Interview met blinde DJ Kumar
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Limb-Girdle    posted on 07-02-2012 14:10
?Music is my life?, dat schrijft de 21 jarige blinde DJ Kumar op zijn website. Kumar is geboren met een oogafwijking, wat inhoudt dat hij bijna volledig blind is ? en enkel kleuren nog maar kan herkennen. Een aantal jaar geleden is hij in de uitzending van ?Hart In Aktie? geweest, waar hij met zijn held DJ Chuckie samen mocht draaien. Het publiek ging helemaal LOS!

Zijn doorzettingsvermogen en passie voor muziek, heeft het team van DJ-Lounge doen besluiten om hem een persoonlijk bezoekje te brengen. We werden vriendelijk ontvangen door zijn familie en zijn daarna naar boven gegaan voor een demonstratie van zijn DJ kunsten. Op zijn kamer troffen we een complete dj set aan, inclusief de bijbehorende verlichting!

Kumar benaderde ons in 2011 om een oproep te plaatsen voor een samenwerking. Gezien zijn enorme doorzettingsvermogen en passie voor muziek, hebben wij een exclusief interview met hem afgenomen. Hierin vertelt hij over zijn leven als DJ, passie voor muziek en natuurlijk zijn ?tools? die hij gebruikt om te kunnen draaien met zijn handicap. Wij presenteren jullie dan ook met volle trots: het exclusieve interview met DJ Kumar.

Aan alle dj?s en producers: zie jij een samenwerking met DJ Kumar wel zitten? Mail dan naar info@djkumar.com!

http://dj-lounge.com/interview-blinde-dj-kumar-is-op-zoek-naar-compagnon-dutch/
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 07-02-2012 @ 14:11:29 (7%)

What do you think about Interview met blinde DJ Kumar ??

Vote :   

MoXeGy    posted on 07-02-2012 14:46
Leuk interview, vooral voor die jongen waarvoor je een oproep op jullie site hebben geplaatst.
Misschien volgende keer een externe mic gebruiken? De stemmen zijn namelijk niet echt duidelijk en ook een stuk zachter dan de rest van het filmpje.
User edit by MoXeGy on 07-02-2012 @ 14:47:44 (51%)
main    posted on 07-02-2012 14:50
Heel interessant om naar te luisteren!

edit: ik denk wel dat het interessanter is om dieper in te gaan op het draaien terwijl je slechtziend bent, ipv zn optreden met chuckie.
User edit by main on 07-02-2012 @ 14:54:03 (100%)
RemcoRelion    posted on 07-02-2012 18:03
Toch leuk om te zien dat ook deze jongen de mogelijkheid heeft om te draaienHappy, laughing
Don’t be a prisoner of your own style!
LilQuint    posted on 07-02-2012 18:10
KUMAR!
Ken hem al een paar jaar. Super gozer!
Ik gun het hem ook allemaal!
Limb-Girdle    posted on 07-02-2012 18:20
Leuk om alle positieve reacties te lezen guys! Happy, laughing
@Main, daar heb je een goed punt. Eigenlijk was dat ook mijn bedoeling, echter was hij zo enthousiast over Chuckie, dat hij daar graag over wilde vertellen! Cool
D-From-Dutch    posted on 08-02-2012 12:25
hee! hij was bij mij op me werk en heeft 2x pioneer cdj 2000 gekocht.
wel leuk om er dan wat van te zien op DJR.

grz
music is a religion
Bonchanoize    posted on 08-02-2012 12:45
Mooi interview, respect voor die jongen.
Let the magic begin
dance2mix    posted on 08-02-2012 15:03
Echt groot respect voor deze jongen (: lijkt inderdaad een top gozer en gun hem ook alles, Leuk dat hier een topic over is want misschien zijn er ook anderen hier op het forum die slechziend of blind dj'en.
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
dj-zero    posted on 08-02-2012 16:38
Poster: dance2mix
Echt groot respect voor deze jongen (: lijkt inderdaad een top gozer en gun hem ook alles, Leuk dat hier een topic over is want misschien zijn er ook anderen hier op het forum die slechziend of blind dj'en.

Denk niet dat die op een forum rondstruinen, tenminste niet de dj's met een oogafwijking als deze dj...

Verder idd enorm respect! Lijkt me ook een hele aardige jongen, mocht ik zn optreden ooit ergens zien langskomen, dan zal ik er zeker heengaan!
Limb-Girdle    posted on 08-02-2012 17:05
Poster: D-From-Dutch
hee! hij was bij mij op me werk en heeft 2x pioneer cdj 2000 gekocht.
wel leuk om er dan wat van te zien op DJR.

grz

ha, dat is ook toevallig dat je hier ook rond hangt! Happy, laughing Hij vertelde mij inderdaad dat hij recent twee nieuwe Pioneer spelers had gekocht!!
D-From-Dutch    posted on 08-02-2012 17:40
Poster: Limb-Girdle
ha, dat is ook toevallig dat je hier ook rond hangt! Happy, laughing Hij vertelde mij inderdaad dat hij recent twee nieuwe Pioneer spelers had gekocht!!

Cool wats is de wereld tog klein
music is a religion
dance2mix    posted on 08-02-2012 18:08
Poster: dj-zero
Denk niet dat die op een forum rondstruinen, tenminste niet de dj's met een oogafwijking als deze dj...

Verder idd enorm respect! Lijkt me ook een hele aardige jongen, mocht ik zn optreden ooit ergens zien langskomen, dan zal ik er zeker heengaan!

Oooooh, wat ben ik toch een complete debiel :D had het echt niet gezien haha
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
Dolivieira    posted on 08-02-2012 18:28
Knap. Want je ziet niks. Geen CD titels, geen publiek. niks. Knap van die jongen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bonchanoize    posted on 08-02-2012 18:46
Hij kan wel lichtjes kleuren onderscheiden heb ik begrepen, maar het blijft een knappe prestatie.
Let the magic begin
MichaelMiller    posted on 15-02-2012 17:41
Kreeg net een mailtje van Kumar! Benaderde me voor een samenwerking. Heb voorgesteld een bootleg/remix van Can't stop Me (Afrojack & Shermanology) te maken. Hoop dat hij in Ableton werkt. Zou dat kunnen eigenlijk?

Weet niet echt wat hij bedoelt met samenwerking.
www.facebook.com/michaelmillerofficial

This is an old Topic

No new postings for 4.922 days.
 Post CommentThat would be 164.1 months
or a whopping 13.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

507 Users online: 464 Guests (43 Unknown)
Pages generated today : 27.980
Most visitors online this month : 793
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.362.266