of je vader met een zware stem wat toffe dingen wil inspreken Cool
A dj with mixed feelings
MarcoMartinez    posted on 11-02-2012 18:12
Poster: LilQuint
Komt mischien een beetje erg bot over??
Mensen willen je helpen, beetje meer respect mag ook wel!

Zeg eh moraalridder je kent me niet eens dus ff dimmen met je respect.

Misschien heb ik me niet goed uitgedrukt.
Wat ik bedoelde is dat ik wel gezocht heb maar niks kan vinden en dat ik er zelf een kan laten maken dat snap ik ook wel maar dit is niet de bedoeling of het moet zijn dat er mensen hier zijn die dat kunnen?

Ik draai progressive en electro house btw.

Ik zoek ook niet echt een intro met mijn naam erin maar eerder een soort inro die gebruikt wordt op zoals grote feesten.

@ Thias mijn vader vragenConfused ?ha ha ben zelf vorige maand 40 gewordenSmile dus met die zware stem zit het wel goed.
www.djmarcomartinez.com
Bonchanoize    posted on 11-02-2012 18:27
Je kan als intro wat met de mogelijkheden van je cd-spelers spelen. Wat met je pitch klooien, effecten, cue, loopen...
Let the magic begin
Overtracked    posted on 11-02-2012 18:41
http://www.youtube.com/watch?v=ctXUL9ONd80

die vind ik persoonlijk heel bruut als intro hopelijk ken je er iets meeWinking my eye
https://soundcloud.com/overtracked
LilQuint    posted on 11-02-2012 18:57
Zeg eh moraalridder je kent me niet eens dus ff dimmen met je respect.

Misschien heb ik me niet goed uitgedrukt.
Wat ik bedoelde is dat ik wel gezocht heb maar niks kan vinden en dat ik er zelf een kan laten maken dat snap ik ook wel maar dit is niet de bedoeling of het moet zijn dat er mensen hier zijn die dat kunnen?

Ik nam het denk ik ook verkeerd op. Ben al de hele dag beetje chaggerijnig. Heb mijn punt van duits weer op internet gezien, ennu, daar word je niet vrolijk van :P

Mischien die van 21 centry fox gebruiken en dan stemmen erover?
Ywe    posted on 12-02-2012 09:05
Poster: Overtracked
a href='http://www.youtube.com/watch?v=ctXUL9ONd80' target='_blank'>http://www.youtube.com/watch?v=ctXUL9ONd80

die vind ik persoonlijk heel bruut als intro hopelijk ken je er iets meeWinking my eye

Hoe heet het origineel, waar komt dat ook alweer vandaan? Behalve de luier reclame dan...

Ik heb er bijne hele nacht wakker om gelegen!
rivorey    posted on 12-02-2012 09:52
je hebt ook z'n intro van een nummer dat er eerst een drummer slaat en er komen steeds meer instrumenten bij alleen weet ik niet echt hoe die heet misschien iemand hier?
MrQreeny    posted on 12-02-2012 10:42
Niks gevonden?? wtf

////www.djresource.eu/Forum/topic/19278/highlight/INTRO/
////www.djresource.eu/Forum/topic/19969/highlight/INTRO/
////www.djresource.eu/Forum/topic/22490/highlight/INTRO/

Die laatste is het meest bruikbaar. Maar het gaat ff om het idee dat het al meerdere keren gevraagd is...
MrQreeny    posted on 12-02-2012 10:45
Poster: Ywe
Hoe heet het origineel, waar komt dat ook alweer vandaan? Behalve de luier reclame dan...

Ik heb er bijne hele nacht wakker om gelegen!

Die dus..?http://www.youtube.com/watch?v=cWnmCu3U09w&feature=player_embedded
Thias    posted on 12-02-2012 13:54

@ Thias mijn vader vragenConfused ?ha ha ben zelf vorige maand 40 gewordenSmile dus met die zware stem zit het wel goed.

Haha, die was natuurlijk niet te serieus, in tegen stelling tot mijn andere tips. Wat ik vaak bij techno/ house dj's hoor is dat ze beginnen met een accapella en daar een track instarten. Dan heb je met die tekst de aandacht en kun je gaan beginnen met je muziek.
A dj with mixed feelings
Valkoinen    posted on 14-02-2012 20:03
Goede intro's hmmmm...

Wat ik altijd doe is een album (bv. Eleve11 of Mirage) en daar het eerste nummer van! Dat zijn meestal wel vette intro's Winking my eye
Zoals bv. Love is Darkness- Sander Van Doorn en Desiderium 207- Armin van Buuren. Leukste is als je een heel recent album neemt Happy, laughing

Hoop dat het geholpen heeft Winking my eye

Groeten,

Bas Witte ; Valkoinen
Ik ben slecht in het verzinnen van dit soort dingen..
Xarltuz    posted on 15-02-2012 21:09
als je zelf wat kan in elkaar zetten kan je eventueel de soundtrack van stars wars gebruiken, met een vocal en track erover... altijd vet.
DjVictorF    posted on 15-02-2012 21:57
Maak zelf een originele intro door bijvoorbeeld melodietje van Mario te gebruiken. Heb je gegarandeerd meteen de aandacht.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.

This is an old Topic

No new postings for 4.967 days.
 Post CommentThat would be 165.6 months
or a whopping 13.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

299 Users online: 188 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 59.493
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.331.273